لبه چسبان دستی

0

دستگاه لبه چسبان دستی یکی از انواع دستگاه های لبه چسبان است از دستگاه لبه چسبان دستی برای چسباندن نوار بر روی لبه صفحات نئوپان و ام دی اف استفاده می شود.

معرفی دستگاه لبه چسبان دستی و خرید آن

لبه چسبان دستی یکی از دستگاه هایی است که در صنایع مربوط به چوب از جمله کابینت سازی، ساخت میز و صندلی و سایر دکوراسیون ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از دستگاه لبه چسبان وجود دارد که می توانیم به انواع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی اشاره داشته باشیم.

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد دستگاه لبه چسبان دستی بپردازیم اگر به دنبال خرید این دستگاه هستید و می خواهید پیش از خرید آن اطلاعاتی را به دست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید، شناخت لبه چسبان های دستی پیش از خرید این محصول به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و مناسب ترین دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید.

لبه چسبان دستی

صفحات ام دی اف، نئوپان و… که ساخته می شوند برای تکمیل شدن نیازمند این هستند که دور آن ها نوارهایی چسبانده شود، چسباندن این نوارها هم از لحاظ زیبایی حائز اهمیت است و هم این که مانع از آسیب دیدن صفحات چوبی می شود. دستگاه لبه چسبان نیز برای همین منظور ساخته شده است تا نوارهایی از جنس خاص را بر لبهٔ صفحات ام دی اف و نئوپان بچسباند.

نوارهایی که برای لبه مورد استفاده قرار می گیرند به طور معمول از جنس پی وی سی، ملامینه، ای بی اس و سایر نوارهای چسب دار هستند. کاری که دستگاه لبه چسبان دستی انجام می دهد این است که این نوارها را بر روی لبه مورد نظر می چسباند.

روش کار دستگاه لبه چسبان از نوع دستی این گونه است که با سشوار صنعتی که در داخل آن تعبیه شده است، نوار چسب دار را گرم کرده و آن را به لبه صفحه مورد نظر می چسباند. در دستگاه لبه چسبان از نوع دستی برای این که نوار به لبه صفحه چسبانده شود نیاز به فشار و قدرت بدنی است و هر چقدر فشار وارد شده بیشتر باشد نوار نیز بهتر می چسبد.

انواع مختلفی از دستگاه های لبه چسبان وجود دارد که بر اساس طرح، کاربرد و همچنین شرکت سازنده تفاوت هایی را با هم دارند.

ویژگی لبه چسبان دستی

  • دستگاه لبه چسبان مجهز به دو المنت است
  • این دستگاه یک دمنده قوی برای رساندن حرارت برای چسباندن نوار دارد
  • لبه چسبان از نوع دستی مجهز به دو عدد غلتک است که جنس آن از سیلیکون می باشد.
  • بیشترین پهنایی که دستگاه می تواند به کار گرفته شود ۵۰ میلی متر است
  • توان ورودی دستگاه ۱۵۰۰ ولت است.
  • حداقل دمای مورد استفاده ۳۰۰ درجه سانتیگراد و حداکثر آن نیز ۵۲۵ سانتیگراد است.
  • وزن دستگاه در حدود ۲.۸ کیلوگرم است.

خرید لبه چسبان دستی

مطلبی که به عنوان راهنمای خرید لبه چسبان باید گفته شود این است که در هنگام خرید این دستگاه ها آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید با توجه به انتظاری که از دستگاه لبه چسبان دارید، دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر به دنبال خرید اینترنتی لبه چسبان هستید در کم ترین زمان ممکن می توانید این دستگاه را از سایت ما تهیه کنید.

قیمت انواع دستگاه های لبه چسبان در سایت ما بسیار مناسب است و شما در کنار آن یک دستگاه اصل و با کیفیت را خریداری می کنید که ماندگاری و عمر آن طولانی است. پس از تکمیل خرید خود در کم ترین زمان ممکن می توانید این دستگاه را در خانه یا محل کار خود تحویل بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لبه چسبان دستی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد