کدام مارک تشک بهتر است ؟

0

در این متن کدام مارک تشک بهتر است ؟ اطلاعات کاملی در مورد انواع تشک ها و برندهای موجود در اختیارتان قرار داده و به این نکته اشاره میکنیم که در زمان خرید تشک به چه نکاتی توجه کنید

کدام مارک تشک بهتر است ؟

کدام مارک تشک بهتر است ؟ : اگر در زمان خواب احساس راحتی نمی‌کنید. اگر جای خوابتان ناراحت است. اگر داشتن یک خواب شبانه ی آرام و خوب برایتان آرزو شده است، توصیه می‌کنیم که حتماً تشک خود را عوض کنید. کالای خواب مناسب در کیفیت خواب تأثیر مهمی داشته و اگر محل خوابتان مناسب و راحت نباشد، خواب با کیفیت و راحتی را تجربه نخواهید کرد و در طول روز احساس کسالت خواهید کرد. داشتن کالای خواب مناسب و استاندارد در هنگام خواب کمک بسیاری به سلامت جسم و روان شما خواهد کرد. به دلیل اینکه یک سوم از عمر انسان در خواب سپری می‌شود حتماً به داشتن خوابی راحت و آسوده اهمیت دهید.

اگر در هنگام بیدار شدن از خواب در بدن خود احساس خستگی و کوفتگی می‌کنید، حتماً دشک خود را عوض کنید. جای خواب نامناسب می‌تواند سبب آسیب رسیدن به مهره های کمر و گردن و همچنین ستون فقرات شود. برای داشتن خواب راحت حتماً با داشتن اطلاعات و آگاهی لازم برای خرید محصولات های طبی یا فنری مناسب اقدام کنید. در این مقاله سعی کرده ایم تا اطلاعات جامع و کاملی در این مورد در اختیارتان قرار دهیم.

انواع تشک

کدام مارک تشک بهتر است ؟ : اگر برای خرید تشک خوب به بازار مراجعه کنید، با مدل‌ها و برندهای متفاوتی از این کالای خواب مواجه خواهید شد. انواع مختلف این کالای خواب ضروری و مهم به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • طبی
  • فنری
  • طبی و فنری
  • بادی
  • آبی
  • جک دار
  • تشک دونفره

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/06/241.jpg”]

تشک طبی

کدام مارک تشک بهتر است ؟ : نوع طبی این محصول معمولاً از جنس یونولیت و سبک می‌باشد. این نوع از دشک ها قابلیت شستشو و خاصیت طبی داشته و بدون فنر می‌باشند. مدل های طبی یونولیتی دوام چندانی نداشته و عمر کوتاهی دارند. نوع اسفنجی آن نرم بوده و از لحاظ جنس و کیفیت کمی مرغوب‌تر است و دارای درجه بندی جنسی از نظر اسفنج به کار رفته در محصول هستند؛ طبیعتاً هر چه کیفیت اسفنج بالاتر و مرغوب‌تر باشد قیمت آن نیز گران‌تر است.

تشک فنری

نوع فنری این محصول به دلیل فنر به کار رفته در آن‌ها خاصیت ارتجاعی داشته و برای افراد سبک وزن مناسب است. این مدل از کالای خواب قیمت مناسب و ارزانی داشته و مورد پسند بسیاری از افراد می‌باشد. تشک فنری خود شامل دو دسته ی فنری متصل و فنری منفصل می باشد. در نوع فنری متصل یک تکه فنر به صورت سیم پیچ شده تمام سطح تخت را پوشانده و در تمام نقاط تخت شما احساس راحتی خواهید کرد. اگر خواهان کالای خواب هایی نرم هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. قیمت این نوع از محصول نیز بسیار مناسب می باشد.

در مدل فنری منفصل تعداد زیادی فنر در داخل پاکتی قرار داده شده و تمام سطح را پوشش داده است. عمر بالای این مدل و همچنین پوشش دهی کامل ستون فقرات و کمر در هنگام خواب و استراحت از ویژگی های بارز این محصول می باشد.

 تشک‌های طبی فنری

استفاده از این مدل به افرادی که مجبور هستند زمان زیادی را استراحت کنند توصیه می‌شود چون سطح سفت آن از خواب رفتگی دست و پا جلوگیری می‌کند. فنر به کار رفته در این مدل از محصولات محکم‌تر بوده و راحتی مدل فنری را ندارند.

تشک بادی

این مدل برای سفر گزینه ی بسیار مناسبی می‌باشد. تشک بادی به وسیله ی یک تلمبه ی مخصوص، باد شده و میزان باد آن را می‌توان به وسیله عقربه‌هایی که بر روی آن قرار دارد تنظیم کرد. فقط به این نکته باید توجه کرد که میزان باد به اندازه‌ای باشد که به ستون فقرات آسیب نرساند. اگر عقربه ی روی تشک بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ باشد، شما جای خواب راحتی خواهید داشت و اگر عقربه عدد ۳۵۰ را نشان دهد، دشکی طبی خواهید داشت. پس شما با خرید این مدل، از دو نوع تشک طبی و راحتی بهره مند خواهید شد.

تشک‌های آبی

این مدل طرفدار چندانی نداشته و استفاده از آن زیاد مرسوم و متداول نیست. با پر کردن آب گرم در این مدل از دشک ها ، آن ها حالت ارتوپدیک پیدا می‌کنند.

تشک‌های جک دار

در این مدل شما می‌توانید ارتفاع محصولی که خریداری کرده‌اید را با کمک جک هایی که در زیر آن قرار دارد تنظیم کنید. اگر ارتفاعی که برای محل خواب خود تنظیم می‌کنید زیاد باشد، تشکی که خریداری کرده‌اید طبی و هر چقدر ارتفاع کم باشد دشک شما راحت‌تر و حالت فنری خواهد داشت. این مدل در بین بسیاری از مردم محبوب و پر طرفدار می‌باشد.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/06/243.jpg”]

ویژگی‌های یک تشک مناسب و خوب

  • طبق نظر متخصصان تشکی مناسب و ایده آل است که از سطح تخت بالاتر باشد و ارتفاع کمی نداشته باشد.
  • در هنگام خوابیدن بر روی آن احساس راحتی داشته باشید و دچار گرفتگی عضلات نشوید.
  • محصولی استاندارد است که فنری قوی داشته باشد و پارچه و دوخت و مواد داخلی آن از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.
  • کالای خوابی که خریداری می‌کنید باید از الیاف مناسب و طبیعی تهیه شده باشد تا باعث ایجاد آلرژی و حساسیت نشود.
  • پارچه ی محصول باید ضد آب، ضد عرق و ضد نفوذ حشرات باشد.
  • سعی کنید محصولی را خریداری کنید که چند لایه و آستردار باشد تا به دلیل استفاده ی مکرر و کثیف شدن بتوان آن را تعویض کرد.
  • هنگام خرید خود پایه ی تخت مخصوص را نیز خریداری کنید تا متناسب با سایز و اندازه تشکی باشد که خریداری کرده‌اید.

خرید اینترنتی تشک

کدام مارک تشک بهتر است ؟ : اگر قصد خرید تشکی خوب و مناسب دارید و می‌خواهید این کار را به صورت اینترنتی انجام دهید، باید قبل از خرید اینترنتی تشک، معیارها و مواردی را مشخص کنید تا بر اساس آن‌ها بتوانید خریدی درست داشته باشید. در مرحله ی اول به این نکته توجه داشته باشید که از تشکی که در حال حاضر استفاده می‌کنید، راضی هستید یا خیر. اگر از آن  رضایت کامل را دارید پس دوباره برای خرید همان مدل اقدام کنید. در غیر این صورت می‌توانید از مشاورانی که در فروشگاه‌های اینترنتی فروش کالای خواب فعالیت دارند کمک گرفته و مورد مناسب خود را انتخاب کنید.

نکته ی بعدی که باید به آن توجه کرد، میزان بودجه و هزینه‌ ایست که برای خرید در نظر گرفته‌اید. برای خرید تنها به مسئله گارانتی توجه نداشته باشید و گارانتی برای شما اولویت اول را نداشته باشد. با یک خرید خوب و سنجیده خودتان کالای خریداری شده را از تمامی جهات گارانتی کنید. محصولی را خریداری کنید که استحکام بالایی داشته باشد و بتواند وزن‌های بالا را نیز تحمل کرده و اسکلت و بدنه‌ ای قوی داشته باشد. بعد از در نظر گرفتن موارد ذکر شده در بالا، حال شما می دانید که به دنبال چه چیزی هستید و خرید اینترنتی برای شما راحت‌ تر خواهد بود.

مزایای خرید اینترنتی تشک

در خرید اینترنتی شما محصول مورد نظرتان را با تمامی معیارهای خود انتخاب کرده و امکان خرید اقساطی تشک در سایت های معتبر برای شما فراهم خواهد بود. از دیگر مزایای خرید اینترنتی، صرفه جویی در زمان و وقت است و شما دیگر مجبور به مراجعه ی حضوری به فروشگاه‌ها برای خرید نخواهید بود و محصول انتخابی را در محل تعیین شده تحویل خواهید گرفت و مبلغ را به صورت اینترنتی یا اقساطی پرداخت خواهید کرد

انواع برندهای موجود در بازار

کدام مارک تشک بهتر است ؟ : در کشور ما شاهد برندها و مارک های متفاوتی از تشک‌ها هستیم که هر کدام ویژگی و مزایای خاص خود را دارند. این برندها قابل رقابت با نمونه‌های خارجی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه چند نمونه از این برندها را به شما معرفی می‌کنیم

تشک رویا:

شرکت تولیدی رویا محصولات خوب و باکیفیتی را وارد بازار کرده که نمونه‌های تشک‌های طبی و تشک‌های فنری منفصل بازار خوبی داشته و بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. قیمت این محصولات نیز بسیار مناسب می‌باشد

تشک دنلپ:

این تشک طبی به وسیله ی تکنولوژی جدید تولید می‌شود. با تزریق فوم در فنرهای این تشک از آسیب دیدگی ستون فقرات و کمر جلوگیری شده و حالت طبیعی بدن در زمان خواب و استراحت حفظ می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت تولیدی می‌توان به انواع تشک خوشخواب با کیفیت‌های بالا و استاندارد اشاره کرد

تشک رویال:

شرکت رویال دارای علامت استاندارد بوده و استفاده از مواد اولیه ی مرغوب در تولیدات این شرکت از نشانه‌های بارز این شرکت تولیدی می‌باشد. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته در زمینه ی کالای خواب، سالیان متمادی است که فعالیت داشته و در این امر نیز بسیار موفق عمل کرده است. تشک دو نفره و تشک یک نفره و سایر مدل‌ها از محصولات این شرکت تولیدی می‌باشد

تشک داتیس:

شرکت داتیس نیز از بهترین برندهای کالای خواب در ایران بوده و انواع تشک‌ها با بهترین کیفیت را به بازار عرضه می‌کند. شما می‌تواند محصولی را که از برند داتیس خریداری کرده‌اید در سراسر ایران بدون پرداخت هزینه ی حمل به صورت رایگان تحویل بگیرید. این شرکت با اطمینان از کیفیت محصولات خود، برای تمامی تولیدات خود گارانتی تعویض را در نظر گرفته است.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/06/242.jpg”]

راهنمای خرید تشک

کدام مارک تشک بهتر است ؟ : در هنگام خرید تشک‌های دو نفره حتماً به این نکته توجه داشته باشید که اگر اختلاف وزن زن و شوهر چیزی حدود ۱۸ کیلوگرم است به جای خرید تشکی دو نفره، دو تشک یک نفره خریداری کنید. پس از خرید آن را به مدت حداقل چهار ساعت در فضای باز قرار دهید.

اگر در مقابل گرما حساس هستید، از خرید تشک‌های فومی خودداری کنید چون این مدل از تشک‌ها گرما را در خود نگه می‌دارند. تشکی مناسب شماست که الیاف آن جریان هوا را به راحتی از خود عبور دهد.

تشک‌هایی را خریداری کنید که حاشیه ی آن‌ها دارای نوارها و کوک‌های درشت باشند. این محصولات عمر و دوامی طولانی‌تر دارند.

حتماً به جنس پارچه و استحکام آن توجه داشته باشید.

محصولی را خریداری کنید که نه سفت بوده و نه نرم باشد و تمامی قوس بدن را بتواند پر کند.

کدام برند تشک بهتر است؟

کدام مارک تشک بهتر است ؟ : امروزه کارخانه‌هایی که اقدام به تولید انواع دشک  می‌کنند همگی از استاندارد بالایی برخوردار بوده و کنترل کیفی در این شرکت‌ها انجام می‌گیرد. معمولاً مارک و برندی که معروف‌تر است از کیفیت بالاتری نیز برخوردار بوده و با خرید آن سلامت بدن خود را تضمین خواهید کرد.

به طور معمول هر شرکت تولیدی بر روی نکته و موردی خاص بیشترین تمرکز را داشته و موفق‌تر می‌باشد. مثلاً بعضی شرکت‌های تولیدی به ظاهر و طراحی محصولات خود بیشتر اهمیت می‌دهند و سعی می کنند محصولات تولیدی شان ظاهری متناسب تر و مطلوب تر داشته باشد. شرکتی دیگر در زمینه ی تولید تشک بچه موفق‌ تر بوده و تمامی نکات قابل اهمیت و توجه را در زمینه ی سلامت کودکان در نظر می گیرد. یا شرکتی دیگر تشک ارزان قیمت را روانه ی بازار می‌کند تا افرادی که به قیمت توجه دارند و به دنبال خریدی ارزان هستند، بتوانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

قیمت انواع تشک ها در بازار

معمولاً شما با توجه به نوع برند و مارکی که می خرید، قیمت و مبلغ را پرداخت می کنید. هر چه برند و مارک محصول خریداری شده بهتر و معروف تر باشد به طبع شما هزینه و مبلغ بیشتری را برای خرید باید پرداخت کنید. شرکت ها و تولیدکنندگان معروف به دلیل استفاده از مواد مرغوب و درجه یک و کیفیت بالای تولیداتشان قیمت بالاتری را برای محصولات خود تعیین می کنند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تشک مراجعه کنید.

 

سوالات متداول

  1. بهترین برندهای تشک کدام هستند؟برندهای بسیاری مثل تشک رویا – تشک رویال – تشک خوشخواب و… هستند که از پر طرفدارترین مدل های تشک هستند
  2. قیمت تشک ها چقدر هست؟قیمت تشک ها بستگی به نوع متفاوت هستش که از مبلغ ۳۰۰ هزار شروع میشه و تا ۱۰ میلیون میتونه متفاوت باشه
  3. نمونه تشک ها رو کجا میشه دید؟شما می تونید با مراجعه به مجله خبری دکوکده و مراجعه به لینک موجود تشک به صفحه فروشگاه محصولات مراجعه کنید

 

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد