مبلمان اداری دست دوم

0

مبلمان اداری دست دوم

مبلمان اداری دست دوم : کالاهای دست دوم از آن دسته از اجناسی هستند که اغلب افراد کمتر مایل به خرید آن ها هستند با این حال برخی ها هم به دلایل مختلفی از جمله ; ارزان تر بودن این کالاها و گاها برند بودنشان مشتریان دائمی اجناس دست دوم هستند .

برخی افراد هم به دلیل مشکلات مالی گاها اقدام به خرید وسایل دست دوم می کنند , این افراد ممکن است در شروع کار خود با قیمت های هنگفتی روبه رو شوند و ترجیح دهند کسب و کار خود را با یکسری وسایل ساده ی دست دوم آغاز کنند .

اگر قصد خرید مبلمان اداری و وسایل دست دوم برای تاسیس شرکت خود دارید باید چند نکته را در نظر داشته باشید :

نکات مبلمان اداری دست دوم

  • اولین و مهم ترین مساله میزان کارکرد وسیله است , اینکه وسیله چه مدت مورد استفاده قرار گرفته است . وسایل خیلی قدیمی و کهنه فاقد کیفیت لازم هستند , کارایی کافی را ندارند و قابلیت استفاده در مدت زمان کوتاهی را دارند .
  • دومین نکته مارک و برند سازنده مبلمان است , برندهای معتبر مبلمان و کالاهایی با کیفیت می سازند که قابلیت استفاده در زمان های طولانی را دارند .
  • گارانتی و ضمانت مبلمان تهیه شده نیز مهم است , در صورت اتمام گارانتی توقع استفاده ی طولانی مدت از این وسیله را نداشته باشید .
  • در خرید مبلمان نو شما می توانید نوع , جنس و رنگ کالا را انتخاب کنید اما در مبلمان دست دوم امکان آن وجود ندارد . انتخاب ها محدود است و ممکن است آنچه که مدنظرتان است را پیدا نکنید .
  • سعی کنید وسایل دست دوم در حد نو را تهیه کنید , این اجناس کیفیت مبلمان نو را دارند اما با قیمت پایین تری عرضه می شوند چرا که صاحب آن ها به دلایلی مجبور به فروش آن ها در همان ابتدا شده است .
  • به هنگام خرید به ظاهر مبلمان توجه فرمایید ممکن است روی آن خراش ها و ساییدگی هایی باشد , جنس های نامرغوب عموما دارای این مشکلات هستند .
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد