طراحی سایت زودفود

0

طراحی سایت زودفود

طراحی سایت زودفود فست فود در دنیای پرسرعت امروز جز کسب و کارهای بسیار پرطرفدار در جهان محسوب می­شود. اما، این حرفه نیز مانند تمام حرفه ­های دیگر دنیای امروز نیاز به طراحی سایت دارد تا بهتر بتواند خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد و یک بازاریابی موفق داشته باشد.

چکیده

شاید بتوان ادعا کرد که سایت زودفود یا همان فست فود یکی از جذاب­ترین سایت­ ها باشد. دلیلش این است که افراد معمولا زمانی به این مکان­ها می­روند که مایلند اوقات خوش خود را در کنار خانواده و سایر عزیزانشان سپری کنند و طراحی سایت فست فود به آنها کمک می­کند بدون اتلاف وقت رستوران مورد نظر خود را پیدا کنند و خرید خود را در اسرع وقت انجام دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی­های یک سایت موفق برای فست فود آشنا کنیم.

طراحی سایت زودفود، رستوران مجازی با غذای واقعی

طراحی سایت زودفود : فست فود در دنیای پرسرعت امروز جز کسب و کارهای بسیار پرطرفدار در جهان محسوب می­شود. اما، این حرفه نیز مانند تمام حرفه ­های دیگر دنیای امروز نیاز به طراحی سایت دارد تا بهتر بتواند خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد و یک بازاریابی موفق داشته باشد. شناخته شدن یک محل به عنوان رستوران خوب و مطمئن برای فست فود کار آسانی نیست و زمان زیادی دارد. اما، طراحی سایت این مشکل را حل می­کند.  با داشتن وب­سایت شما می­توانید خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید و با ایجاد صفحات مناسب کاربران بیشتری جذب کنید و در نتیجه کسب­وکار خود را به میزان زیادی گسترش دهید.

آنچه که باید در طراحی سایت فست فود در نظر بگیرید عبارتند از:

منو غذا

این قسمت مهم­ترین بخش سایت شماست که در آن انواع فست فود ارائه شده در رستوران خود را به مشتریان معرفی می­کنید. این قسمت باید جذاب و زیبا و به اصطلاح مشتری پسند باشد. اگر غذاهای شما نکات مهم خاصی دارد حتما آنها را در این صفحه توضیح دهید تا باعث جذب مشتری شود. مثلا:

  • مواد لازم در طبخ غذاها درجه یک و با کیفیت هستند.
  • گوشت برگرها دست سازند.
  • خمیر پیتزا به صورت دستی و هیزمی درست می­شود.

قطعا موارد بسیار زیادی وجود دارد که می­ توانید در رابطه با غذاهای مختلف به آنها اشاره کنید.

منو دسرها

در این بخش انواع دسرهای خود را به مشتریان معرفی و مقدار مواد مصرفی و کالری آن را ثبت کنید. این کار باعث می­ شود آنها از کیفیت غذایی که می­خورند اطمینان زیادی داشته باشند و جذب رستوران شما شوند. بنابراین فقط به اشاره نام آنها اکتفا نکنید و آنطور که در قسمت غذا هم اشاره شد موارد مهم را نیز ذکر کنید.

پیشنهاد ویژه

این قسمت طرفداران زیادی دارد و شما پیشنهادات خود را برای قیمت ­های مناسب به کاربران معرفی می­کنید. مثلا پیشنهاد ” یکی بخر، دو تا ببر” می­تواند یکی از این پیشنهادها باشد. در روزها و مناسبت­های خاصی نیز رستوران­ها غذاها را با قیمت­ های پایین­ تر سرو می­کنند که می­توانند اطلاعات به مربوط آن را در این قسمت درج کنند.

امکان سفارش آنلاین

این قسمت از اهمیت ویژه­ ای برخوردار است زیرا که بیشتر افراد در جستجوی آن هستند و می­تواند یک سرویس نوین و رقابتی محسوب شود. با ایجاد این صفحه مشتریان به صورت آنلاین فست فود مورد نظر خود را سفارش می­دهند و در محل کار یا درب منزل تحویل می­گیرند.

صفحه رزو برای مناسبت­ های مختلف

در این قسمت فرم­ هایی قرار داده می­شود که کاربران با پر کردن آن می­توانند نوع مراسم را تعیین و غذا و زمان مورد نظر را از قبل رزرو کنند.

صفحه رزرو میز

این صفحه مشتریان را قادر می­سازد تا به صورت اینترنتی میز خود را رزرو کنند. پیاده سازی این سرویس نیز یک نکته رقابتی محسوب می­شود و باعث افزایش مشتریان شما خواهد شد.

 

درج اطلاعیه ­های رستوران و مدیریت آن

این قسمت برای اعلام تغییرات مربوط به غذا، زمان، و یا محل جدید و حتی آمدن چهره ­های معروف به رستوران شما است که باعث افزایش رتبه رستوران خواهد شد.

لیست پخش انواع موسیقی

در این قسمت زمانبندی ساعات و روزهای هفته و پخش انواع موسیقی در آن به اطلاع مشتریان می­رسد. این قسمت نشان خواهد داد که شما فکر همه جای کار را کرده­اید و باعث جذابیت بیشتر رستوران خواهد شد.

گواهینامه و افتخارات

حتما اگر رستوران شما نکات مثبت شاخصی داشته باشد گواهینامه و افتخاراتی کسب خواهد کرد که در این قسمت از سایت می­توانید آنها را در معرض دید مشتریان قرار دهید.

صفحه معرفی شعبه­ ها و نمایندگی­ ها

اگر رستوران فست فود شما دارای شعبه­ های دیگر در داخل شهر و شهرهای دیگر است حتما صفحه­ ای را برای معرفی آدرس و شماره تلفن آنها در سایت خود قرار دهید. در این صورت افراد بیشتری شعبه­های شما را برای گذراندن یک روز خوب و به یادماندنی انتخاب خواهند کرد.

درج نظر کاربران

مشتریان خیلی دوست دارند تا نظرات دیگران را درباره غذا، دسر، نحوه برخورد کارکنان و غیره بدانند. بنابراین، اختصاص یک صفحه به این منظور بسیار موفق عمل خواهد کرد. تایید یا رد این نظرات توسط خود شما و پنل مدیریتی که متعلق به شماست انجام می­شود و می­تواند در هرساعت از شبانه روز انجام شود.

علاوه بر نکات گفته شده سایت شما همچنین باید مجهز به  امکانات تخصصی زیر باشد:

  • امکان مدیریت تمام محتوای سایت
  • قابلیت آمارگیری از کاربران و بازدید سایت
  • قابلیت ایجاد صفحات نامحدود مانند تماس با ما و …
  • امکان ویرایش سایت
  • جستجوی پیشرفته
  • درج نقشه گوگل مپ
  • واکنش گرا بودن
  • امکان عضویت، ایجاد و حذف کاربر
  • امکان درج تصویر و ویدئو
  • امکان ارتباط با شبکه­های اجتماعی
  • فرم درخواست همکاری
  • بخش مشتریان
  • بخش تبلیغات
  • سئو داخلی حرفه­ای

سئو در همه سایت­ ها از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. اگر سایت بهینه و یا به اصطلاح سئو شده باشد جز اولین­ هایی خواهد بود که در نتیجه جستجوی گوگل در صفحه اول ظاهر خواهد شد. این موضوع باعث می­شود آمار بازدید از سایت شما بالا باشد و چه بسا بازدید کنندگان تبدیل به مشتریان دائمی شما شوند.

نتیجه گیری

با توجه به موارد اشاره شده می­توان نتیجه گرفت که اگر سایت رستوران فست فود به درستی و با رعایت موارد ذکر شده طراحی شود نقش پر رنگی در تبلیغ رستوران خواهد داشت و زمانی را که لازم است تا مکان مورد نظر را بشناساند به حداقل کاهش خواهد داد. پس اگر در کسب ­و کار خود فست فود هنوز آنطور که باید نیستید تردید را کنار بگذارید و با طراحی یک سایت خوب موفقیت را هر چه زودتر تجربه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد