مزو تراپی مو و مراحل آن

0

دکوکده: خیلی اوقات اشخاص به دلیل اینکه دچار بیماری می شوند و یا از لحاظ هورمونی بدن آن ها به مشکل می خورد، به صورت مستقیم بر روی موی آن ها تاثیر مستقیم می گذارد و ممکن است دچار ریزش شوند. در این صورت فرد بایستی به فکر درمان خود باشد و هر چه سریعتر به پزشک متخصص مراجعه نمایید. ما در این مقاله به شما در خصوص مزو تراپی مو و مراحل آن توضیح خواهیم داد.

مزایای مزوتراپی مو

زمانی که موهای شما دچار ریزش میشود در مرحله اول سعی می کنید که بعد از فهمیدن علت آن از طریق قرص و دارو آن را حل نمایید. اما گاهی این روش برای شما کارساز نیست و باید سراغ مسیرهای تخصصی تری بروید در این جا برای شما مزو تراپی مو و مراحل آن گفته خواهد شد.

یکی از مهم ترین مزایای مو این است که مواد به صورت سریع تری به فولیکول های موی شما تزریق و اثر می گذارد.

مزایای بعدی این است که موادغنی از ویتامین های تخصصی را دریافت می کنید و سریع تر جلوی ریزش موی شما را خواهد گرفت.

مراحل مزو ترابی مو

مزو تراپی مو و مراحل آن نیز بسیار مهم است چرا که بایستی با دقت بالایی این تزریق صورت بگیرد.

در ایتدای کار پزشک از مواد بی حسی برای سر کردن محل تزریق استفاده می کند و سپس بعد از اینکه آن ناحیه بی حس شد با استفاده از سرنگ انسولین مواد را به آن ناحیه تزریق می شود. اصولا این کار با خون ریزی همراه نبوده و بیمار نیز درد کمی را حس می کند.

مزو تراپی مو و مراحل آن دوران نقاهت نداشته و شخص می تواند به امور روز مره خود برسد و بایستی گفت که باید تا یک روز موهای خود را نشوید تا زخم های شما بهبود یابد.

معمولا تعداد جلسات مزو تراپی برای هر شحص با تو جه به نوع بیماری آن متفاوت است. اما عموما جلسات اول هر دو هفته یک بار و یا یک هفته یک بار صورت می گیرد و بعد از آن فاصله زمانی طولانی تری احتیاج است که بیمار معالجه شود و همچنین مصرفمکمل های درمانی نیز پیشنهاد می شود.

کلام آخر

ما در این مقاله و در دکتر با من، مزو تراپی مو و مراحل آن را بررسی کردیم تا با شناخت آن و مزایای مزو تراپی بتوانید انتخاب صحیحی را در این حوزه داشته باشید. در واقع یکی از عواملی که شما به مزو تراپی مو نیاز دارید، این است که موی شما دچار ریزش شده و می خواهید آن را تقویت نمایید. لازم به ذکر است که مراحل سختی ندارد و بیمار نیاز نیست که دوران نقاحت سختی را پشت سر بگذارد.

پیشنهاد ما: متخصص پوست و مو در تهران

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد