چگونگی پاک کردن ماژیک وایت برد                                     

0

چگونگی پاک کردن ماژیک وایت برد     

چگونگی پاک کردن ماژیک وایت بردیکی از مسائلی که با پیدایش و رونق گرفتن ماژیک وایت برد و تخته وایت برد بسیار مشکل ساز شده است و از روش های غلطی نیز برای حل این مشکل استفاده می شود.

تمیز کردن تخته وایت برد از آثار و رد ماژیک وایت برد بر روی آن است. از این رو ما در این متن می خواهیم راهکار خوبی پاکیزه نمودن تخته وایت برد برای شما ارائه دهیم .

چگونه باید تخته وایت برد را از رد ماژیک که بر روی آن می ماند پاک نماییم؟

امروزه بسیاری از افراد از روش های گوناگونی برای پاک کردن تخته وایت برد از ماژیک استفاده می نمایند.

یکی از روش های متداول که از زمان پیدایش و استفاده از تخته  وایت برد و ماژیک وایت برد مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از تخته پاک کن است تخته پاک کن ها طوری طراحی می شوند که به راحتی به پاک کردن تخته پرداخته و آثاری نیز از ماژیک بر روی تخته باقی نمی گذارند.

برخی از این تخته پاک کن ها نیز به صورتی هستند که می توان آن ها را از طریق مغناطیسی که در آن ها قرار گرفته شده است بر روی تخته وایت برد های مغناطیسی چسباند.

اما گاهی ممکن است بر اثر استفاده ی زیاد از تخته های وایت برد آثار ماژیک بر روی آن باقی مانده باشد و یا حتی ممکن است به اشتباه از ماژیک های غیر وایت برد برای تخته استفاده شده باشد و به ناچار مجبور باشیم از روش های دیگری برای پاک کردن تخته استفاده نماییم.

عده ای برای پاک کردن تخته وایت برد از الکل و یا مواد محلول دیگری استفاده می نمایند باید بگوییم که این کار اشتباه بوده و باعث تخریب کردن تخته وایت برد می شود در واقع تخته وایت برد و لک ماژیک را در خود حل می نماید.

بهترین کار استفاده از یک دستمال نمناک است که به آرامی روی آن بکشید تا اثر پاک شود.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید ماژیک وایت برد مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد