پارتیشن متحرک

0

پارتیشن متحرک به پارتیشنی گفته می شود که به وسیله یک ریل سقفی یا کفی جا به جا می شود. امروزه پارتیشن در ساختمان های خانگی و اداری کاربرد بسیاری دارد.

پارتیشن متحرک

امروزه استفاده از پارتیشن ها بسیار گسترده شده و در تمام ساختمان های خانگی، ادرای، رستوران ها و غیره کاربرد بسیاری دارند. پارتیشن متحرک یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع پارتیشن هاست. از دلایل آن می توان به سبک بودن و قابلیت جابجایی آن اشاره کرد. این پارتیشن ها در دکوراسیون داخلی نیز نقش عمده ای پیدا کرده اند.

انواع پارتیشن متحرک

پارتیشن های به دو صورت پانلی یا آکاردئونی وجود دارند. در مدل پانلی فضا به طور کامل از هم جدا نمی شوند و ارتباط بین آنها وجود دارد و بیشتر برای مشخص کردن یک حریم بین دو فضا استفاده می شود اما در حالت آکاردئونی فضاها کاملاً از هم جدا می شوند و دو فضای مجزا خواهیم داشت.

انواع پارتیشن از نظر جنس

پارتیشن های را می توان به راحتی در موقعیت های مختلف قرار داد. این سبک پارتیشن ها معمولاً سبک تر از نوع ثابت هستند و حمل و جابجایی آنها برای افراد راحت تر است. این سبک از پارتیشن ها می توانند یک تکه، کرکره ای، تاشو و کشویی باشند. این پارتیشن ها از جنس های متفاوتی ساخته می شوند که از جمله آن ها می توان به پارتیشن های متحرک آلومینیومی، چرمی و چوب بامبو می توان اشاره کرد.

پارتیشن های آلومینیومی از آلومینیوم چهار پر ساخته می شوند و برای مدل پانلی از ام دی یا لترون استفاده می شود. پارتیشن های چرمی مقاومت بالایی دارند و پارتیشن های چوب بامبو زیبایی خاصی دارند. انتخاب جنس پارتیشن ها به سلیقه و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.

کاربردهای پارتیشن متحرک

گاهی خانه ها بسیار کوچک هستند و برای استفاده ی بهینه از فضا از پارتیشن های متحرک استفاده می کنیم. گاهی هم برای پوشاندن دید فضاهایی مثل سرویس بهداشتی از پارتیشن متحرک که به صورت موقت هستند استفاده می کنیم. کاربرد دیگر پارتیشن متحرک  استفاده در ورودی ساختمان ها است که بتوان در فصول گرم و سرد سال فضاهای داخلی و خارجی را از هم جدا کرده تا از هدر رفتن انرزی هدر نرود.

همچنین این نوع پارتیشن ها به عنوان جداکننده در رستوران ها و کافی شاپ ها استفاده می شوند. از دیگر کاربردهای پارتیشن ریلی و متحرک استفاده در سالن های ورزشی و ورزشگاه ها و همچنین ساختن گلخانه یا آلاچیق است . در سالن ورزشی با استفاده ازپارتیشن های متحرک می توان در مواقع مختلف کاربری های متفاوت را در یک سالن ایجاد کرد. همچنین با استفاده از پارتیشن برای ساخت گلخانه ها می توان با کمک قابلیت جابجایی آن هوای تازه را در داخل گلخانه به حرکت درآورد.

نکات خرید اینترنتی پارتیشن متحرک

  • فضای موجود خود را اندازه گیری کنید.
  • سقف و کف فضای موجود را اندازه گیری کنید.
  • متناسب با کسب و کارتان به جنس پارتیشن دقت کنید.
  • برای استفاده از نور می توان از پارتیشن شیشه ای استفاده کرد.
  • برای حفظ حریم خصوصی می توان از پارتیشن از جنس چوب ام دی اف و غیره استفاده کرد.

راهنمای خرید پارتیشن متحرک

برای سهولت کار شما مراجعه کننده محترم انواع پارتیشن در سایت فروشگاه قرار داده شده و شما می توانید با توجه به نوع عملکرد، جنس و رنگ مورد نظر پارتیشن خود را انتخاب کنید و در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر با فروشنده کالا تماس بگیرید. ممنون از انتخاب شما.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک پارتیشن متحرک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد