سطل زباله هوشمند

0

سطل زباله هوشمند

سطل زباله هوشمند : سطل های زباله دارای انواع بسیار زیادی هستند که بیشتر آن ها بین استفاده های منازل، مکان های اداری و مجتمع ها و دیگر مکان ها به صورت مشترک استفاده می شوند اما بعضی از آن ها برای مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع سطل زباله، سطل زباله های هوشمند هستند. ساخت سطل های زباله هوشمند با استفاده از تجهیزات فوق العاده انجام می گیرد.

سطل زباله هوشمند

سطل آشغال هوشمند به صورتی ساخته می شود که اولا دارای حجم کمی بوده و مکان کمی را اشغال می کند از این رو در استفاده های عمومی کم تر به کار برده می شود، ثانیا دارای یک ویژگی منحصر به فرد بوده که دیگر سطل های زباله دارا نیستند که آن وجود یک چشم هوشمند بر روی آن است که کار این چشم هوشمند باز شدن درب به صورت خودکار و بدون دست زدن  است. این سطل زباله علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد دارای ویژگی های مثبت دیگری نیز هست که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

ویژگی سطل آشغال های هوشمند

  • این نوع سطل های زباله در سایز ۳ لیتری نیز ساخته می شوند. معمولا دارای حجم کمی بوده و فضای کمی را اشغال می کنند.
  • بدنه ی سطل زباله هوشمند به صورت استیل بوده و قابلیت ضد لک دارد.
  • دارای دربی وکیوم شده می باشد یعنی بعد از این که درب به صورت خودکار باز شد پس از بسته شدن طوری طراحی شده است که از ورود حشرات موذی و یا خروج بوی نا مطبوع و حتی ماندن بودی نامطبوع در درون سطل جلوگیری می کند.
  • این نوع سطل زباله کاملا بدون لمس بوده و هر نوع شی یا دستی به آن نزدیک شود درب اتوماتیک باز خواهد شد.
  • دارای یک حلقه ی داخلی بوده که کیسه زباله را نگهداری می کند.
  • به صورت باطری کار می کند و درب پس از گذشت ۱۰ ثانیه بسته خواهد شد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد