لبه چسبان پایون

0

در این مقاله قصد معرفی لبه چسبان پایون را داریم و همچنین در رابطه با ویژگی های لبه چسبان پایون توضیحات جامعی در اختیار شما قرار می دهیم.

مقاله ای جامع در رابطه با لبه چسبان پایون

مقاله ای جامع در رابطه با لبه چسبان پایون : لبه چسبان پایون، وسیله ای برای چسباندن لبه قطعات پی وی سی به دیوار و سایر قطعات آن به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه لبه چسبان پایون دارای اندازه های مختلفی برای قطعاتی که با اندازه های متفاوت طراحی شده است مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قطعه ای از سایز استاندارد خارج بود با قرار دادن قطعه در فرز آن را به سایز استاندارد می رسانیم.

لبه چسبان پایون

دستگاه لبه چسبان وسیله ای است که در ساخت کابینت آشپزخانه، ساخت کمد دیواری و به طور کلی هر حرفه ای که با چوب و ام دی اف و حتی پی وی سی سرو کار دارد، برای حذف قسمت های تیز و خشن کار و زیبایی بخشی به محصول تولیدی استفاده می شود. اگر در وسایل و ساخته هایی با جنس پی وی سی و غیره از روکش در لبه های کار استفاده نشود نه تنها کار ظریف و زیبایی ارائه نمی شود بلکه مقاومتی نسبت به نفوظ آب و رطوبت نیز ندارد و در مقابل فرسودگی قرار می گیرد از این رو این وسیله بسیار کاربردی برای تهیه بسیاری از وسایل ساخته شده از جنس های گفته شده می باشد.

دستگاه لبه چسبان انواع مختلفی نظیر اتوماتیک و دستی دارد و همچنین برند های مختلفی اقدام به تولید این دستگاه کرده اند یکی از بهترین برند های تولید کننده لبه چسبان، لبه چسبان پایون می باشد که با توجه به ویژگی هایش بسیار کاربردی و کارآمد می باشد.

ویژگی های ظاهری  لبه چسبان پایون

این وسیله دارای پایانه ها و ایستگاه های مختلفی است که در زیر به توضیح درباره آنها می پردازیم :

  • غلطت قسمت از دستگاه است که نوار از آن عبور می کند.
  • گیره نیز قسمت دیگر دستگاه است که با گرفتن و نگهداشتن نوار مانع از حرکتش می شود.
  • گیوتین قسمت بعدی دستگاه می باشد که با توجه به آمار عددی و اندازه های داده شده به دستگاه قطعات را برش می دهد.
  • ایستگاه چسب نیز با داشتن مخزن چسب تخته ها را آغشته به چسب می نماید.
  • اره سر و ته زن، توجه به اطلاعات موجود در هوش مصنوعی و نرم افزار، قطعات را برش می دهد.
  • فرز اول و دوم وظیفه برش های دقیق از زیر و روی کار را دارد این دو فرز مستقل از هم می باشد و می توان تنها از یکی از آنها استفاده کرد.
  • فرز گوشه نیز وظیفه پرچ گوشه های کار را دارد.
  • لیسه کار را به حالت شیب دار و رو به پایین در می آورد.
  • پولیش نیز در مرحله آخر با لکه گیری های برش های قبل کار را تمیز می کند.

راهنمای خرید لبه چسبان پایون

مقاله ای جامع در رابطه با لبه چسبان پایون : مقاله ای جامع در رابطه با لبه چسبان پایون : برای خرید لبه چسبان پایون دو راه وجود دارد، اولین راه مراجعه به فروشگاه هایی است که این وسیله را موجود دارند و دومین راه خرید اینترنتی لبه چسبان پایون می باشد. در خرید اینترنتی و آنلاین امکان مقایسه قیمت ها و همچنین مقایسه برند ها برای شما وجود دارد و می توانید با انجام بررسی های کامل اقدام به خریدی مطمئن و ایمن کنید.

خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند بلکه این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که وسیله ای کاملا کارآمد و مورد نیاز خود را تهیه کنید و با خیالی راحت بهترین انتخاب را از میان وسیله های موجود در بازار داشته باشید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لبه چسبان پایون مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد