دستگاه دورکن نجاری

0

دستگاه دورکن نجاری یکی از مهمترین دستگاه هایی است که در نجاری های مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه دورکن نجاری در مدل های اتوماتیک و دستی می باشد.

آشنایی با دستگاه دورکن نجاری و خرید آن

دستگاه دورکن نجاری یکی از مهمترین دستگاه هایی است که در نجاری های مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد دستگاه دورکن نجاری و نحوه خرید دستگاه دورکن نجاری بپردازیم اگر به دنبال این هستید که در این زمینه اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. دستگاه دورکن نجاری در حال حاضر از اجزا جدا ناشدنی نجاری ها محسوب می شود و انواع مختلفی دارد.

دستگاه دورکن نجاری

یکی از دستگاه هایی که از دیرباز در میان نجاران و کسانی که در صنایع چوبی فعالیت داشته اند مورد استفاده قرار می گرفته است دستگاه دورکن نجاری بوده و می باشد. در همه کارگاه ها و کارخانه هایی که در آنها انواع چوب ها برش داده می شود از دستگاه دورکن نجاری استفاده می شود.

از این دستگاه برای برش انواع ورق های چوب، پی وی سی، ام دی اف و … در ابعاد بزرگتر و به صورت دقیق استفاده می شود. استفاده از دستگاه دورکن این مزیت را دارد که نسبت به روش های سنتی در زمان صرفه جویی می کند و همچنین برش های بسیار دقیقی را به دست می دهد.

انواع دستگاه دورکن نجاری

دستگاه دورکن دارای انواع مختلفی است که در حالت کلی می توان آن را در دو مدل که دستی و اتوماتیک می باشد دسته بندی کرد. دستگاه های اتوماتیک نسبت به دستگاه های دستی بسیار پیشرفته هستند و مناسب برای کارگاه هایی هستند که در سطح وسیع فعالیت می کنند.

این دستگاه های دورکن مجهز به صفحه لمسی هستند که از طریق آن به راحتی می توان زاویه اره و خط زن را مشخص کرد و برش دقیقی را انجام داد. دستگاه های دورکن نجاری از لحاظ اندازه نیز در انواع مدل ها های کوچک و بزرگ نیز موجود هستند، دستگاه های دورکن که استفاده از آنها به منظور برش صفحات بزرگ است در مدل های واگنی، لوکوموتیوی و ریل دار نیز می باشند.

اجزای دستگاه دورکن نجاری

مهمترین اجزای دستگاه دورکن موارد ذیل هستند:

  • گونیا: این ابزار در پشت اره جلویی تعبیه شده است و با استفاده از آن می توان قطعه مورد نظر را اندازه گرفت.
  • گونیای وسط: از این گونیا زمانی استفاده می کنند که برش مثلثی لازم باشد.
  • میز پشت گونیا: از آن برای استفاده بخشی از کار بهره گرفته می شود.
  • میز برش جلو: از آن برای گونیا کردن قطعه کار استفاده می کنند.
  • موتور: برای حرکت دارد تیغ اره است.
  • تیغ اره: وظیفه برش دادن قطعه را بر عهده دارد.
  • ریل دستگاه: برای حرکت قطعه کار در حین برش می باشد.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/11/335.jpg”]

راهنمای خرید دستگاه دورکن نجاری

اگر به دنبال خرید اینترنتی دستگاه دورکن نجاری هستید می توانید خرید آن را از سایت ما انجام دهید در هنگام خرید اینترنتی دستگاه دورکن باید به چند نکته توجه داشته باشید در ابتدا باید میزان هزینه خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن اقدام به خرید دستگاه دورکن بکنید.

سپس با توجه به انتظار و کاربردی که دستگاه دورکن برای شما خواهد داشت می توانید برای انتخاب دورکن مورد نظر اقدام کنید. اگر برش چوب شما زیاد است و در واقع سطح کار شما وسیع می باشد انتخاب دستگاه های دورکن اتوماتیک برای شما می توانید یک گزینه مناسب باشد کارگاه هایی که در سطح کوچکتری فعالیت دارند نیز می توانند نوع دستی را خریداری کنند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک دستگاه دورکن نجاری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد