مبلمان و میز و صندلی های اداری

1

مبلمان و میز و صندلی های اداری

مبلمان و میز و صندلی های اداری : برای حفظ سلامتی و آسایش افراد یک مجموعه لازم است از راحتی مبلمان محیط مطمئن شویم , منظور از مبلمان اداری صندلی , میز , قفسه ها و سایر اسباب و وسایل ضروری است . مبلمان اداری دارای نوع ها و مدل های متفاوتی هستند که از هر کدام در یک محیط و مجموعه ای استفاده می شود .

میز اداری

میزهایی که در اداره ها و شرکت ها به کار برده می شوند بایستی دارای یکسری استاندارد هایی باشد تا به سلامت افراد آسیبی وارد نکند و از خستگی های مفرط آنان جلوگیری نماید .

ارتفاع یک میز مناسب به گونه ای است که شخص با قرار گرفتن در پشت آن و انجام اموری چون تایپ و .. دچار مشکلات ستون فقرات و گردن نشود , دست ها به راحتی روی آن قرار گیرند و گردن خیلی خم نشود .

میز های اداری در مدل های متفاوتی موجود هستند .

میز مدیریت که مربوط به قسمت مدیریت است , این نوع میز پرستیژ و اعتبار شرکت را در نظر مشتریان نشان می دهد پس به هنگام خرید علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد به ظاهر آن هم توجه داشته باشید .

میزهای کارمندی که به تعداد کارمندان تهیه می شود و هر کدام از افراد مجموعه نیز بر اساس سمت و جایگاهی که دارند دارای میزی متناسب هستند .

صندلی اداری

افراد در مجموعه به جایی راحت برای نشستن نیاز دارند , یکی از مهم ترین پارامترها در محیط کار صندلی راحت و استاندارد است که تاثیر مستقیمی بر سلامت افراد دارد .

ارتفاع یک صندلی مناسب معمولا تا زانو است و فرد با نشستن بر روی آن احساس ناراحتی نمی کند , فرم بدن را در حالت استاندارد و ساق پاها را به طور عمودی نگه می دارد .

صندلی های اداری نیز مانند میزهای اداری دارای مدل های متفاوتی هستند .

صندلی مدیریت که رئیس مجموعه از آن استفاده می کند و ظاهر آن به اندازه میز مدیریت اهمیت دارد . این نوع صندلی ها مطابق با نوع سلیقه و خواست مدیریت اداری تهیه می شود .

وصندلی کارمندان که پشت هر میز کارمندی قرار داده شده است , این صندلی ها بر اساس نوع میز و دکوراسیون اتاق ها خریداری می شود .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد