مبلمان اداری مدرن

0

مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن : تهیه مبلمان اداری از مهم ترین مراحل کار به هنگام تاسیس یک شرکت یا اداره است . تمام بخش های مدیریت , کارمندان و مشتریان مجموعه نیاز به مبلمانی مناسب دارند , نوع مبلمان در هر یک از این قسمت ها هم با یکدیگر متفاوت است که باید به هنگام خرید به آن ها توجه نمود .

مبلمان اداری مدرن

  • برای تهیه و خرید مبلمان اداری به اولین پارامتری که باید توجه کرد نوع فضای اداره و دفتر کار است , مطمئنا مبلمانی که برای محیط هایی با متراژ کوچکتر به کار برده می شوند با محیط هایی با ابعاد و متراژ بزرگتر متفاوت هستند . نوع مبلمانی که به کار گرفته می شود نباید به گونه ای باشد که محیط کار را تنگ و شلوغ نشان دهد و باعث عدم آرامش و ناراحتی شما گردد .
  • پارامتر بعدی سلیقه مدیریت مجموعه است , تمامی مبلمان و به طور کلی دکوراسیون شرکت بر اساس نظر مدیریت قسمت اداری تهیه می شود . برخی مدیران صندلی هایی بلند و میزهای بزرگتر را ترجیح می دهند برخی ها هم برعکس صندلی ها و میزهایی کوتاهتر و ساده تر .
  • نکته ی مهمی که به هنگام خرید مبلمان ادارای باید مورد توجه قرار بگیرد راحتی آن است , کارمندان و افراد مجموعه ساعات زیادی را پشت میز خود می گذرانند لازم است مبلمان راحت باشد و در دراز مدت سلامتی افراد را به خطر نیندازد . بسیاری از کمردرد ها و گردن درد ها ناشی از به کار گیری مبلمان و صندلی های نامناسب است .
  • ظاهر مبلمان نیز اهمیت ویژه ای دارد , مبلمان تاثیر مستقیمی در دکوراسیون محل کار شما دارند به این ترتیب نه باید خیلی ساده و دم دستی باشند و نه خیلی تجملاتی . مبلمان شیک و به روز تاثیر زیادی در ظاهر مجموعه شما دارد , می توانید به فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند سر بزنید و مبلمانی بنا به کاربری و نوع فضای شرکتتان تهیه نمایید .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد