دستگاه دورکن چوب

0

دستگاه دورکن چوب انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز از آن استفاده می شود . برای خرید دستگاه دورکن چوب لازم است ابتدا با انواع و کاربرد آن ها آشنا شوید.

آشنایی با دستگاه دورکن چوب و کاربردهای آن

یکی از این دستگاه های بسیار پر استفاده در صنعت چوب، دستگاه دورکن چوب می باشد. این روزها چوب برای موارد بسیاری از جمله ساخت کابینت و کمد استفاده می شود، از این روز برای راحتی کار و تنوع در ساخت این لوازم، دستگاه های بسیاری در صنعت چوب کاربرد دارد.

اگر در صنعت کمد و کابینت سازی مشغول به کار هستید و قصد خرید این دستگاه را دارید به ما اعتماد کنید و این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.در این مقاله انواع دستگاه دورکن چوب و راهنمای خرید آن توضیح داده شده است.

دستگاه دورکن چوب

ممکن است اولین سوال برای افرادی که می خواهند وارد صنعت چوب شوند این باشد که دستگاه دورکن چوب چیست، این دستگاه  را افرادی که با چوب سر و کار دارند می شناسند. البته از آن جایی که این دستگاه از لوازم ضروری در صنعت چوب می باشد، افرادی که به تازگی قصد راه اندازی کسب و کار در زمینه صنعت چوب را دارند نیاز است که با این دستگاه آشنا شوند.

دستگاه دورکن، دستگاهی است که برای برش ورقه ها در ساخت کابینت و کمد از آن استفاده می شود. از این دستگاه در کارگاه چوب بری، تخته لایه، نئوپان و … استفاده می شود. این دستگاه دارای تیغه اره می باشد که با این اره کار برش را انجام می دهد. به این صورت که چوب توسط ریل به سمت اره اصلی حرکت کرده و کار برش انجام می شود.

  • این دستگاه دارای سه جز اصلی؛ ریل دستگاه، موتور الکتریکی و گونیای پشت اره می باشد.
  • این دستگاه دارای اجزای دیگری نیز شامل؛ میز پشت گونیا، نگهدارنده ورق، میز برش جلو و گونیای وسط ریل می باشد.

انواع دستگاه دورکن چوب

دستگاه دورکن چوب به دو دسته دستی و تمام اتوماتیک تقسیم می شود که دستگاه دستی در کارگاه های نجاری و کابینت سازی استفاده می شود و دستگاه تمام اتوماتیک آن در شرکت ها و کارخانه های بزرگ مرتبط با چوب کاربرد دارد. دستگاه تمام اتوماتیک یک صفحه ی لمسی دارد که با آن می توان زاویه ی اره های این دستگاه را تعیین نمود.

دستگاه دورکن در سایزهای مختلف در بازار وجود دارد که بسته به کاربرد آن اندازه های مختلف این دستگاه استفاده می شود.

سایز های مختلف این دستگاه شامل؛  ۱.۸ متر، ۲ متر،  ۲.۲متر، ۲.۸ متر، ۳ متر، ۳.۲ متر، ۳.۸ متر می باشد.

راهنمای خرید دستگاه دورکن چوب

برای خرید دستگاه دورکن چوب نیاز نیست به محل فروش این دستگاه مراجعه کنید بلکه با مراجعه به سایت های معتبر و فروشگاه های آنلاین می توان دستگاه دورکن چوب را خریداری کرد. برای خرید اینترنتی دستگاه دورکن چوب شتاب زده عمل نکنید، ابتدا راهنمای خرید دستگاه دورکن چوب را به دقت مطالعه کنید و با انواع این دستگاه و کاربردهای آن آشنا شوید و سپس بسته به نوع کارتان دستگاه مورد نظر را انتخاب کرده و نسبت به خریدتان اقدام کنید.

حواستان باشد که دستگاه با کیفیت تولید پایین را خریداری نکنید زیرا در برش زاویه ضعیف هستند که این نقص را نمی توان رفع کرد.

اگر می خواهید خریدی لذت بخش و بی عیب و نقص را تجربه کنید به ما اعتماد کنید و از این فروشگاه مطمئن محصول خود را انتخاب کرده و خریدی تضمینی را انجام دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک دستگاه دورکن چوب مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد