بهترین کانتور برای پوست خشک

0

بهترین کانتور برای پوست خشک

وقتی نوبت به کانتور کردن پوست می‌رسه، اولین چیزی که باید بهش دقت کنی نوع پوستته. اگه پوستت خشکه، نباید از هر کانتوری استفاده کنی چون خیلی از محصولات ممکنه باعث بشن پوستت خشک‌تر به نظر بیاد و حتی خط و خطوط و پوسته‌پوسته‌های پوستت رو بیشتر نشون بدن. در نتیجه باید کانتوری انتخاب کنی که نه تنها به شکل دادن به صورتت کمک کنه، بلکه پوستت رو هم مرطوب نگه داره و بهش لطافت بده. با اینکه کانتور کردن اصولا یک کار حرفه‌ای به نظر میاد، ولی با انتخاب درست می‌تونی یه ظاهر طبیعی و شیک خلق کنی، بدون اینکه پوستت اذیت بشه.

اول از همه باید بدونی که کانتور کردن یعنی چی و چرا اصلا این‌قدر مهم شده. کانتور کردن، یه ترفند آرایشی‌ست که با استفاده از سایه‌روشن‌ها به صورتت عمق می‌ده و ویژگی‌های خاص صورت رو برجسته‌تر می‌کنه. حالا اگه پوستت خشک باشه، باید یه محصولی رو پیدا کنی که هم‌زمان با اینکه کار کانتور رو انجام می‌ده، پوستت رو هم خشک و ترک خورده نشون نده.

بهترین کانتور برای پوست خشک

انواع مختلف کانتور صورت

اکثر کانتورهایی که در بازار هستن، یا کرمی‌ هستن یا پودری. اما وقتی پوستت خشکه، بهترین گزینه‌ برای تو کانتورهای کرمی یا مایع هستن. کانتورهای پودری معمولا به دلیل فرمولاسیون‌شون می‌تونن باعث بشن پوست خشک‌تر به نظر بیاد و خطوط خشکی و ترک‌های ریز رو بیشتر نشون بدن.

در حالی که کانتورهای کرمی به دلیل داشتن رطوبت و بافت لطیف، به‌خوبی روی پوستت می‌خوابن و کمک می‌کنن که ظاهر صورتت طبیعی‌تر باشه. اونا به راحتی روی پوست پخش می‌شن و با یه ترکیب درست می‌تونی به بهترین نتیجه برسی.

در جست‌وجوی چه ترکیباتی تو کانتور باشی؟

حالا، وقتی دنبال یه کانتور خوب برای پوست خشک می‌گردی، بهتره دنبال محصولاتی باشی که توی ترکیباتشون موادی مثل روغن‌های طبیعی یا هیالورونیک اسید داشته باشن. این مواد به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می‌کنن و از خشک شدن بیشتر پوست جلوگیری می‌کنن. مثلاً، اگه یه کانتور کرمی رو که حاوی روغن جوجوبا یا روغن نارگیل هست انتخاب کنی، هم یه کانتور حرفه‌ای خواهی داشت و هم پوستت تغذیه می‌شه.

بهترین کار برای پوست خشک اینه که دنبال محصولاتی باشی که فاقد الکل و مواد خشک کننده باشن. الکل یکی از موادیه که توی خیلی از محصولات آرایشی وجود داره ولی برای پوست‌های خشک واقعاً خوب نیست. باعث می‌شه رطوبت طبیعی پوستت از بین بره و در نهایت پوستت خشک‌تر به نظر بیاد. پس بهتره از محصولاتی استفاده کنی که ملایم‌تر باشن و حاوی مواد مرطوب کننده باشن.

بهترین کانتور برای پوست خشک

حالا شاید بپرسی بهترین کانتور برای پوست خشک کدومه؟

خب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تو که پوست خشکی داری، کانتور دو طرفه نیکس هست. این محصول از دو سر تشکیل شده که یکی برای کانتور کردن و یکی برای هایلایتر. یعنی با یه محصول هم می‌تونی به صورتت عمق بدی و هم می‌تونی قسمت‌هایی از صورتت رو روشن‌تر کنی و این دو تا به راحتی با هم ترکیب می‌شن.

کانتور دو طرفه نیکس فرمولاسیون کرمی و نرمی داره که باعث می‌شه خیلی راحت روی پوست پخش بشه و چون کرمیه، کاملاً برای پوست‌های خشک مناسبه. مهم‌تر از همه اینکه فرمولش طوریه که روی پوست نمی‌ماسه و ترک نمی‌زنه. بنابراین نه تنها به پوستت آسیب نمی‌زنه، بلکه کمک می‌کنه که آرایشت یه ظاهر نرم و لطیف داشته باشه.

ویژگی های کانتور دو طرفه از برند نیکس:

موندگاری این محصول هم بالاست، یعنی با وجود اینکه فرمولش مرطوب‌کننده و کرمیه، ولی تمام روز روی صورتت می‌مونه و لازم نیست نگران محو شدنش باشی. می‌تونی مطمئن باشی که تا آخر روز کانتور و هایلایتت سر جای خودشون هستن و پوستت هم همچنان مرطوب و شاداب به نظر می‌رسه.

از طرف دیگه، این محصول برای همه‌ی رنگ پوست‌ها قابل استفاده‌ست. نیکس این کانتور دو طرفه رو در رنگ‌های مختلف تولید کرده که مناسب انواع تناژ پوستی هستن، پس هر رنگ پوستی که داشته باشی می‌تونی از این محصول استفاده کنی. این باعث می‌شه که به‌راحتی بتونی رنگ مناسب خودت رو پیدا کنی و یه کانتور دقیق و طبیعی داشته باشی.

با استفاده از این محصول، دیگه نگرانی بابت خشکی پوستت نخواهی داشت. فرمولاسیون این کانتور به گونه‌ایه که حتی اگر پوستت خیلی خشک باشه، باز هم به‌خوبی روی پوستت می‌خوابه و باعث می‌شه صورتت نرم و لطیف به نظر برسه. به علاوه، چون دو طرفه‌ست، می‌تونی خیلی راحت با همون محصول هایلایت و کانتور رو هم‌زمان داشته باشی.

بهترین کانتور برای پوست خشک

چطور از کانتور مناسب پوست خشک استفاده کنی تا بهترین نتیجه رو بگیری؟

پیشنهاد من برای کانتور کردن پوست خشک، استفاده از یک پرایمر مرطوب کننده زیر کانتوره. پرایمر مرطوب کننده نه تنها به نگه داشتن آرایش کمک می‌کنه بلکه باعث می‌شه که کانتور به‌طور یکنواخت روی پوستت بشینه. اگه پوست خشکی داری، اصلاً نباید پرایمر رو فراموش کنی چون یه پرایمر خوب می‌تونه معجزه کنه و جلوه‌ی آرایش رو کاملاً تغییر بده. حتماً قبل از استفاده از کانتور از یه مرطوب‌کننده هم استفاده کن. اگه از یه مرطوب‌کننده خوب استفاده کنی، پوستت نرم و آماده‌ی پذیرش کانتور می‌شه و در نهایت ظاهری بی‌نقص و بدون خشکی خواهی داشت.

مهمه که وقتی از کانتور کرمی استفاده می‌کنی، اون رو به‌خوبی روی پوستت ترکیب کنی. اینجا از یه اسفنج یا براش نرم استفاده کن. نباید کانتور رو روی پوست خشکت بکشی، چون باعث می‌شه خطوط و ترک‌های پوستت بیشتر دیده بشن. بهتره از یه اسفنج مرطوب یا یه براش نرم استفاده کنی و کانتور رو به‌صورت ضربه‌ای روی پوستت پخش کنی. این کار به کانتور کردن یه حالت طبیعی و بدون ترک می‌ده.

مهمه که کانتور انواع صورت رو بلد باشی، تا بتونی متناسب با فرم صورتت اون رو فرم بدی و زاویه سازی انجام بدی.

جمع بندی

از اونجایی که کانتور دو طرفه نیکس ترکیبی از کانتور و هایلایتر رو توی یه محصول ارائه می‌ده، نه تنها در زمانت صرفه‌جویی می‌کنی، بلکه دیگه نیاز نیست چندتا محصول متفاوت بخری و حمل کنی. این برای کسایی که زیاد سفر می‌کنن یا دوست دارن کیف آرایش کوچیک‌تری داشته باشن، یه امتیاز بزرگ محسوب می‌شه. داشتن یه محصول چندکاره مثل این باعث می‌شه که تو هم سبک‌تر سفر کنی و هم همه‌ی چیزایی که برای یه آرایش کامل لازم داری رو یکجا داشته باشی.

پس اگه دنبال یه کانتور هستی که به پوست خشک هم سازگار باشه، کانتور دو طرفه نیکس گزینه‌ی عالی‌ای برای توئه. هم پوستت رو نرم و مرطوب نگه می‌داره و هم یه کانتور حرفه‌ای و طبیعی بهت می‌ده. این محصول ترکیبی از راحتی و کارایی رو در اختیارته و با انتخاب درستش می‌تونی آرایشت رو به مرحله‌ای جدید برسونی.

خرید بهترین کانتور برای پوست خشک

از طریق سایت مای سفورا

یه سایت پر از تنوع محصولی بینظیر و فوق‌العاده‌ با کیفیته که میتونی با خیال راحت تو دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی قدم بذاری و از بین صدها برند و محصول، محصولی که مناسب خودته رو انتخاب کنی و به راحتی از طریق سایت مای سفورا سفارشش بدی.

همچنین اگه تو خرید محصولی شک داری و نمیدونی مناسبت هست یا نه، میتونی از مشاوره رایگان این سایت بهره‌مند شی و بهترین انتخاب رو داشته باشی و ازش لذت ببری.

این سایت بهترین کانتورهای مناسب انواع پوست رو داره، از سر زدن بهش پشیمون نمیشی!

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد