میز و صندلی مهد کودک

0

میز و صندلی مهد کودک

میز و صندلی مهد کودک  : دوران کودکی به گونه ای است که  کودک به چیز های جذاب و رنگارنگ و دوست داشتنی جذب می شود. از این رو در محیط مهد کودک، ابزار و وسایل باید به گونه ای باشند که برای کودک جذابیت داشته باشند.

همچنین ابزاری که در مهد کودک مورد استفاده قرار می گیرند باید مطابق با استاندارد ها ساخته شوند.

میز و صندلی مهد کودک و کودک

میز و صندلی کودک باید از نوع پلاستیکی باشد چرا که کودکان در رده سنی ای هستند که دارای شرایطی حساس بوده و  باید میز و صندلی تحریر و سایر ابزاری که از آن استفاده می نمایند کاملا بی خطر باشد.

پبنابراین میز و صندلی نیز نباید از نوعی باشد که برای کودک آسیب زا باشند مثلا اگر از نوع چوب و یا آهن باشند با سقوط آن ها بر روی کودک آسیب های جدی به آن ها می زند از طرفی حمل و نقل و جا به جایی آن ها برای کودک مشکل است صندلی های پلاستیکی هیچ یک از این آسیب ها و مضرات را ندارد و حمل و نقل آن ها آسان است.

میز و صندلی مهد کودک در منازل نیز استفاده می شود یعنی می توان آن ها را برای کودک تهیه نمود تا بر روی آن ها مشغول به کار شوند و سرگرمی داشته باشند.

صندلی هایی که در مهد و یا منازل مورد استفاده قرار می گیرند یا به صورت تکی هستند و یا با صندلی جفت بوده و به صندلی اتصال دارند.

صندلی های تکی در مهد کودک ها بیشتر از سایر صندلی ها مورد استفاده قرار می گیرند چرا که قیمت کم تری دارند. اما صندلی های متصل به میز در منازل و برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرند. این صندلی ها فضای کم تری را اشغال می کنند و طرح های متنوعی نیز دارند.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید صندلی مهد کودک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد