قیمت مبلمان اداری کلاسیک

0

قیمت مبلمان اداری کلاسیک

قیمت مبلمان اداری کلاسیک : اکثر مجموعه ها و شرکت های قدیمی از سبک کلاسیک در مبلمان خود استفاده می کنند , این نوع مبلمان فضای بیش تری در مقایسه با مبلمان مدرن اشغال می کنند و به همین دلیل هم مناسب برای اداره ها و دفاتری با متراژ بزرگ هستند .

قیمت این نوع مبلمان بر اساس پارامترهایی تعیین می گردد که ما در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

متریال ساخت مبلمان

نوع و میزان کیفیت متریال و ترکیباتی که در ساخت این نوع مبل ها به کار گرفته شده است مهم است و نقشی اساسی در تعیین قیمت آن ها دارد , برخی از این متریال شامل :

·        چوب

اصلی ترین متریال ساخت مبلمان کلاسیک چوب است , از چوب های مختلفی به جهت ساخت و تولید مبلمان استفاده می شود نوع و کیفیت آن ها بسیار مهم است .

·        روکش

نوع پارچه ها و روکش به کار رفته در این مبلمان قیمت های متفاوتی دارند که روی قیمت تمام شده مبلمان تاثیرگذار است .

·        رنگ

کیفیت و نوع رنگ هایی که برای رنگ آمیزی مبلمان به کار گرفته شده است نیز تاثیر زیادی در قیمت مبلمان دارد .

به طور کلی هر اندازه که مبلمان وقت و هزینه ی بیش تری به جهت ساخت بطلبند قیمت بالاتری هم خواهند داشت , تمامی موارد گفته شده در بالا به سلیقه و خواست مشتری بستگی دارد .

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک باید به گونه ای چیده شوند تا استفاده از اشیا به راحتی امکان پذیر باشد , هر کدام از اسباب و وسایل موجود در محیط کار که مورد استفاده قرار می گیرند بایستی در دسترس تمامی کارکنان قرار گیرد مثلا چاپگر یا دستگاه کپی .

برای اینکه به زیبایی مبلمان محیط کار خود بیفزایید می توانید به نور پردازی فضاها بپردازید , نور پردازی ها بایستی مطابق با نوع دکوراسیون و چینش لوازم باشد به طوری که به جلوه هر یک از آن ها افزوده شود .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد