یراق آلات ساختمانی

0

یراق آلات ساختمانی

یراق آلات ساختمانی از مهمترین ابزار های به کار رفته در ساختمان سازی می باشد. انواع درب ها، قفل دستگیره درب، لولا ها و هر آنچه که در ساخت منزل و ساختمان های گوناگون به کار میرود، جزو مهمترین و پرفروش ترین یراق آلات ساختمانی در نظر گرفته می شود. با به کارگیری یراق آلات گوناگون می توان به دکوراسیون داخلی شیک تری دست یافت.

حتی لولای به کار رفته برای درب های داخلی منزل می تواند با به کار بردن محصولی با کیفیت علاوه بر آسانتر نمودن استفاده از آن ها، زیبایی ویژه ای را در فضای داخلی ایجاد کند. تنوع بسیار فراوانی از ابزار و یراق آلات ساختمانی در دست ساختمان سازان است. نکته ای که باید همواره مد نظر گرفته شود این است که استفاده از جنس مرغوب با افزایش طول عمر محصول می تواند هزینه های بعدی برای تعمیر و جایگذاری را کاهش داده و مقرون به صرفه باشد.

بازار یراق آلات ساختمانی

بهتر است یاد آور نکته ی بسیار مهمی در زمینه خرید و فروش یراق آلات ساختمانی باشیم که امروزه بازار اصلی فروش این محصولات در دست تولید کنندگان داخلی است ، و با توجه به حمایت های ویژه برای ارتقا کیفیت و فروش محصولات داخلی در سال های آتی نیز به طور فزاینده می توان شاهد فروش بیشتر محصولات داخلی و از بین رفتن محصولات خارجی در بازار باشیم.

البته مشکلات ویژه ای برای تولید کنندگان داخلی در این زمینه وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است. از ورودی منزل همه ی ابزارهای به کار رفته برای ساخت و ساز منزل،  جزو یراق آلات ساختمانی در نظر گرفته می شود که امروزه در بازار انواع گوناگونی از این محصولات به فروش می شود. وجود تنوع در محصولات مربوط به یراق آلات ساختمانی همواره انگیزه ای مطلوبی برای اشتغال زایی و سوژه های گوناگون برای تولید کنند گان بوده است. امروزه کارخانجات داخلی با ارائه ی محصولات با کیفیت توانسته اند حضور اجناس چینی بی کیفیت را در بازار کم رنگ تر کنند؛ و البته با دستیابی به تکنولوژی های برتر می توان واردات مربوط به هرگونه یراق آلات ساختمانی را به طور کامل از بین برد.

واردات و صادرات یراق آلات ساختمانی

در حال حاضر با توجه به حمایت های ویژه در مورد کالاهای ایرانی تولید کننده های خوبی برای ساخت انواع گوناگون یراق آلات ساختمانی وجود دارد. البته در کنار کالاهای داخلی انواع مختلفی از واردات این نوع محصولات نیز بسیار مورد توجه هستند زیرا برای ساخت بیشتر آن ها از مکانیزه های پیشرفته استفاده گردیده شده است. به طور مثال قفل های مجهز به عدسی چشمی و لمس انگشت استفاده از کلید را به طور تعویق انداخته و جایگزین بسیار خوبی برای درب های قفل دار شده است.

این گونه از قفل ها به مراتب سیستم امنیتی بیشتری نیز دارند. ساخت برخی از این محصولات با تکنولوژی و شرایط موجود در کشور مقرون به صرفه نیست به همین دلیل بخشی از یراق آلات ساختمانی جزو واردات اصلی کشور می باشد؛ که بیشتر از کشورهای اروپایی و چین واردات مربوطه انجام می شود. در کنار این واردات بخش قابل توجهی از محصولات و تولیدات داخلی در این زمینه به کشورهای همسایه از جمله: عراق و کشورهای حوزه ی فارس صادر می گردد. لازم به ذکر است که قاچاق در این زمینه به ندرت اتفاق می افتد و اخیرا با در نظر گرفتن تعرفه های گمرکی ویژه توسط کارشناسان مربوطه  واردات قاچاق یراق آلات ساختمانی به حداقل میزان خود کاهش یابد.

مشکل اصلی استفاده از یراق آلات ساختمانی

مشکل اصلی که برای استفاده از یراق آلات ساختمانی وجود دارد این است که بیشتر مشتریان این محصولات را ساختمان سازها تشکیل می دهند و برای اکثر آنها جنس محصول خریداری شده مد نظر نیست زیرا آن ها به دنبال ظاهری شیک و زیبا هستند و همین امر سبب می شود به دلیل سهل انگاری یاد شده در به کار گیری جنس های مرغوب تلفات جبران ناپذیری در سال های آتی ایجاد می شود؛ و همچنین در موارد نا به سامانی اقتصادی قیمت های پیشنهادی برای انواع یراق آلات ساختمانی نوسانات بسیاری داشته و همین امر خریداران را در انتخاب جنس مطلوب و مرغوب در تردید قرار می دهد؛ و بیشتر به جنس های نامرغوب سوق می دهد.

از آن جا که فروش یراق آلات رابطه ی مستقیمی با ساختمان سازی دارد هر گونه رکود در این صنف بازار فروش یراق آلات ساختمانی را با تهدید مواجه خواهد ساخت. در شرایط عادی نیز نقدینگی از مشکلات اصلی برای خرید و فروش یراق آلات ساختمانی می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک یراق آلات ساختمانی مراجعه کنید.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد