خرید اره دورکن دست دوم 

0

خرید اره دورکن دست دوم :

اگر نیاز به یک دستگاه اره دورکن دارید دیگر نیازی به متقبل شدن هزینه های بالا نیستید. شما میتوانید این دستگاه را با کیفیتی بالا و کم کارکرد و هزینه ای بسیار پایین تر تهیه کنید. برای خرید اره دورکن دست دوم به نکاتی باید توجه کرد که در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد.به لحاظ فنی سه فاکتور اصلی برای خرید اره دورکن دست دوم وجود دارد. در ابتدا باید سایز دستگاه را با توجه به نیاز خود در نظر گرفت. و البته میزان فضای کارگاهی هم نکته ی بسیار مهمی است. به طور معمول دستگاه های دورکن در سایز های مختلف از ۱۰۰ سانتی متر تا ۳۸۰ سانتی متر در بازار موجود هستند.

قابلیت های مورد نظر در زمان خرید اره دورکن دست دوم :

مواردی همچون بیشترین ارتفاع برش، کورس گونیای پشت اره، برش تحت زاویه و همچنین امکان خط زن داربودن دستگاه بعنوان قابلیت ها و محدودیت هایی به شمار میروند که هنگام خرید اره دورکن دست دوم باید به آن ها توجه کرد و البته مواردی همچون تنظیمات برقی و الکتریکی و تنظیمات دقیق دستگاه جزء آپشن های دستگاه دورکن  محسوب می شوند.

میز دستگاه اره دورکن :

این موردمهمترین بخش یک دستگاه دورکن به حساب می آید. این قسمت از دستگاه اره دورکن دارای جنس آلومینیومی است. میز دستگاه در برابر ضربه و خراش کاملا مقاوم است و همچنین تا درصد بالایی از ضربه دیدن و خراب شدن سطح دستگاه جلوگیری میکند.عرض میز دستگاه بصورت معمول برای دستگاه ۳۸۰ باید حدود ۴۰ سانتی متر باشد با ۵ سانت تغییرات.

موتور دستگاه:

نقش یک موتور قدرتمند هنگام برش ورق های ضخیم و یا تراکم بالا به خوبی آشکار خواهد شد. در برش چوب و مصنوعات چوبی سرعت برش یکی از فاکتور های اصلی است و نقش اساسی خواهد داشت. سرعت ایده آل برای برش ایده آل معمولا ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دور بر دقیقه است.

یونیت برش:

یکی از مهم ترین بخش های دستگاه اره دور کن یونیت برش است و نحوه اتصال آن به بدنه و روش تنظیمات آن برای برش دادن زاویه و تنظیم ارتفاع آن هنگام خرید اره دورکن دست دوم مهم می باشد. سیستم تنظیمات ارتفاع  دستگاه برای این ماشین ها باید دقیق و بدون خطا باشند چرا که وجود خطا در این بخش باعث از کار افتادن سیستم خواهد شد. همچنین برش در زاویه هم برای این چنین ماشین آلاتی به شدت مهم می باشد بنابر این تنظیم کردن زاویه دستگاه و دقت آن مساله بزرگی است که در بعضی برندهای خارجی این مساله به خوبی ریشه یابی و رفع شده است. و در اکثر دستگاه های چینی این مورد به هیچ وجه بررسی و رفع نشده است. شرکت های اروپایی برای این معضل مکانیزم هوشمندانه ای طراحی کرده است. دورکن ها با استفاده از این تکنولوژی رفع ابهام چنان توانایی در برش فارسی را بالا برده اند که دیگر نیازی به هیچگونه وسیله ای نیست. این دستگاه اره دورکن طوری تیغ اره را به زاویه میبرد که ذره ای موقعیت اصلی آن تغییر نکند.

گونیای اره دستگاه :

این گونیای جلو اره که در دستگاه های دورکن برای برش گونیا مورد استفاده قرار می گیرد در خرید اره دورکن دست دوم نقش به سزایی دارد و تنظیمات آن برای این کار بسیار مهم میباشد. به طور کلی دستگاهی تهیه کنید تا تنظیمات این مورد در آن ساده و راحت باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. این قابلیت در بعضی از دستگاه های دورکن  موجود در بازار حال حاضر بسیار سخت و زمان گیر می باشد. تجربیات اهمیت این مساله را افزون میکند.در این دستگاه می توان به راحتی ظرف مدت ۱۵ ثانیه گونیای جلو اره را با ظرافت دقت کمتر از صدم میلیمتر در هر زاویه ی دلخواه  تنظیم کرد. این مورد همچنین در دستگاه اره دورکن mellon نیز مشهود است.

 

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک اره دورکن دست دوم مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد