سطل زباله های پلی اتیلن

0

سطل زباله های پلی اتیلن

سطل زباله های پلی اتیلن : یکی از انواع سطل های زباله که هم در سطل زباله های شهری و اداری و هم در منازل مورد استفاده قرار  می گیرند سطل آشغال هایی از نوع پلی اتیلن هستند.

این نوع سطل زباله ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود بوده و مزایایی نیز دارند. در ادامه ویژگی ها و چگونگی نوع این سطل زباله ها را شرح می دهیم.

سطل زباله های پلی اتیلن

سطل آشغال های پلی اتیلن از جنس پلاستیک های فشرده شده و تقویت شده بوده و از نظر مقاومت در برابر حرارت، نور، سرما و گرما و همچنین فشار بسیار با کیفیت هستند.

یکی از ویژگی های اصلی سطل آشغال های پلی اتیلن مربوط به نوع درب آن ها می باشد. این نوع سطل های زباله از نظر نوع درب به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

  • سطل های معمولی
  • سطل های پدالی
  • سطل های درب دمپری

علاوه بر این سه نوع سطل های پلی اتیلن به دو صورت چرخدار و بدون چرخ نیز تقسیم می گردند که نوع چرخدار آن بیشتر در مکان های اداری و درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

و نوع بدون چرخ آن ها در منازل استفاده می شود. سطل های زباله پلی اتیلن که در نوع چرخ دار هستند معمولا به صورت بزرگ و بالای ۶۰ لیتر ساخته شده و استفاده می شوند چرا که در مکان های پر رفت و آمد قرار دارند اما نوع دیگر که دارای چرخ نبوده و برای مصارف منازل است حجم کم تری از زباله را می گیرد.

سطل آشغال های چرخدار از چرخ هایی با مقاومت بالایی ساخته می شوند. به طوری که چرخ های آن در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته و همچنین برای زمان هایی که نیاز به جا به جایی در مسافت های طولانی نیاز باشد چرخ های این نوع سطل زباله این قابلیت را به راحتی دارا هستند.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد