مبل استیل

0

مبل استیل یا سلطنتی از انواع محبوب مبلمان در ایران است که با کنده کاری شناخته می شود. برای خرید مبل استیل می توان بصورت اینترنتی آن را خریداری نمود.

انواع مبل استیل و چگونگی خرید آن

مبلمان در ایران به سه دسته کلی کلاسیک، استیل و راحتی تقسیم شده است. مبل راحتی ساختاری کاملا متمایز از دو نوع دیگر دارد اما مبل و مبل کلاسیک به دلیل شباهت گاهی با هم اشتباه گرفته می شوند. اولین نکته ای که در مبل مورد توجه قرار می گیرد چوب زیاد به کار رفته در آن است. به علت همین استفاده زیاد از چوب این مبل معمولا سنگین تر از سایر مبلمان ها است. ویژگی خاص آن جزییات زیاد و کنده کاری های پر تعداد بر روی دسته، پایه و تاج مبل است.

مبل استیل

یکی از ویژگی های مبل استیل واحد مبل است. این مبلمان معمولا به صورت ۹ نفره به فروش می رسد، البته می توانید با تقاضای خود آن را به صورت ۷ نفره نیز سفارش دهید. بنابراین محیط قرارگیری مبل را به دقت اندازه گیری کنید تا در جانمایی آن به مشکل برنخورید.

بهتر است چیدمان را به طرف یک کانون توجه انجام دهید در منزل تلویزیون، پنجره با منظره زیبا و در محیط اداری نیز میز منشی یا محل قرارگیری رزومه شرکت(تابلو، استند کاتالوگ) کانون های مناسبی هستند. مبل استیل به علت منبت کاری های پر جزئیات، ظاهری سلطنتی به مکان می بخشد، از این رو بهتر است برای جلوگیری از شلوغ شدن ظاهری چه در منزل چه در دفتر اداری، چیدمان اطراف مبل(پرده ها،آباژور و…) را بدون عناصر پر نقش و نگار انجام دهید.

ممکن است قیمت این مبل شما را در انتخاب به خصوص برای محیط اداری مردد کند، اما فراموش نکنید نوع طراحی تشک و چوب به کار رفته در مبل استیل عمری طولانی به آن می بخشد و باعث می شود با استفاده هر روزه از آن در منزل یا اتاق انتظار محیط اداری دیرتر دچار استهلاک شود.

راهنمای خرید مبل استیل

در مورد چوب به کار رفته در مبل از فروشگاه سوال کنید چوب های راش و گردو چوب مرغوبی به حساب می آیند. کلاف مبل استیل حائز اهمیت بسیاری است برای اطمینان از کلاف مبل روی آن بنشینید، شنیدن صدای جیرجیر به علت استفاده از چوب بی کیفیت یا اشکال در اتصالات است.

همانطور که بیان شد منبت و کنده کاری ها از عناصر شاخص این مبل هستند، هر چه این تزیینات ظریف تر باشند قیمت مبل بالاتر است، به علاوه چه در خرید حضوری چه اینترنتی به قرینه بودن کنده کاری ها توجه داشته باشید. پارچه در هر نوع مبلمان عنصری مهم و تاثیرگذار است. در بعضی از فروشگاه ها از پارچه ضد آب و ضد لک استفاده می شود، پیشنهاد می شود در محیط های کوچک از پارچه های ساده و مخملی و در محیط های وسیع از پارچه های طرح دار استفاده نمایید. داشتن گارانتی نیز از ویژگی های مثبتی است که باعث خرید با اطمینان خاطر بیشتر می شود.

خرید اینترنتی مبل استیل

با فراگیر شدن اینترنت و فروشگاه های اینترنتی در زندگی امروز ممکن است تمایل داشته باشید خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی انجام دهید. ابتدا با تحقیق کافی یک فروشگاه معتبر و خوشنام را برای خرید اینترنتی مبل استیل مورد نظر خود انتخاب کنید.

بهتر است شیوه های ارسال سفارش اینترنتی خود را بررسی کنید، بسیاری از فروشگاه ها تسهیلات ارسال رایگان توسط نیروی متخصص را برای مشتریان در نظر می گیرند که هم از نظر هزینه و هم از نظر جا به جایی بدون آسیب مبلمان مزیت مهمی به شمار می رود. می توانید مبل استیل مورد نظرتان را با مراجعه به سایت ما سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

شما عزیزان جهت دیدن محصولات با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ ویا به لینک مبل استیل مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد