ماژیک وایت برد معمولی

0

ماژیک وایت برد معمولی

ماژیک وایت برد معمولی : ماژیک های وایت برد در انواع مختلفی وجود دارند اولین ماژیک وایت برد هایی که در بازار وارد شدند ماژیک وایت برد های معمولی بودند که رنگ های زیادی نداشتند و معمولا در دو سه رنگ مشکی، آبی و قرمز وجود داشتند همچنین ساختاری کاملا ساده و معمولی داشتند.

اما با کاهش استفاده از گچ و تخته سیاه و متداول شدن تخت وایت برد و استفاده از آن کم کم ماژیک های زیاد تری با تنوع بالایی وارد بازار شده و استفاده از آن ها رونق یافت .

انواع ماژیک های وایت برد معمولی

ماژیک های وایت برد در دو نوع قابل شارژ و معمولی هستند. ماژیک های شارژی نوع جدیدی از ماژیک های وایت برد هستند. این ماژیک ها به صورتی طراحی شده اند که به راحتی می توان آن ها را پس از اتمام جوهر مجددا استفاده نمود.

به این صورت که شارژ آن ها را می توان عوض کرده و شارژ جدید را به آن ها متصل کرد.

اما ماژیک های معمولی به صورتی طراحی شده اند که با اتمام جوهر و یا خشک شدن آن ها دیگر نمی توان آن ها را مورد استفاده قرار داد و باید آن ها را دور ریخت.

در ماژیک های شارژی با باز ماندن درب آن ها حتی در مدت زمان طولانی امکان خشک شدن به حداقل رسیده و حتی می توان آن ها را در صورت خشک شدن با تعویض شارژ استفاده نمود.

استفاده از ماژیک های معمولی برای استفاده ی شخصی مناسب تر است البته بسیاری از آن ها در مقابل ماژیک های قابل شارژ جنس فوق العاده بهتری دارند.

ماژیک های شارژی نیز جنس خوبی دارند اما بعضی از آن ها جوهری خیلی رقیق دارند و همین موضوع موجب می شود تا بر اثر نوشتن پخش شوند.

اما در حالت کلی برای مکان های عمومی بهتر است از ماژیک های شارژی استفاده نمود چرا که از نظر هزینه به صرفه تر است.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید ماژیک وایت برد معمولی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد