دکوراسیون و مبلمان اداری

0

دکوراسیون و مبلمان اداری

دکوراسیون و مبلمان اداری : اگر قصد تغییر دکوراسیون محل کار خود را دارید بایستی از یکسری نکات موارد آگاه باشید مطلع باشید که عدم توجه به آن ها دکوراسیونی ناهماهنگ و نامناسب برای شما دنبال خواهد داشت .

  • آنچه که در درجه اول اهمیت دارد راحتی و آرامش شما و کارکنان است , محیط های نامناسب علاوه بر اینکه در نظر مشتریانتان زشت جلوه می کند سبب کاهش بازدهی شما و مجموعه تان خواهد شد . لازم است مدتی را که در محیط کار خود می گذرانید راحت باشید پس در ابتدا به این فاکتور توجه کنید .
  • فاکتور مهم بعدی مشتریان شماست , آن ها بایستی با ورود به محل کار شما احساس رضایت کنند . محیط کار آراسته و دلپسند نشان از ارزشی است که شما برای خود و مشتریانتان قائل هستید پس این نکته را از یاد نبرید که افراد اعتبار مجموعه شما را از روی ظاهر آن قضاوت می کنند .

حال برای تغییر دکوراسیون محل کارتان چند پیشهاد داریم :

  • اول از همه محیط کار خود را رنگ آمیزی کنید می توانید از رنگ ها , کاغذ دیواری ها , پارکت ها و .. استفاده کنید . هماهنگی و تناسب رنگ ها با یکدیگر از نکات مهم در این باره است . از تاثیر رنگ ها بر محیط کار خود غافل نشوید , گاهی به کار بردن یک رنگ نامناسب فضای کاری شما را به کلی به هم میریزد و محیطی نازیبا خلق می کند .
  • بعد از رنگ آمیزی و کف سازی محیط نوبت به مبله کردن محیط است . مبله کردن شامل چیدمان مبلمان اداری , تزئین دیوارها با عکس ها و تصاویر , به کار گیری تجهیزاتی چون قفسه ها و کتابخانه هاست . تمامی این ها اگر با ایده های خلاقانه و به روز همراه باشد می تواند محیطی زیبا خلق کند و روی همه افراد تاثیر مثبت بگذارد .

برای اینکه دو مورد گفته شده در بالا زیبا جلوه کنند بایستی هماهنگی و تناسبی بین آن ها ایجاد شود بدین منظور قبل از انجام هر کاری یک تم و مضمون کلی را در نظر بگیرید .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد