محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه ۲۰۲۰

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : کابینت ها در قلب خانه، یعنی آشپزخانه قرار دارند بنابراین یکی از مهم ترین اجزای خانه هر شخص به حساب می آید. امروزه می توان اهمیت کابینت ها را در جلوه خانه درک کرد چرا که تاثیر زیادی را بر نما و زیبایی خانه می گذارد. به غیر از زیبایی کابینت ها، کیفیت چوبی که در کابینت به به کار می رود نیز بسیار مهم است چرا که اگر از نوع با کیفینی استفاده کنید، مدت زمان بیشتری حالت اولیه خود را حفظ می کند و دیگر نیازی نیست تا نگران از شکل افتادن کابینت های خود باشید. در ادامه قصد داریم تا لیستی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین مدل های کابینت، که در سال ۲۰۲۰ استفاده می شدند را به شما معرفی کنیم.

هایگلاس لمی گلاس و پلی گلاس کابینت ملامینه کابینت انزو کابینت های ممبران

کابینت های گلاس یکی از انواع کابینت های مدرن است که مغز آن و بیس کار از ام دی اف بوده و روی آن روکشی از پلکسی گلس که نوعی پلاستیک هست، کشیده شده و حالتی براق به آن می دهد. به همین دلیل در تجهیزات دکوراتیو دیگر نیز طرفدار زیادی دارد. کابینت‌ های گلاس یکی از زیباترین متریال و سبک ترک به نام های AGT و … می ‌باشد. نوعی دیگر از این طرح که بیس آن نیز ام دی اف است، مدل پلی گلس است که تفاوت آن با طرح های گلس در جنس روکش آن است و به جای پلکسی گلس، روکش پلی استر روی آن قرار می‌ گیرد و نسبت به کابینت آشپزخانه های گلاس درخشش و براقیت بیشتری داشته و در مقابل خط و خش مقاوم تر است.

کابینت لمی گلاس (lamigloss) به گروهی از کابینت های آشپزخانه گفته می شود که توسط برندی ترکیه ای برای اولین بار معرفی شد. این کابینت ها بیس ام دی اف داشته و روکش آن ها از جنس  پی وی سی می باشد و مانند پلی گلاس و های گلاس، براق است. علاوه براین، نوع روکش به کار رفته در آنها منجر به مقاومت بسیار بالا در برابر نم و رطوبت خواهد شد.

نوع دیگری از کابینت های محبوب در سال ۲۰۲۰، کابینت های ملامینه بود. این نوع از کابینت، همانند طرح هایی که قبل تر ذکر کردیم، بیسی از جنس ام دی اف دارد و متریال اصلی آن ام دی اف می باشد، اما تفاوت آن نوع روکش یا پوشش روی ام دی اف است. در این نوع، روکشی از جنس ملامین روی ام دی اف قرار می گیرد. ام دی اف با روکش ملامینه در برابر آب و رطوبت، اصطکاک و گرما مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل، جزو محبوب ترین طرح ها برای کابینت می باشد.

نوع بعدی کابینت، کابینت ممبران است که به علت تنوع مدل و طرح بالا، شکل پذیری زیبا و دوام و صد البته قیمت مناسب آن بسیار محبوب می باشد. این کابینت ها که به کابینت وکیوم نیز شناخته شده می شوند، دارای بدنه  و بیس ام دی اف بوده که با روکشی پی وی سی پوشانیده می شود. تنوع بالای طرح های قابل اجرا در این نوع کابینت، علت اصلی محبوبیت آن است اما رایج ترین طرح استفاده شده، مدل کلاسیک است که جلوه بسیار یونیک و جذابی به آشپزخانه می بخشد.

کابینت طرح انزو در اصل محصول کشور ایتالیا بوده وانزو یا Zentique نام برند این شرکت است و طرح های موجود در بازار، الهام گرفته از این نوع است. کابینت انزو در دسته بندی سبک نئوکلاسیک قرار دارد. این طرح تلفیقی از نوع های گلاس و ممبران می باشد. کابینت آشپزخانه انزو در ضخامت ۲۵ میلی متر تولید می‌ شود و این در حالی است که اصولا ضخامت درب کابینت های امروزی ۱۶ میلی متر است. متریال اصلی کابینت انزو ام دی اف است. این مدل، به علت عمق و ضخامت بیشتری که دارد، علاوه بر افزایش استحکام، اجرای حکاکی های عمیق را نیز امکان پذیر کرده است. سنگینی وزن درب ها در این سبک باعث می شود تا از یراق آلات بلوم و فانتونی در آن استفاده شود که تحمل وزن بیشتری دارد.

توجه! اگر از آن دسته افرادی هستید که به سفر خارجه علاقه مندید و به دنبال مقصدی زیبا و با قیمت مناسب میگردید پیشنهاد ما به شما مراجعه به صفحه گرجستان تور لحظه آخر می باشد. شما با مراجعه به این سایت میتوانید تور های ارائه شده توسط معتبر ترین آژانس های گردشگری را مشاهده نموده و خریدی مطمعن داشته باشید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد