مبلمان و تجهیزات اداری

0

مبلمان و تجهیزات اداری

مبلمان و تجهیزات اداری : مبلمان و تجهیزات هر اداره ای جزء پارامترهای تاثیر گذار در آن اداره است به همین دلیل هم انتخاب نوع مبلمان اهمیت زیادی در محل کار شما خواهد داشت .

فضای داخلی محل کار شما در نظر بسیاری از مشتریان شما مهم است , گاهی برای جلب رضایت مشتریان لازم است که دکوراسیون و ظاهر محیط کار خود را تغییر دهید و مبلمان و تجهیزات را به روز نمایید . برای اینکه بهترین نوع مبلمان را تهیه کنید از نکاتی کوچک اما تاثیر گذاری چون ابعاد اتاق ها , رنگ دیوارها و .. غافل نشوید .

با به کارگیری کمی ذوق و سلیقه می توانید محیطی سرزنده و در عین حال شکیل خلق کنید که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند .

مبلمان اداری

  • در قدم اول ساختار کلی مجموعه ی خود را در نظر بگیرید به مواردی چون : متراژ مجموعه , تعداد اتاق های مجموعه و نقشه ی داخلی ساختمان دقت کنید . تهیه مبلمان بدون توجه به این موارد ممکن است باعث خلق محیطی نازیبا و ناهماهنگ شود .
  • قدم بعدی توجه به کاربری هر یک از اتاق های مجموعه است . اتاق هایی که در یک شرکت وجود دارند برای برگزاری کنفرانس ها , مدیریت , کارمندان و میهمانان شرکت است . بر اساس فعالیتی که در هریک صورت می گیرد نوع مبلمانشان را مشخص کنید .
  • بودجه ی کافی در این زمینه را کنار بگذارید و بر اساس آن اقدام به خرید و تغییر مبلمان محل کار خود کنید , برای صرفه جویی در این زمینه می توانید از طراحان دکوراسیون داخلی راهنمایی و مشاوره بگیرید .
  • به راحتی خود و افراد مجموعه تان توجه کنید به دلیل اینکه مدت زیادی را در محل کار خود می گذرانید لازم است از تجهزیات و مبلمانی استفاده کنید که شما را به سختی نیاندازند و باعث ناراحتی شما نشوند .
  • و در پایان هم به هنگام خرید مبلمان به کیفیت آن ها توجه کنید , ممکن است مبلمان بی کیفیتی در قالب ظاهر زیبا به فروش برسند اما مطمئن باشید که طول عمر کوتاهی دارند و سریعا کارایی خود را از دست می دهند .
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد