تیغ اره پروفیل بر

0

تیغ اره پروفیل بر مخصوص استفاده در اره های پروفیل بر است، از تیغ اره پروفیل بر برای برش فلز، پلاستیک، چوب و… می توان استفاده کرد.

آشنایی با تیغ اره پروفیل بر و خرید آن

اگر به دنبال خرید تیغ اره پروفیل بر هستید در این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد تیغ اره پروفیل بر بپردازیم. به طور کلی کسانی که به دنبال خرید تیغ اره هستند بهتر است که پیش از خرید در مورد تیغ اره اطلاعاتی را بدست آورند چرا که انواع مختلفی از تیغ های اره وجود دارد.

برای مثال برای اره پروفیل بر با توجه به جنس تیغ اره انواع مختلفی از تیغ اره ها وجود دارد در صورتی که مناسب با قطعه کار انتخاب نشود کارایی لازم را نخواهد داشت.

اره پروفیل بر

پیش از پرداختن به تیغ اره پروفیل بر بهتر است که به معرفی اره پروفیل بر بپردازم، پروفیل بر دستگاهی است که از آن به منظور برش قطعات کار فلزی مخصوص پروفیل بر از آن استفاده می شود و به همین دلیل است که به اره پروفیل بر معروف است. در بسیاری از جاهایی که استفاده از پروفیل مرسوم است از اره های پروفیل بر نیز استفاده می شود.

در آهنگری، کارگاه های فلزکاری، ساختمان سازی، صنایع درب و پنجره و موارد دیگر از اره های پروفیل بر استفاده فراوان می شود.

اما باید توجه داشته باشید که از اره پروفیل فقط برای برش دادن فلزات استفاده نمی شود و در برخی موارد از آن برای برش انواع پلاستیک و حتی بریدن چوب نیز استفاده می شود که در این صورت باید تیغه های مخصوص آن تهیه و بر روی اره پروفیل بر نصب گردد.

تیغ اره پروفیل بر

همان طور که گفته شد اره پروفیل مخصوص برش پروفیل های فلزی است ولی در مواردی از این اره ها برای برش دادن پلاستیک و چوب هم استفاده می شود. در این صورت جنس این مدل تیغ اره بر با توجه به کاربردی که دارد متفاوت خواهد بود. با توجه به جنس تیغ اره پروفیل بر می توانیم آنها را به انواع ذیل تقسیم بندی کنیم:

  • HCS: جنس آن از فولاد کربنی است و برای برش قطعه کار نرم مثل چوب نرم و پلاستیک نرم استفاده می شود.
  • : HSS از فولاد سخت ساخته شده است و برای برش فلزات غیرآهنی و آلومینیوم استفاده می شود.
  • : BIM ترکیب دو مدل بالایی است و از آن برای کارهای سنگین تر استفاده می شود، چوب سخت، فلزات آهنی و غیر آهنی با آن برش داده می شود.
  • TC یا HM: از جنس تنگستن کاربید هستند و برای برش فایبرگلاس، پلاستیک سخت شده و ورقه های فیبری تقویت شده استفاده می شود.

دقت در استفاده از تیغ اره پروفیل

زمانی که از تیغ اره پروفیل استفاده می کنید باید دقت داشته باشید که به تیغ اره آسیبی نرسد. زمانی که از اره پروفیل بر استفاده می شود دستگاه به جلو فشار داده می شود و جرقه ایجاد می شود. اگر میزان جرقه بالا بود باید دستگاه را زود به عقب برگردانید در صورتی که به عقب برگشت داده نشود دیسک زیادی مصرف می شود و تیغ اره آسیب می بیند.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/12/391-1.jpg”]

راهنمای خرید تیغ اره پروفیل بر

برای این که شما به راحتی به تیغ های اره بر دسترسی داشته باشید ما امکان خرید اینترنتی تیغ اره بر را در سایت خود قرار داده ایم. در کمترین زمان ممکن می توانید این تیغ اره را از سایت ما تهیه کنید. پیش از خرید تیغ اره پروفیل بر به انتظاری که از تیغ اره پروفیل دارید توجه داشته باشید و با توجه به آن تیغ اره را تهیه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تیغ اره پروفیل بر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد