سطل زباله هوشمند بازیافتی

0

سطل زباله هوشمند بازیافتی

سطل زباله هوشمند بازیافتی : امروزه با پیشرفت تکنولوژی سطل زباله های فراوانی تولید می شوند که همانند سطل زباله های معمولی نبوده و علاوه بر جای گیری زباله در آن ها بسیاری از کار های دیگر را نیز انجام می دهند که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد. یکی از اهداف مهم از تهیه و تولید این نوع سطل آشغال ها کم تر آسیب زدن به محیط زیست است که در حال حاضر سطل زباله های هوشمند به راحتی این کار را در حق محیط زیست انجام داده و کار افراد را نیز راحت تر می سازد.

چگونگی باز یافت و کار کرد سطل آشغال های هوشمند

امروزه در بسیاری از کشور های دنیا از جمله آمریکا و اروپا از این نوع سطل زباله استفاده ی زیادی می شود. یکی از کاربرد های مهم این سطل چشمی بودن آن است که با نزدیک شدن شی خارجی و یا دست درب سطل به صورت اتوماتیک باز خواهد شد. علاوه بر این یک کار مهم سطل آشغال های هوشمند توانایی باز یافت زباله ها و تشخیص زباله های تر و خشک می باشد.

به همین دلیل به آن ها سطل زباله های هوشمند باز یافتی نیز گفته می شود.  نحوه ی کار این سطل زباله به این صورت است که پس از شناسایی و تشخیص زباله ی مورد نظر به شخص مقابل خواهد گفت که باید زباله را در کدام بخش از سطل آشغال قرار دهد در بخش تر و یا خشک؟ همچنین این سطل زباله می تواند اجزای تشکیل دهنده ی زباله ای جدید را شناسایی کند و به مرور زمان هوش مصنوعی خود را در جهت شناسایی زباله های جدید و نا آشنا افزایش دهد.

یک ایده ی جالب در مورد شرکتی که این سطل آشغال را طراحی کرده است این است که قصد دارد با طراحی یک تلفن همراه در رابطه با این سطل آشغال کسانی را که زباله های خود را درون آن می اندازند شناسایی کرده و جایزه دهد تا آن ها را به این کار تشویق کند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد