زیر پایی

1

زیر پایی

زیر پایی ازجمله لوازم ضروری اداری است که کاربرد خانگی نیز دارد. زیر پایی در نشستن طولانی‌مدت پشت میز تأثیرات مثبتی در حفظ سلامت اسکلت و عضلات بدن دارد.

فروشگاه اینترنتی انواع زیر پایی اداری

زیر پایی یکی از ابزار ضروری برای افرادی است که مدت‌های طولانی را پشت میز برای انجام کارهای خود سپری می‌کنند. این ابزار که نقش مهمی در سلامت عضلات پا، گردن و زانو ایفا می‌کند ازجمله لوازم ضروری است که هم در ادارات و هم در مصارف خانگی کاربرد دارد.

پس برای جلوگیری از عوارض ناشی از خستگی پا در اثر ایستادن و یا نشستن زیاد این وسیله کاربردی را بشناسید.

زیر پایی اداری و انواع آن

زیر پایی اداری توسط شرکت‌های تولیدی بسیاری در انواع گوناگون تولید و روانه بازار شده است.

ازجمله انواع این محصول موجود در بازار می‌توان به مواردی از قبیل زیر پایی ثابت، زیر پایی متحرک، ریلی ثابت، نوع فلزی آن، چوبی، پلاستیکی و همچنین زیر پایی کلاسیک ماساژور که هرکدام از این موارد با توجه به نیاز مشتری و همچنین بودجه مالی او خریداری می‌شوند.

مزایای استفاده از زیر پایی

خرید زیر پایی را می‌توان یکی از الزامات اداری دانست چراکه این ابزار کارآمد در جلوگیری از بسیاری از دردها نقش مهمی را ایفا می‌کند.

ازآنجایی که افراد پس از نشستن طولانی‌مدت پشت میز خسته می‌شوند سعی می‌کنند به حالتی خمیده بنشینند که این امر سبب می‌شود تا پس از مدتی غوزدار به نظر برسند، به همین علت وجود یک تکیه‌گاه برای پاها امری ضروری است تا فرد را به درست نشستن در پشت میز وادار کند.

استفاده از زیاین محصول موجب کاهش فشار به پشت می‌شود و درنتیجه از کمردرد و آسیب‌های اسکلتی عضلانی جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر موجب کاهش فشار بر زانوها، افزایش گردش خون و همچنین جلوگیری از خستگی، جلوگیری از سکته‌های قلبی و مغزی و همچنین جلوگیری از ابتلا به واریس می‌شود.

نوع دیگر از زیر پایی های اداری که امروزه در بسیاری از موارد مورداستفاده قرار می‌گیرد زیر پایی هایی باقابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه است.

این نوع محصول با توجه به ارتفاع موردنظر و ایجاد زاویه صحیح در قسمت مچ و ساق پا در نحوه صحیح نشستن و جلوگیری از دردهای مفصلی بسیار مؤثر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی خوگر جهت خرید زیر پایی اداری

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهی آسان و سریع برای خرید لوازم موردنظر خود می‌باشند. شاید بتوان گفت بانفوذ مویرگی اینترنت و فضای مجازی به زندگی‌های امروزی، خرید اینترنتی زیر پایی یکی از سریع‌ترین و درعین‌حال راحت‌ترین روش است.

در این نوع خرید فرد می‌تواند انواع مختلف زیر پایی را با اطلاعات کامل هر کالا مشاهده نماید و محصول موردنظر خود را به تعداد دلخواه سفارش دهد.

از طرفی دیگر امکان پرداخت هزینه به‌صورت اینترنتی، کارت به‌کارت و حتی درب منزل نیز وجود دارد.

یکی از امتیازاتی که می‌توان در این نوع خرید داشت، استفاده از خرید اقساطی زیر پایی است.

درصورتی‌که این محصول را با تعداد بالا سفارش دهید حتی می‌توانید در صورت دارا بودن شرایط از این امتیاز نیز بهره ببرید.

در خرید اینترنتی زیر پایی در فروشگاه اینترنتی خوگر بدون کمترین دردسر محصولات را در مدت‌زمانی کوتاه درب منزل یا محل موردنظر تحویل خواهید گرفت و دیگر نیازی به گشت‌وگذار و اتلاف وقت و انرژی بیهوده در بازارهای محلی نخواهد بود.

جالب است بدانید با توجه به نبود واسطه‌ها در خرید اینترنتی این محصول، قیمت محصولات نیز بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر ارائه می‌شود.

شما عزیزان جهت دیدن محصولات با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ ویا به لینک  زیر پایی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد