قیمت مبلمان اداری

0

قیمت مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری : قیمت انواع مبلمان اداری با یکدیگر متفاوت است و به پارامترهایی چون سبک مبلمان , کیفیت آن ها و تعدادشان بستگی دارد . در این قسمت می خواهیم به شما جهت انتخاب بهترین سبک کمک کنیم .

سبکی که برای مبلمان اداره و محل کارتان در نظر می گیرید باید با توجه به نکاتی تعیین می گردد :

·        سلیقه و روحیه فردی

انتخاب دکوراسیون و مبلمان محل کار شما از سوی مدیریت اداری تعیین می شود , مدیریت با توجه به سلیقه و روحیه ی فردی که دارد می تواند یکی از انواع سبک های مبلمان را انتخاب کند . در این بین مشورت با پرسنل و کارمندان مجموعه نیز در تهیه و خرید مبلمانی مناسب تاثیر گذار است , توصیه می شود قبل از تجهیز دفترکار خود با همکاران مجموعه مشورت نمایید .

·        کاربری شرکت

مبلمان را با توجه به حیطه ی کاری شرکت تهیه فرمایید , به طور مثال شرکت هایی که در حیطه فرهنگی فعالیت می کنند بهتر است از نوع کلاسیک مبلمان استفاده کنند که عمدتا مطابق افراد میانسال و سالخورده است اما اگر شرکت در راستای علم و فناوری های روز اشتغال دارد بهتر است از دکوراسیون و مبلمانی مدرن تر استفاده نماید .

·        بودجه ی در اختیار

سبک و نوع مبلمان بایستی با توجه به بودجه ای که به جهت طراحی دکوراسیون در نظر گرفته شده است تهیه شود , مبلمان ها با سبک های متفاوت قیمت های مختلفی دارند . سبک های مدرن تر و امروزی تر بیش تر از سوی مدیران جوان انتخاب می شود چرا که این نوع مبلمان راحت تر و ظاهر زیباتری دارند , البته باید به نوع فضای موجود نیز توجه کرد .

·        کارمندان و پرسنل مجموعه

افراد مجموعه باید بر روی مبلمان و صندلی های خود احساس راحتی کنند , استفاده از سبک نادرست در انتخاب مبلمان موجب خستگی کارمندان می گردد بنابراین اشتیاق خود را به کار از دست می دهند و این در دراز مدت موجب کاهش بازدهی مجموعه می گردد .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد