انواع کمد ها و فایل اداری

0

انواع کمد ها و فایل اداری

انواع کمد ها و فایل اداری : کمد و یا فایل اداری ابزاری هستند که برای نگهداری پرونده ها و کاغذ های مهم اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورتی که شما شخصی هستید که شغل شما با هزاران پرونده و کاغذ سر و کار دارد داشتن این کمد ها برای استفاده ی شما اجباری است.

این کمد ها به شما کمک می کنند تا پرونده های مهم و اداری را جدا سازی نموده و دیگر دچار سردرگمی نشوید.

این کمد ها و فایل های اداری به با جدا سازی پرونده ها امکان تنظیم و مرتب سازی پرونده ها به شما کمک می کنند تا راحت تر  و در محیطی کاملا منظم کار کنید.

کمد ها و فایل های اداری شامل کشو هایی هستند که برای هر یک از پرونده ها به صورت جداگانه تنظیم شده اند.

انواع کمد ها و فایل های اداری

فایل ها و کمد های اداری در طرح ها و شکل های گوناگونی وجود دارند. که با توجه به سلیقه و کاربردی که دارند توسط فرد انتخاب می شوند. یکی از انواع کمد های اداری کمد های افقی هستند.

این کمد ها طوری طراحی شده اند که به حالت دراز بوده و دارای ارتفاع کمی هستند. یکی از مزیت های اصلی این کمد ها عرض بودن  و داشتن عمق زیاد در آن ها است.

که این موضوع موجب می شود بتوانید پرونده های بیشتر را در آن ها جای بدهید البته این کمد ها جای بیشتری را نسبت به نوع عمودی آن ها اشغال می نمایند. از انواع دیگر کمد ها و فایل های اداری کمد های عمودی هستند.

این کمد ها بر عکس کمد های افقی فضای بسیار کمی را در زمین و روی دیوار اشغال می کنند.

ارتفاع این کمد ها بیشتر بوده اما پهنای کم تری دارند این نوع کمد ها و فایل های اداری شامل کشو هایی هستند که معمولا  کشو های آن به شکل طویل هستند.

شما می توانید با مراجعه به لینک خرید انواع کمد ها و فایل اداری محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد