خشکشویی اینترنتی در عید چه خدماتی را به ما ارائه می کند؟

0

خشکشویی اینترنتی در عید چه خدماتی را به ما ارائه می کند؟ امروزه استفاده از خدمات خشکشویی در زندگی ما اجتناب ناپذیر است. از آنجایی که لکه گیری، شستشو و اتوکشی لباس ها و سایر اقلام با استفاده از مواد، دستگاه ها و روش های کاملا تخصصی انجام می شود، به این ترتیب ضمن حفظ شکل و حالت اولیه لباس ها و کالاها، طول عمر آن ها افزایش پیدا می کند.

خشکشویی اینترنتی در عید چه خدماتی را به ما ارائه می کند؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : با توجه به این موضوع، هر چند استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین مستلزم صرف هزینه است؛ اما در واقع صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های خانواده خواهد بود. در ایام عید نیز این مراکز آماده ارائه خدمات متنوع به همشهریان هستند. برای آشنایی بیشتر با خدمات خشکشویی اینترنتی در عید با ما همراه باشید.

مزایای خدمات خشکشویی اینترنتی در عید

خوب است که قبل از پرداختن به انواع خدمات خشکشویی های اینترنتی در ایام عید با مزایای این نوع خشکشویی ها آشنا شویم. هیچ بعید نیست که در رفت و آمدها و شلوغی های ایام عید، غذا یا نوشیدنی روی لباس های نو، روفرشی، فرش یا مبل تمیز شما بریزد.

در چنین شرایطی از یک طرف راه برطرف کردن لک ها را نمی دانید، از طرف دیگر وقت و حوصله آن را ندارید در ایامی که همه سرگرم مهمانی و تماشای برنامه های سرگرم کننده و شاد تلویزیون هستند، شما به خشکشویی مراجعه کنید.

ما به شما توصیه می کنیم که اصلا شیرینی ایام خوش عید را به کام خود تلخ نکنید.  تنها کافی است که از طریق تماس تلفنی و مراجعه به سایت یا اپلیکیشن خشکشویی های آنلاین مانند واش لین سفارش خود را ثبت کنید. به این ترتیب نیازی نیست که زمان و انرژی خود را صرف شستشو در منزل یا مراجعه به مراکز خشکشویی کنید. البته این تنها بخش کوچکی از مزایای خشکشویی های آنلاین است.

انواع خدمات خشکشویی اینترنتی در ایام عید

خدمات خشکشویی اینترنتی در عید و سایر ایام سال بسیار متنوع است. در ادامه به انواع این خدمات می پردازیم.

خشکشویی لباس های مردانه و زنانه

بسیاری از افراد حساسیت خاصی در خرید لباس های عید دارند و زمان زیادی را صرف خرید لباس عید می کنند. از طرفی هزینه خرید لباس نیز بالا‌ست. در خشکشویی ها لکه گیری، شستشو و اتوکشی لباس ها  به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود. روش شستشو و مواد مورد‌استفاده به گونه ای است که فرم و شکل لباس کاملا حفظ می شود.

شما این امکان را دارید که انواع لباس های مردانه از قبیل کت و شلوار، عبا، شلوار و کت تک، کراوات، دستمال گردن و نیز انواع لباس های زنانه از قبیل مانتو، کت و دامن، لباس های مجلسی، لباس حریر، شال و روسری، چادر، شومیز، تاپ، انواع سرهمی و سارافون، تاپ و دیگر لباس های مربوط به بانوان را به خشکشویی بسپارید.

خشکشویی لباس های زمستانی

یکی دیگر از خدمات خشکشویی اینترنتی در عید شستشوی لباس های زمستانی است. بسیاری از ما، در خانه تکانی قبل از عید، لباس های زمستانی را جمع نمی کنیم؛ زیرا ممکن است به دلیل سردی هوا در ایام عید باز هم از آن ها استفاده کنیم. بهتر است قبل از جمع آوری این لباس ها و قرار دادن آن ها در کاور، آن ها را برای شستشو به خشکشویی بسپارید.

شستشوی این نوع لباس ها با آب موجب بدشکلی و به‌هم ریختگی بافت آن ها می شود. با شستشوی لباس ها با استفاده از حلال های غیرقطبی از بدقواره شدن لباس ها جلوگیری می شود و طول عمر آن افزایش می یابد.

خشکشویی لباس های مشترک

لباس های مشترک در واقع لباس هایی هستند که در گروه خاصی قرار نمی گیرند. لباس هایی از قبیل پیراهن، شلوار، تیشرت، شلوارک، کت های تک از جنس چرم و جیر از این قبیل هستند.

مبل شویی

اگر در شلوغی های دید و بازدید های عید یا در هر زمان دیگری از سال مبل های شما کثیف شد یا لکه هایی روی آن ایجاد شد، شما این امکان را دارید که با خاطری آسوده تنها با ثبت سفارش خود کارکنان خشکشویی آنلاین را برای شستشوی مبل های خود به منزل دعوت کنید.

شستشوی پرده ها

گاهی پیش می آید که به هر دلیل هنگام خانه تکانی قبل از عید پرده های خود را نشسته اید و در ایام عید احساس کردید که پرده های شما نیاز به شستشو دارند. ما به شما این مژده را می دهیم که شستشوی انواع پرده ها با روش های مخصوص، یکی دیگر از انواع خدمات خشکشویی اینترنتی در عید است.

خشکشویی منسوجات خانگی

شاید کمتر کسی اطلاع داشته باشد که شستشوی انواع منسوجات خانگی از قبیل حوله، آباژور، رومیزی، کالاسکه و کریر بچه، ساک مسافرتی و روفرشی نیز در خشکشویی ها انجام می شود.

خشکشویی های اینترنتی در ایام عید نیز آماده ارائه خدمات به همشهریان هستند

شستشوی انواع لباس های زنانه و مردانه، لباس های زمستانی، روفرشی، پتو، کالاسکه، ساک مسافرتی، کریر بچه، مبل توسط این مراکز انجام می گیرد. استفاده از خدمات خشکشویی اینترنتی در عید بیشتر احساس می شود؛ زیرا در این ایام دید و بازدیدها بیشتر است و افراد ترجیح می دهند زمان بیشتری را به تفریح و استراحت اختصاص دهند.

برای استفاده از خدمات خشکشویی های اینترنتی از قبیل واش لین، کافی است که تنها ار طریق اپلیکیشن واش لین یا مراجعه به سایت واش لین، سفارش خود را ثبت کنید. سایر مراحل از قبیل مراجعه به آدرس شما، انجام شستشو و تحویل، توسط کارکنان واش لین انجام می شود.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد