مبل کلاسیک

0

در طراحی مبل کلاسیک از ریزه کای، ظرافت و منبت کاری استفاده می‌شود. استفاده از مبل کلاسیک باعث مجلل و شیک تر شدن دکوراسیون منزل و اداره می‌شود.

راهنمای خرید مبلمان کلاسیک برای منزل و محل کار

استفاده از مبل های مختلف در منزل از مهم ترین راه های طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌باشد. از مبل هایی است که برای خانه های مجلل و شیک بسیار مناسب می‌باشد و دارای تنوع بسیار زیاد و جنس های گوناگون از جمله چرم و مخمل و … است. برای خرید مبل کلاسیک باید سبک دکوراسیون منزل را در نظر گرفت و مناسب ترین مبل را انتخاب کرد. از مبل در اداره ها نیز می‌توان استفاده کرد و محل کار را به محلی شیک تبدیل کرد. در ادامه قصد داریم شما را با راهنمای خرید مبل کلاسیک آشنا کنیم تا خرید راحت تر و آگاهانه تری داشته باشید.

مبل کلاسیک

کلمه کلاسیک را می‌توان اینگونه تعریف کرد، یعنی کلاسیک به اثری می‌گویند همانطور که به سنت های قدیمی پایبند است با زندگی امروزی و شرایط حال نیز تناسب دارد. بنابراین مبل کلاسیک نیز از این تعریف دور نیست و مبل کلاسیک به ملبی می‌گویند که همیشه به روز است و هیچگاه قدیمی نمی‌شود و مناسب برای تمام دوره ها است.

مبل های کلاسیک بسیار مجلل و زیبا هستند و با طراحی سنتی که دارند باعث ایجاد احساس آرامش در فضای منزل و اداره می‌شوند. سبک این نوع مبل ریشه اروپایی دارد و در طراحی آن از ریزه کاری و پیچیدگی های خاصی استفاده می‌شود، به همین دلیل در بین خانواده های ایرانی بسیار محبوب است.

از محبوب ترین مدل های مبل می‌توان به مدل های گرجستانی، فرانسوی، تئودور، لوئی و ویکتوریا اشاره کرد که در بازار موجود می‌باشد و دارای ویژگی های یکسان بسیاری می‌باشند.

ویژگی های مبل کلاسیک

  • ظرافت

مبل های کلاسیک دارای ظرافت و طراحی خاصی هستند که این ویژگی ،این مبل ها را از دیگر مبل ها متمایز کرده است. ظرافت در این مبل ها به معنای سست بودن نیست، بلکه به معنای این است که اجزای این مبل با دقت و هماهنگی زیادی انتخاب شده اند و تک تک اعضای آن با هم هماهنگی دارند.

  • استفاده از چوب

استفاده از چوب در مبل های کلاسیک حال و هوایی آرامبخش به انسان می‌دهد مخصوصا این که در این مبل ها از نقش و نگار های زیبایی بر روی چوب ها استفاده می‌شود.

  • منبت کاری

مبل های کلاسیک با وجود پشتی های بلند، تاج های تراشیده و پایه های کنده کاری شده بسیار زیبا نمایی از مبل های سلطنتی را نشان می‌دهند که باعث مجلل شدن فضای خانه و اداره می‌شود. در این مبل ها از پارچه های سنگین مخمل برای پوشاندن تشکچه های مبل استفاده می‌شود.

  • کیفیت

مبلمان کلاسیک به دلیل ساخته شدن از چوب های عالی دارای کیفیت بسیار بالا و دوام و ماندگاری بالا هستند. قیمت مبل نسبت به مبل های راحتی کمی بیشتر است اما به دلیل کیفیت بالای این مدل صرف هزینه برای آن ارزش بیشتری دارد.

  • جنس مبل

در مبل های کلاسیک از چوب های مقاوم و با دوام استفاده می‌شود تا بتوان روی آن طرح هایی حک کرد. چوب درخت چنار، گردو و راش برای این مبل ها مناسب است.

پارچه‌های مبل های بسیار گرانبها و نفیس هستند و جنس آن ها معمولا چرم، مخمل، زربفت، کتان و … است. نشیمن این مبل ها نیز از جنس فوم سرد می‌باشد تا به طولانی تر شدن عمر این مبل ها کمک کند.

برای خرید اینترنتی مبل می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده و با دیدن انواع این مبل ها بهترین گزینه را برای خانه و یا محل کار خود سفارش دهید.

شما عزیزان جهت دیدن محصولات با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ ویا به لینک مبل کلاسیک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد