تخت وایت برد شیشه ای

1

تخت وایت برد شیشه ای

تخت وایت برد شیشه ای : تخته وایت برد ها دارای انواع مختلفی هستند. یکی از انواع تخته وایت برد ها تخته وایت برد های شیشه ای است که دارای شکل و ساختاری کاملا امروزه و مدرن می باشد.

تخته وایت برد های شیشه ای بسیار زیبا طراحی می شوند و از آن ها در مکان های گوناگونی اعم از محیط های اداری و برای برگزاری جلسات و همچنین در مدارس از آن ها استفاده می شود بنابراین اگر به دنبال طرحی جالب برای مدارس و یا محیط های اداری که در آن جا مشغولید هستید این نوع تخته وایت برد ها بسیار زیبا و مناسب هستند.

انواع تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد های شیشه ای در رنگ های گوناگونی وجود دارند. این تخته وایت برد ها با طرحی مدرن و کیفیت بالا ساخته می شوند.

همچنین این نوع تخته وایت برد ها بهترین گزینه برای مراکز اداری و آموزشی به ویژه کلاس های آموزشی است که جای ماژیک بر روی آن ها همانند تخته وایت برد های معمولی باقی نمی ماند. تخته وایت برد های شیشه ای علی رغم ظرافتی که دارند دارای مقاومتی بالا هستند.

تخته وایت برد های شیشه ای مغناطیسی دارای خاصیت مغناطیسی بوده و در سایز های مختلفی وجود دارد.

این تخته وایت برد ها به تخته وایت برد های جادویی نیز معروف هستند این نام گذاری به این دلیل است که نوع رنگی آن ها به ویژه اگر دارای رنگ مشکی باشد دارای ماژیک های سفید هستند و می توان بر روی آن ها با ماژیک های سفید نوشت بدون این که لکه ای بر روی آن ها باقی بماند. جنس وایت برد های رنگی از نوع شیشه سکوریت نازک و مقاوم در رنگ های متنوع است.

در پشت تخته وایت برد های مغناطیسی شیشه ای لایه ی فلزی نازک قرار گرفته است که مقاومت آن را بالا می برد.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تخت وایت برد شیشه ای مراجعه کنید.

1 نظر
  1. حسن says

    با سلام
    من یک برد کاملا شیشه ای مغناطیسی (بدون رنگ زمینه) به ابعاد ۱.۵*۱ بدون قاب به همراه پایه چرخ دار (که تخته شیشه ای رو تا راتفاع ۷۰ سانت الی ۹۰ نگه دارد) نیاز دارم قیمت آن چقدر خواهد بود؟
    ممنونم

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد