کتابخانه ی دیواری

0

کتابخانه ی دیواری

کتابخانه ی دیواری  : شاید بسیاری از افراد عاشق این باشند که در منزل برای خود کتابخانه ای طراحی کرده و در واقع کتابخانه جزوی از دکوراسیون منزلشان باشد.

اما با مشکل کوچک بودن منزل و یا جایگیر بودن بیش از اندازه ی کتابخانه مواجه باشند. اصلا نگران نباشید و بدانید خانه ی کوچک هیچ دلیلی بر نداشتن کتابخانه در منزل نیست.

کتابخانه امروزه جزوی از دکوراسیون خانه های شیک به حساب می آید و بیشتر افراد آن ها را در منازل خود به کار می برند.

انواع کتابخانه ی دیواری

استفاده از کتابخانه ی دیواری در بیشتر خانه های مدرن امروزی به ویژه خانه هایی که دارای دکوراسیون با سبک اروپایی هستند رایج است. بهترین و شیک ترین نوع کتابخانه ی خانگی نیز همین کتابخانه های دیواری محسوب می شوند.

همان طور که در بالا گفتیم اگر دارای منزلی کوچک هستند و رویای داشتن یک کتابخانه را در سر دارید اصلا نگران نباشید. شما می توانید از کتابخانه های دیواری استفاده نمایید که فضای چندانی را اشغال نمی کنند.

کتابخانه های دیواری معمولا از نوع غیر قابل حمل می باشند.

یکی از راه هایی که می توانید در خانه ی خود یک کتابخانه ی دیواری داشته باشید استفاده از دیوار هایی است که به وسیله ی آن دو فضا از یک دیگر جدا شده اند.

مثلا حد فاصل اتاق خواب و سالن نشیمن بهترین مکان برای جا سازی یک کتابخانه ی دیواری می باشد. این نوع کتابخانه نمای زیبایی را نیز به خانه ی شما هدیه می دهد.

در واقع به شما اجازه ی این را می دهد که یک دیوار را به طور کامل با کتاب های مختلف و رنگارنگ تزئین نمایید.

از طرفی می توانید قسمت های کنج دیوار و یا کناره های پنجره و حتی زیر پله ها را به کتابخانه تبدیل کرده و لذت ببرید.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید کتابخانه ی دیواری مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد