خرید اره دورکن 

0

خرید اره دورکن

اره دورکن دستگاهی است که برای برش مستقیم بر روی انواع مختلف مواد از جمله چوب و مشتقات آن، پلاستیک، فلزات و بسیاری دیگر استفاده می شود.شما با آگاهی از نیاز و شرایط خود و کارگاهتان میتوانید برای خرید اره دورکن اقدام کنید. در ادامه  توصیف مزایا و کاربرد ها و ویژگی های این دستکاه ها میپردازیم.

شاید تعداد کمی از مردم می دانند که توسط والتر تیلور نجار در سال ۱۷۷۵ اختراع شده بود و از آن سال ها زمانی که این نوع ماشین اجازه می دهد به طور انحصاری برش مستقیم، با تغذیه برش بالا، اما با دقت و سطحی از برش بسیار کوچک، اره دیسک تکامل یافته و توسعه یافته، مدیریت برای دستیابی به سطح بسیار بالا از کیفیت پردازش.

با توجه به درجه بالایی از تکنولوژی موجود در اره های مدور از خطوط SCM و MINIMAX، حتی کاربر کم تجربه که برای اولین بار در حال کار بر روی یک ماشین مجزا است، قادر به دستیابی به نتایج عالی است.

علاوه بر این، به لطف دستگاه های مختلفی که به طور خاص برای ماشین های دایره ای scm و minimax طراحی شده اند، می توان نه تنها کاهش مستقیم، بلکه کاهش زاویه ای دقیق دقیق، بدون نیاز به انجام محاسبات ریاضی پیچیده (دستگاه های مختلف برای کاهش زاویه ای).

کاربرد

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه های نجاری و صنایع چوب بری، دستگاه اره دورکن می باشد که برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه دورکن، برش و تکه تکه کردن سریع قطعات و اندازه ی درست آنها می باشد.

پنج برش جانبی

تنظیم اولیه حصار متقابل در بیرونی است. با یک قطعه نسبتا بزرگ از محصولات ورق (MDF خوب است) شروع کنید. با استفاده از نوار لغزنده یک لبه را بردارید. قطعه را بچرخانید تا لبه تازه برداشته شده بر روی حصار بریده شود و مقدار کمی از طرف دوم را برش دهید. اگر حصار کاملا هماهنگ شده باشد، اکنون زاویه کامل و دو طرف راست را دارید. دوباره بچرخانید و سمت سوم را بچرخانید. دوباره چرخش و طرف چهارم را قطع کنید. اکنون باید یک مستطیل کامل داشته باشید.

دوباره بچرخانید و برش پنجم انجام دهید، حدود ۱/۲ اینچ را از طرف اول بگیرید. برچسب انتهای پیشرو ضایعات A و انتهای انتهایی B را بگیرید. حالا قراضه را به نصف ببرید و A و B را کنار یکدیگر قرار دهید. اگر ضخامت در A و B یکسان باشد، شما انجام می شود (انگشت خود می تواند در مورد اختلاف ۰.۰۰۰۱ اینچ احساس کند). اگر آن را کامل نیست، اتصال خارجی از حصار به outrigger تنظیم – پیچ یا خاموش در مقابل پست (در دستگاه های هوشمند) و یا یک مهره برنز با یک سوراخ غیر عادی است که می تواند پس از سست شدن یک پیچ تنظیم (در ماشین های نخبه).

آیا همیشه نیاز به برش پنج طرف دارید؟ نه. هنگامی که یک مستطیل را برش داده اید، سرعت عرض پیشانی و انتهایی را اندازه گیری کنید. اندازه گیری دقیق نیست چون پنج طرف کاهش یافته است، اما یک چک سریع است … شما ممکن است شما نیاز به هم ترازی (پس از هماهنگی اولیه زمانی که من ماشین من، من مجبور به انجام آن را یک بار در بیش از ۱۰ سال )، یا ممکن است متوجه شوید که در کنار حصار یک خاک اره جمع شده وجود دارد.

انواع اره دور کن :

+واگنی

+ریل دار

+لکوموتیوی

معرفی چند برند برای خرید اره دورکن

خرید اره دورکن Junior 3800b  

دستگاه کشویی Junior 3800b یک دستگاه از خانواده ۳۸۰۰ نوع B است. قدرت اصلی ۷.۵ کیلوگرم، سرعت و قدرت واگن اصلی و خط دید و غیره. تنها تفاوت این دستگاه از نوع سگمنت B آن، راست، جهت بالا و پایین و مجهز به صفحه نمایش دیجیتال است. مانند مجهز شدن به یک گیره برای ترمیم بهتر قطعات کاری، میز واگن با شانه قفل، مجهز به حصار چفت و بستن برای تنظیم زاویه پشت اره و داشتن یک جدول واگن با اندازه گیری ۳۸۰۰ * ۴۳۵/۳۲۰۰ * ۴۱۵ میلی متر. بر طبق نظر مشتریان، هود تلسکوپ می تواند بر روی این دستگاه نصب شود.

خرید اره دورکن Altendorf WA Series

سری WA از Altendorf SlidersTM وارد بازار شده اند. این ماشین های محکم با راهنمایی کامل و عمودی برای برش دقیق و مربعی در طول طول برش کامل مجهز شده اند. آنها مقاوم به سوراخ هستند و به طور ذاتی پایدار هستند، و بدون در نظر گرفتن وزن کاری، حرکت صاف را ارائه می دهند.

برخی برند های دیگر برای خرید اره دورکن

mollen

G0853—۱۴″ ۱۰HP 3-Phase Sliding

KD 3200 TZ

MPSP12-5-0135

SAWTEQ B-130

این نوارهای لاستیکی چسبنده بر روی پایین مسیر، لغزش نمی دهند؛ بدون نیاز به اتلاف وقت، بستن آهنگ در اغلب موارد حتی زمانی که شما در حال برش دادن درها هستید. فشردن برش در ابتدا ترسناک است، اما شما یاد خواهید گرفت که به نوارهای چسبنده اعتماد کنید. بعد از خرید اره دورکن برای آن زمان های نادر که به آنها نیاز دارید، گیره هایی را که در مسیر قفل می شوند (حدود ۴۰ دلار در هر جفت) دریافت کنید.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک اره دورکن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد