راهنمای خرید مبل تختخوابشو

1

راهنمای خرید مبل تختخوابشو

راهنمای خرید مبل تختخوابشومبل تختخوابشو یکی از وسایلی است که برای منازل با فضای کم مناسب است. مبل تختخوابشو در حالت اولیه یک کاناپه است که با چند حرکت ساده به یک تختخواب تبدیل میشود

نکاتی درباره مزایای مبل تختخوابشو

راهنمای خرید مبل تختخوابشو : مبل تختخوابشو از وسایلی هستند که امروزه در بسیاری از خانه های آپارتمانی کوچک با فضای بسیار کم استفاده می شوند. معمولاً از مبل تختخوابشو به دو هدف استفاده می شود: یکی به عنوان مبلمان های راحتی و دیگری به عنوان تخت خواب. این وسیله می تواند در یک خانه کوچک نیاز به تخت خواب را ازبین ببرد.

می توانید از محل اتاق پذیرایی برای اتاق خواب هم استفاده کنید و از اتاق ها برای کارهای دیگری استفاده شود؛ در نتیجه فضای بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد.

بعضی افراد تصور می کنند که تنها مبل تختخواب شو مخصوص کسانی است که فضای کافی در منزل ندارند یا در محیط کوچکی زندگی می کنند؛ ولی در واقع اینگونه نیست.

مبلمان های تختخواب شو اغلب ظاهر زیبا و راحت تری نسبت به سایر مبلمان ها دارند. بسیاری از افراد از این دسته مبلمان ها به دلیل ظاهر زیبا و راحتی آن ها استفاده می کنند. به خصوص مبل تختخوابشو برای کسانی که سالمند هستند، بسیار می تواند وسیله مفیدی باشد. این مبلمان ها به دلیل اینکه برای خوابیدن هم ساخته شده اند، معمولا بسیار راحت هستند.

حتما در زمان خرید باید به میزان فضای منزل هم توجه کرده و قبل از خرید، اندازه فضای مورد نیاز در حالتی که مبل به صورت باز شده است، نیز در نظر گرفته شود.

ساختار متحرک در مبلمان تختخوابشو

مبل تختخوابشو را معمولاً با ظاهری متحرک و ساختار مکانیکی می سازند که به راحتی قابل باز و بسته شدن باشند. این مبلمان ها به دلیل نحوه استفاده از آنها، در اغلب اوقات در طی یک روز حداقل یک بار باز و بسته می شوند؛ به همین دلیل باید ساختار محکم تری نسبت به سایر مبل ها داشته باشند.

در هنگام خرید مبل تختخوابشو  حتماً این موضوع را در نظر بگیرید. به لولا های تخت نگاه کنید و تختی را انتخاب کنید که لولا های مقاومی برای باز و بسته شدن داشته باشد. همچنین به نحوه چرخش فنر ها نیز دقت کنید؛ زیرا اگر فنرها خراب شوند، تعمیرات آن شما را به دردسر می اندازد.

در نظر گرفتن ضمانت و پشتیبانی

یکی از دیگر مواردی که در زمان خرید مبل تختخوابشو باید در نظر داشته باشید، این است که حتماً ضمانت و پشتیانی این مبل ها را در نظر بگیرید. این مبل ها معمولا باید دارای گارانتی معتبری باشند تا در صورتی که مشکل پیدا کردند، امکان تعویض قطعه وجود داشته باشد.

این مبل ها به دلیل اینکه زیاد در معرض حرکات مکانیکی قرار می گیرند، امکان خرابی در آنها نسبت به سایر مبل ها بیشتر است؛ پس باید نسبت به ضمانت های پس از فروش آنها هوشیار تر باشید. بهتر است این مبلمان ها را از یک برند معتبر تهیه کنید که یراق و سایر وسایل به کار رفته در آن از نوع وسایل مرغوب باشند.

در نظر گرفتن هر دو حالت مبل

هنگام خرید مبل تختخوابشو باید هر دو حالت مبل را در نظر بگیرید. شما باید هم به ساختار خود مبل و مرغوبیت لوازم استفاده شده در آن توجه کنید و هم به زیبایی مبلمان. ممکن است شما یک مبل تخت خوابشو بگیرید و ظاهر مبل آن زیبا باشد اما پارچه ای که در آن استفاده شده، مرغوبیتی نداشته باشد و پارچه آن به سرعت خراب شود. باید به این نکته توجه کنید که این مبلمان ها برای خواب استفاده می شوند؛ پس امکان اینکه زودتر پارچه یا رویه آن ها خراب شود بیشتر است. همچنین به تشکی که در آن استفاده می شود، حتماً به خوبی توجه کنید.

این تشک ها اهمیت زیادی دارد، زیرا در صورت خراب شدن آنها، عوض کردن تشک های مبل تخت خوابشو  کار سختی می باشد. معمولاً سرویس های مبل تختخوابشو به صورتی ساخته می شوند که تشک آن به صورت مجزا از مبل قرار می گیرد و از همه مهم تر این است که این مبل ها باید راحت باشند تا بتوانید از آنها برای خوابیدن استفاده کنید.

نحوه خرید مبل تختخوابشو و راهنمای خرید مبل تختخوابشو

برای خرید این مبل ها می توانید مدل ها و امکانات آن ها را در اینترنت ببینید و مبل مورد پسند خود را انتخاب کنید. سپس می توانید مبل ها را تهیه کنید. پس از انتخاب مدل و رنگ مبل خود می توانید به صورت آنلاین و آماده آن را سفارش دهید. حتی می توانید میزان فضای خود را اندازه گیری کنید و سپس به اندازه فضای خود مبل تختخوابشو را سفارش دهید.

معمولاً قیمت این مبل ها نسبت به کیفیت آنها به صرفه است؛ اما می توانید این میزان را به صورت خرید اقساطی مبل تختخوابشو بپردازید. اینگونه می توانید یک وسیله راحت با امکانات خوب را بدون اینکه متحمل هزینه مالی زیادی شوید، در خانه یا محیط کار خود داشته باشید.

مزایای خرید اینترنتی

مزایای خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری آن است که اولاً شما می توانید تمامی مدل های متنوع و رنگها و طرح های متنوع را از طریق اینترنت ببینید و بین صدها مدل مختلف همراه با قیمت های مختلف انتخاب خود را انجام دهید.

بدون اینکه زمان خود را صرف گشتن در مغازه های مختلف کنید. از سویی اغلب در سایت های فروش توضیح کاملی در مورد هر مدل از تختخوابشوها نوشته شده است که شما می توانید با آسودگی خاطر مطالعه کرده و بنابر نیاز و فضای منزل خود یکی از آن ها را سفارش داده و درب منزل دریافت کنید.

انواع مبل تختخواب شو و راهنمای خرید مبل تختخوابشو

  • مبل راحتی مبل تخت­خواب شو: انواع اسفنجی، فومی، پنبه ­ای، پلی استر و بادی آن موجود است. مسلماً هرچه تشک مبل تخت­خواب شو از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، احساس آرامش بیش­تری خواهید داشت. لازم به ذکر است که همیشه ضخیم بودن تشک، دلیل بر راحت­ تر بودن آن نخواهد بود.
  • مبل سکشنال تختخواب شو: در این نوع مبل، پشتی‌های مبل کاملاً به سمت عقب، انعطاف دارند و مسطح می­ شوند.
  • مبل تکی تختخواب شو: با جدا کردن تشک از پایه مبل، این نوع مبل، قابلیت تبدیل به یک تخت­خواب یک نفره را دارد.
  • مبل دو نفره تختخواب شو: مبل‌های دونفره به راحتی به تخت­خواب تبدیل می­ شوند که به صورت تخت­خواب کشویی هستند و از کوسن مبل نیز به عنوان بالش می توان استفاده کرد.

با خرید مبل تختخوابشو زیبایی و راحتی را به خانه های خود هدیه دهید.خرید آسان و مطمئن مبل تختخوابشو را با ما تجربه کنید.

شما عزیزان جهت دیدن محصولات با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ ویا به لینک راهنمای خرید تختخوابشو  مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد