کدام لباس ها را باید برای عید به خشکشویی آنلاین سپرد؟

0

کدام لباس ها را باید برای عید به خشکشویی آنلاین سپرد؟ سپردن لباس ها به خشکشویی ها بهترین راه تمیز کردن آن برای سال نو است. به ویژه اینکه امروزه از تجهیزات و مواد شوینده پیشرفته در خشکشویی ها استفاده می شود و حالت و کیفیت لباس ها پس از شستشو کاملا حفظ می شود.

کدام لباس ها را باید برای عید به خشکشویی آنلاین سپرد؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : خشکشویی آنلاین که دیگر کار را برای ما خیلی راحت کرده است؛ زیرا حتی بدون مراجعه حضوری به مراکز خشکشویی کار انجام می شود. هر فردی به راحتی از خانه یا حتی محل کار خود این امکان را دارد که سفارش خود را به ثبت برساند. در روزهای پایانی سال که همه ما مشغله های بسیار زیادی داریم و همواره با کمبود وقت مواجه می شویم، مزایای خشکشویی های آنلاین بیشتر درک می شود. به نظر شما کدام لباس ها را باید برای عید به این خشکشویی ها سپرد؟ در ادامه به پاسخ این پرسش می پردازیم.

نو شدن کت و شلوار به کمک خشکشویی آنلاین

کت و شلوار یکی از لباس های مرسوم بین آقایان است. حتی بسیاری از آقایان که عادت به پوشیدن کت و شلوار در ایام عادی سال ندارند نیز ترجیح می دهند در ایام عید از کت و شلوار استفاده کنند. از طرفی کت و شلوار از جمله لباس های پرهزینه و گران قیمت نیز است و افراد این توانایی را ندارند که هر سال یک دست کت و شلوار نو برای خود بخرند. در چنین مواقعی روی خدمات خشکشویی ها حساب می کنند.

مواد شوینده ای که در خشکشویی ها استفاده می شود، محلول های غیرقطبی هستند که به داخل بافت پارچه نفوذ نمی کنند. به همین دلیل کت و شلوار شما بعد از شستشو بدقواره نمی شود و تغییر سایز نیز نمی دهد. علاوه بر این در صورت نیاز قبل از شستشو لکه بری و تعمیرات کت و شلوار توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام می شود. درواقع پس از شستشو کت و شلواری فوق العاده تمیز به شما تحویل داده می شود که کیفیت آن مانند زمان خرید است.

شستشوی لباس مجلسی دارای تزئینات خاص را به خشکشویی بسپارید

لباس های مجلسی گران قیمت خود را هرگز در منزل نشویید. جنس پارچه این نوع لباس ها اغلب حساس است و در بیشتر مواقع تزئیناتی از قبیل سنگ، مهره، پولک و کریستال روی این نوع لباس ها دوخته می شود. به همین دلیل در صورتی که این نوع لباس ها در منزل با دست یا توسط ماشین لباسشویی شسته شوند، آسیب جدی به آن ها وارد می شود. این امکان وجود دارد که تزئینات روی این لباس ها بریزد یا پارچه آن ها نخ کش شود؛ بنابراین بهترین روش شستشو، سپردن آن ها به خشکشویی هاست.

لباس های ابریشمی خود را هرگز در خانه نشویید

اگر لباس هایی که می خواهید در مهمانی یا ایام عید استفاده کنید، بیش از ۶۰ درصد آن از ابریشم است، باز هم توصیه می کنیم که این لباس ها را در منزل و به صورت سنتی نشویید. از آنجایی که این لباس ها از جنس الیاف طبیعی هستند، شستشو در منزل با استفاده از روش های معمول سبب از بین رفتن براقیت و تغییر شکل آن می شود.

خشکشویی لباس های چرم و جیر بهترین روش شستشو برای این نوع لباس ها‌ست

لباس هایی از جنس چرم و جیر نیز باید در خشکشویی ها انجام شود. به ویژه اینکه اگر روی این پارچه ها لکه هایی ایجاد شود، به سختی برطرف می شوند. در صورتی که لکه برداری از روی این لباس ها با استفاده از روش ها و امکانات تخصصی انجام نشود، ممکن است روی این لباس ها، ترک هایی ایجاد شود. در خشکشویی ها، لکه برداری لباس و کالاهای مورد شستشو با استفاده از مواد متناسب با نوع لکه انجام می شود.

انواع لباس هایی را که دارای لکه هستند، با خیال راحت به خشکشویی بسپارید

یکی از دلایل اصلی سپردن لباس ها به خشکشویی وجود لکه است. لکه های خون، غذا، چای، قهوه، چربی یا سایر لکه ها، شستشوی آن ها را سخت می کند. گاهی به محض اینکه به این لکه ها دست
می زنیم، پخش و بزرگ تر می شود.

در خشکشویی ها مواد لکه بر مخصوص و روش های اختصاصی برای زدودن لکه ها به کار برده می شود. افرادی که در این مراکز مشغول به کار هستند، از دانش و تجربه کافی در این زمینه برخوردارند.

با خدمات خشکشویی آنلاین نیازی به خرید لباس نو ندارید

امروزه خدمات خشکشویی های آنلاین بسیار متنوع تر و با‌کیفیت تر از قبل شده اند. شاید بسیاری از افراد اطلاع نداشته باشند که شستشوی کالسکه، کریر بچه، ساک دستی و بسیاری از کالاهای دیگر در خشکشویی ها انجام می شود. حال شستشوی انواع لباس ها که از اصلی ترین و ابتدایی ترین خدمات خشکشویی ها‌ست. با توجه به استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد مخصوص برای شستشو و خشک کردن لباس ها، شستشوی لباس ها در خشکشویی آنلاین مانند واش لین با کیفیت بالایی صورت می گیرد.

شستشوی برخی از لباس ها در منزل به دلیل جنس و تزئینات خاص آن ها، سبب از بین رفتن حالت و کیفیت و در نتیجه غیرقابل استفاده شدن آن ها می شود. کت و شلوار، لباس های مجلسی دارای تزئیناتی از قبیل، پولک، سنگ، مهره، لباس های ابریشمی، لباس های چرم و جیر و لباس هایی را که لکه دارند، بهتر است به خشکشویی های معتبر مانند واش لین بسپارید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد