چیدمان مختلف مبلمان اداری

0

چیدمان مختلف مبلمان اداری

چیدمان مختلف مبلمان اداری : نحوه چیدمان مبلمان از اهمیت زیادی برخوردار است , چیدمان مناسب محیط را بزرگ تر و دلنشین تر نشان می دهد بلعکس چیدمان ناهماهنگ و نامناسب جلوی رفت و آمد را گرفته و باعث نامنظم دیده شدن محیط می گردد .

داشتن یک مجموعه منظم و آراسته یکی از الزامات برای موفقیت در حیطه ی شغلی است , اگر مبلمان و دکوراسیون محل کار خود را عوض کردید ولی بازهم تغییر چندانی مشاهده نکردید و محیط مورد پسندتان نبود ایراد از نحوه ی چیدمان است . مبلمان بایستی به صورت متناسب  و منظم چیده شوند و با کوراسیون محل نیز هماهنگ باشند .

نکاتی مهم در چیدمان میلمان اداری

مبلمان اداری شامل میز ها , صندلی ها و سایر اسباب و لوازم ضروری در یک شرکت است که چیدمان هریک هم اهمیت ویژه ای دارند .

میزهای اداری

میزهای اداری باید به گونه قرار گیرند که وقتی فردی پشت آن می نشیند به تمام محیط مسلط باشد , میزها را پشت به در ها و یا پنجره ها قرار ندهید علاوه بر اینکه تسلط شما را به اطراف موجب نمی شود جلوه ی زیبایی هم نخواهد داشت .

در هر قسمت از اداره میز مخصوص به خود را قرار دهید , به طور مثال میز کارمندی مناسب سمت مدیریت نیست و میزهای کنفرانس را هم نمی توان در اتاق کارمندان قرار داد .

صندلی های اداری

صندلی ها دقیقا پشت میزها قرار گیرد , برای میهمانان و مشتریان می توانید صندلی هایی روبه روی هم در جلوی میز خود قرار دهید , در این موارد میز میهمان فراموش نشود که جلوی صندلی ها قرار گرفته می شود .

از صندلی های ارگونومیک استفاده کنید که سلامتیتان به خطر نیفتد , تمیز نگه داشتن صندلی کارتان تاثیر زیادی در نظم اتاقتان دارد .

سایر تجهیزات مبلمان اداری

ممکن است روی میز شما سیستم های کامپیوتری , کتاب , قاب عکس و .. باشد از بیش ازحد شلوغ کردن میز کارتان خودداری کنید بدین منظور می توانید لوازم اضافی را در کشوی میز خود قرار دهید .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد