فروش مبلمان اداری

0

فروش مبلمان اداری

فروش مبلمان اداری : هر محیط کاری با هر ابعاد و فضایی قابلیت این را دارد که به محیطی مدرن و زیبا تبدیل شود فقط کافی است کمی سلیقه به خرج دهید .

از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در فضاسازی محیط مبلمان است , انتخاب صحیح و بجای مبلمان می تواند علاوه بر کاربردی تر شدن فضاهای موجود تاثیراتی مطلوب نیز بر فضای محل کار داشته باشد .

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری در انواع مختلفی تولید می شوند که مدیر مجموعه بر اساس سلیقه و سایر معیارهایی چون ; ابعاد و فضای شرکت  , میزان بودجه در اختیار و .. می تواند یک یا چند سبک متفاوت را انتخاب کند .

گاهی فضای اداری کاملا سبک کلاسیک دارد و گاهی هم سبک مدرن و این بستگی به سلیقه و روحیات فردی مدیر مجموعه دارد , در برخی موارد هر دو سبک تلفیق شده و فضایی زیبا و دلنشین فراهم آورده است که این در تخصص طراحان دکوراسیون است می توان از آن ها در این زمینه راهنمایی گرفت .

عمدتا افراد میانسال سبک کلاسیک را ترجیح می دهند که سنتی است و فضای بیش تری اشغال می کند و افراد جوان تر هم بیش تر طرفدار سبک مدرن هستند که امروزی تر است و فضای کمتری را هم به خود اختصاص می دهد .

طرح و رنگ مبلمان اداری

نقش و رنگ مبلمان اداری بر اساس المان هایی چون رنگ دیوارها و کاغذ دیواری تعیین می شود , رنگ ها نقش مهمی در زیبا تر دیده شدن مبلمان و فضای کاری دارند .

استفاده از رنگ های یکنواخت و بی روح جالب نبوده و سبب ایجاد محیطی نازیبا و نامناسب می شود برعکس رنگ ها و نقش ها هرچه متناسب تر و مدرن تر باشند سبب زیبایی و جذابیت محیط کار می شوند .

هماهنگی و ترکیب رنگ ها با یکدیگر نیاز به خلاقیت و سلیقه دارد در این مورد می توان از طراحان و دیزاینر های فضاهای اداری کمک گرفت .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد