چیدمان مبلمان اداری

0

چیدمان مبلمان اداری

چیدمان مبلمان اداری : همانطور که می دانید نوع مبلمان تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون محل کار و منزل شما خواهد داشت , اما آنچه که مسلم است تفاوت چیدمان مبلمان اداری و منزل است . نوع چیدمان مبلمان محل کار رسمی تر است چرا که همه روز افراد غریبه ی زیادی به دفترکار شما رفت و آمد دارند و شما بایستی ملاحضاتی را در این باره لحاظ فرمایید .

نکات مهم در چیدمان مبلمان اداری

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که مبلمان تاثیر بسیار زیادی در ذهن و نگرش مشتری در رابطه با اعتبار شرکتتان است , شرکت های معتبر دارای ظاهری شکیل تر و زیبا تر هستند . رسیدگی به محل کارتان احترام به مشتری را می رساند .

برای اینکه مبلمان محل کار خود را به بهترین نحو بچینید لازم است به فاکتورهایی توجه کنید :

  • در ابتدا هدفتان از تغییر دکوراسیون دفتر کارتان را مشخص کنید اینکه برای جلب رضایت مشتری این کار را می کنید یا به دلیل تنوع و زیبایی محل کارتان ؟
  • مرحله بعدی این است که تعیین کنید هر یک از اتاق ها و قسمت های اداره چه متراژ و ابعادی دارند , مبلمان هر قسمت بنا به کاربری و متراژ آن قسمت باید تهیه شود .
  • بعد از آن مشخص کنید که میزهای اداری را باید در کدام قسمت جای دهید و مکان دقیق هر کدام را مشخص نمایید , اگر هدفتان از تغییر چینش مبلمان افزایش فضای محیط کار است میزها را عقب تر و نزدیک به هم قرار دهید .
  • پس از قرار دادن میزها در جای مناسب خود وسایل و لوازم مربوط به هریک را روی آن ها بچینید و صندلی ها را در کنارشان قرار دهید . روی میز را به هیچ وجه شلوغ نکنید , وسایل اضافی را می توانید در کشوها جای دهید .
  • از بیش از اندازه شلوغ کردن محیط کار بپرهیزید این کار علاوه بر نازیبا کردن محیط باعث سخت شدن رفت و آمدها می گردد .
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد