۵ کاغذ دیواری سه بعدی پرفروش بازار ایران

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از منزل کاغذ دیواری سه بعدی یکی از محصولاتی است که اخیرا به بازار آمده و توانسته در دکوراسیون داخلی نقش خاصی را ایفا نماید. سابقه استفاده از کاغذ دیواری به سال‌ های خیلی دور باز می‌گردد و شما حتی در خانه‌ های بسیار قدیمی، کاخ‌ها و قصرهای ایرانی و فرنگی نیز استفاده از این محصول را برای فضا سازی محیط و دیوارها دیده‌اید. اگر سری به فروشگاه‌ های محصولات دکوراسیون داخلی بزنید در حال حاضر انواع مدل‌ های پوستر دیواری را خواهید دید که در طرح‌ های مختلف تولید شده است. برای برخی از پوستر ها طرح و عکس ‌های سه بعدی در نظر گرفته شده و به همین منظور به پوستر سه بعدی معروف شده‌ اند و بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی از این پوسترها برای زیبا سازی دیوار های خانه مانند دیوار اتاق خواب و یا سالن پذیرایی استفاده می ‌کنند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با چند مدل از کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی آشنا کنیم.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی برای دکوراسیون

پیش از آن که به معرفی کاغذ دیواری سه بعدی و یا پوستر دیواری بپردازیم لازم است نکاتی که می‌ تواند در انتخاب این المان در دکوراسیون تاثیر داشته باشد را با شما در میان بگذاریم:

  • امروزه کاغذ دیواری سه بعدی در انواع قابل شست و شوی آن در بازار وجود دارد و می‌توانید از آن برای زیبا سازی دیوار ها استفاده کرده و از رنگ کردن دیوار ها که هم زمان زیادی را می‌گیرد و هم بوی آن می‌تواند شما را اذیت کند جلوگیری کنید.
  • اگر دیوار محیطی که در اختیار دارید، دارای آسیب و معایبی است و زمانی برای رفع این عیوب ندارید با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی می ‌توانید این عیوب را بپوشانید.
  • در استفاده از پوستر دیواری سه بعدی دست شما در انتخاب طرح و رنگ باز است و می ‌توانید برای دیوار های اصلی خانه که بیشتر توجهات به آن معطوف می ‌شود از طرح ‌های خاص و زیبا که با لوازم خانه شما هارمونی داشته باشد، استفاده نمایید.
  • از دیگر قابلیت‌ های پوستر سه بعدی می ‌توان به ست کردن آن با رنگ مبلمان، پرده‌ ها و سایر اثاث منزل اشاره کرد. همچنین امکان استفاده از رنگ و کاغذ دیواری سه بعدی به صورت تلفیقی نیز وجود دارد که به زیبایی محیط شما کمک خواهد کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری سه بعدی دقیقا مانند کاغذ دیواری است و کاربردی شبیه به آن دارد اما آن چه که باعث وجه تمایز کاغذ دیواری سه بعدی می‌شود، نوع طرح و عکسی است که برای آن در نظر گرفته خواهد شد. این عکس‌ ها به گونه ‌ای طراحی شده‌اند که به صورت سه بعدی نشان داده می‌شوند و با نصب آن‌ ها روی دیوار جذابیت بی‌ نظیری به محیط می بخشند. طرح‌ های پوستر دیواری سه بعدی اغلب شامل گل‌ های بزرگ، تصاویر واقعی از ساحل و جنگل و یا تصاویری از برخی شهر ها می‌باشد. کاغذ دیواری سه بعدی نیز مانند کاغذ دیواری‌های معمولی بر روی دیوار و با استفاده از چسب چسبانده می‌شود. این نوع از محصولات به صورت نوار های طولی تولید می‌شوند و پس از چسبانده شدن روی دیوار و قرارگیری کنار هم نقش و طرح آن کامل می‌شود. قبل از خواندن ادامه توضیحات توجه کنید که کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری و پوستر سه بعدی هر سه یک محصول هستند ولی با نام های مختلفی شناخته می شوند. پوستر سه بعدی در داخل ایران و با دستگاه های چاپ پیشرفته و ژاپنی در ابعاد دلخواه شما و به صورت رول های جدا جدا تولید می شود که بعد از نصب جلوه ای زیبا و واحد به دیوار اتاق شما می بخشند. حتی با انتخاب طرح پوستر دیواری مناسب می توانید اتاق خود را بزرگ تر یا کوچک تر نشان دهید

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

با توجه به آن‌ که استفاده از کاغذ دیواری بخصوص کاغذ دیواری سه بعدی امروزه مورد توجه بسیاری از افراد و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته، ما تصمیم داریم در این بخش ۵ نوع از کاغذ دیواری سه بعدی را که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته به شما معرفی کنیم:

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

پوستر سه بعدی طبیعت

یکی از محصولات خاصی که امروزه برای زیبا سازی خانه‌ ها جهت استفاده در اتاق خواب و یا دیوار پشت تلویزیون و همچنین محیط‌ های بزرگ بخصوص شرکت ‌ها و .. مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت است که از نقش ‌های متنوعی برخوردار می‌باشد. این نوع کاغذ دیواری اغلب دارای طرح ‌های مختلفی مانند جنگل، آبشار، درختان و آسمان و به طور کل برگرفته از المان های موجود در طبیعت است و به شکل بسیار زیبایی طراحی شده است که می ‌تواند مورد علاقه عاشقان طبیعت قرار گیرد، به طوری که با تماشای آن ‎ها بیننده می‌تواند برای دقایقی از حال و هوای شهر نشینی جدا شده و حس جذابِ بودن در طبیعت را احساس نماید. عموما طرح‌ هایی مانند جنگل های سبز اگر با سایر مبلمان شما هماهنگ باشد، می‌تواند برای سالن پذیرایی استفاده شود و به آن زیبایی ببخشد.

کاغذ دیواری سه بعدی منظره یا پوستر سه بعدی طبیعت شامل طرح هایی مثل جنگل، طبیعت ایران، آبشار،منظره های زیبا، تصاویر طبیعت سه بعدی و … می باشد که می توانید از آن ها در اتاق خواب و یا دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید. پوستر دیواری طبیعت با رنگ های زیبا مثل سبز و رنگ های روشن دیگر باعث ایجاد آرامش می شود. در ادامه به توضیحات بیشتر و راهنمای قیمت و خرید پوستر دیواری سه بعدی طبیعت می پردازیم. اگر بخشی از محیط خانه یا کار را برای استراحت در نظر گرفته اید، با نصب پوستر دیواری سه بعدی طبیعت بر روی دیوار می توانید آن محیط را آرامش بخش و دلنشین کنید. باید دقت کنید که رنگ و طرح پوستر منظره طبیعت با سایر دیوار ها و وسایل اتاق مثل موکت یا تخت خواَب یا ….هماهنگ باشید در غیر اینصورت زیبایی خود را از دست می دهد.

اما پیش از انتخاب و سفارش کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت لازم است به این نکات توجه کنید:

  • طرحی را انتخاب کنید که متناسب با ابعاد خانه و محیط شما باشد.
  • اگر خانه و یا محیطی که برای آن می‌خواهید از پوستر سه بعدی طبیعت استفاده کنید، کوچک است طرح‌هایی را انتخاب کنید که به آن عمق ببخشد و آن محیط را بزرگ ‌تر نشان دهد.
  • برای خانه‌ هایی که نور کمی دارند سعی کنید از طرح‌ هایی استفاده کنید که محیط شما را دچار خفه‌گی نکند.

کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

کاغذ دیواری سه بعدی سنتی

بسیاری از ما به فضا ها و مکان ‌های سنتی و همچنین شعر و ترانه ‌های ایرانی و کلاسیک علاقمندیم و دوست داریم گوشه ‌ای از خانه و یا فضای کار خود را به طراحی با این المان‌ها اختصاص دهیم. شرکت‌ های تولید کننده کاغذ دیواری سه بعدی کار ما را راحت کرده ‌اند و پوستر دیواری سه بعدی با طرح‌ های سنتی را آماده کرده‌اند که می‌توان از آن‌ها در خانه، محیط‌ های فرهنگی و اداری و یا حتی رستوران، فروشگاه و کافی شاپ استفاده کرد. همچنین استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی سنتی با طرح‌های سنتی و اصیل ایرانی بخصوص در هتل ‌ها به این جهت که پذیرای مهمان‌ های خارجی هستند، می‌تواند نشانگر فرهنگ غنی ایرانی باشد. پوستر سنتی ایرانی، شامل طرح بنا های تاریخی ایران مثل مسجد نصیر الملک و مسجد وکیل، طرح کاشی های مساجد و کاشی های قدیمی، پوستر دیواری نقاشی ایرانی، خطاطی و شعر حافظ و مولانا، طرح های هخامنشی و طرح های زیبا و دیدنی مانند طرح های اسلیمی، طرح مینیاتوری و نقاشی های سنتی می باشد.

پوستر سه بعدی گل

از بین انواع کاغذ دیواری سه بعدی، طرح گل‌های مختلف خواهان و مشتریان بسیار زیادی دارد و بسیاری علاقمندند بخشی از محیط خود را با استفاده از پوستر سه بعدی گل تزئین کنند. در همین چند مدت اخیر که کاغذ دیواری سه بعدی توسط شرکت‌ های مختلف تولید شده و به بازار آمده، بسیاری از افراد برای زیباتر کردن فضاهای مختلف از تصاویر گل‌ های فانتزی و گرافیکی که به صورت سه بعدی طراحی شده‌اند برای زیباسازی دیوارهای خانه و یا محیط‌های اداری و .. استفاده می‌کنند. از پوستر سه بعدی گل نیز می‌توان در اتاق خواب، سالن نشیمن بخصوص برای دیوار پشت تلویزیون و همچنین زیبا سازی محیط‌ های اداری و شرکت‌ها استفاده کرد.

پوستر سه بعدی گل در حقیقت نوعی دیوارپوش است که تصویری بر روی آن وجود داشته و در واقع این تصویر، موردی یکسان و واحد است. آرشیو پوستر سه بعدی طرح گل؛ شامل طرح هایی از گل رز، آفتاب گردان، ارکیده، گل های کوچک و بزرگ و همینطور گل های سه بعدی و برجسته می باشد. با استفاده از پوستر دیواری گل می توانید اتاق خواب، دیوار پشت تلویزیون و مشاغل مختلف را تزیین و دکور کنید.

برای انتخاب پوستر دیواری گل به نکات زیر توجه نمایید:

  • سلیقه شما و همچنین فضای محیطی که در اختیار دارید در این انتخاب مهم است بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای محیط‌ های کوچک طرحی را انتخاب کنید که به آن عمق و وسعت دهد و برای محیط‌های بزرگ، طرح‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر گرمی بخشیدن به محیط، حس دلنشینی را در مخاطب به وجود آورد.
  • نوری که از پنجره به محیط می‌تابد، می‌تواند در انتخاب پوستر سه بعدی با طرح گل موثر باشد. نور زیاد به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با خیالی آسوده از طرح‌هایی با رنگ تیره استفاده نمایید، در غیر این صورت انتخاب طرح گل با رنگ‌های روشن و ملایم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت

کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت

کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت با دو نام دیگر یعنی پوستر دیواری اسپرت و پوستر سه بعدی اسپرت در بازار به فروش میرسد. طرح اسپرت امروزه محبوبیت زیادی در بین جوانان و نوجوانان دارد ، در بیشتر طرح ها فرقی نمیکند که اتاق دخترانه باشد یا پسرانه ، برای پذیرایی باشد یا هر محیطی دیگر ، پوستر اسپرت برای تمام دکوراسیون های مدرن و امروزی مناسب می باشد. حتی شما می توانید برای محیط کار مثل بوتیک یا آرایشگاه ها و همینطور محیط های اداری از طرح اسپرت استفاده کنید.

شرکت ‌های تولید کننده کاغذ دیواری سه بعدی برای افرادی که به طرح‌ های اسپرت و خاص علاقمندند نیز کاغذ دیواری‌ های زیبایی را طراحی و ارائه کرده است که از تنوع بالایی برخوردارند. این نوع از کاغذ دیواری ‌ها می‌توانند دارای اشکال هندسی، سنگ‌ها و نقاشی‌های خاص باشند. کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت می‌تواند مورد توجه جوانان واقع شود و برای دکوراسیون اتاق خواب آن‌ها جذاب باشد. در ضمن درباره پوستر سه بعدی اسپرت و سایر طرح‌ های کاغذ دیواری این نکته حائز اهمیت است که می‌توان آن‌ها را در ابعاد و و اندازه‌های مورد نظر تولید کرد. در حالی که برخی از پوسترهای آماده دارای سایز استاندارد و مشخصی هستند و حتما باید با ابعاد دیوار مورد نظر شما تناسب داشته باشند.

پوستر دیواری اتاق کودک

پیش از به دنیا آمدن کودک خود سعی می‌کنید اتاق خواب او را به بهترین شکلی که در توانتان است آماده کنید. همچنین ممکن است بخواهید در طراحی اتاق فرزندتان تغییراتی را اعمال کنید. اگر برای دیوارها به دنبال یک ایتم مناسب هستید ما پوستر اتاق کودک را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول از تنوع بالایی برخوردار است و شما برای اتاق خواب پسر و یا دخترتان می‌توانید انتخاب‌های زیادی داشته باشید. هنگام انتخاب پوستر دیواری برای اتاق خواب کودک این نکات را در نظر داشته باشید:

  • برای این انتخاب ابتدا سن فعلی کودکتان را در نظر بگیرید زیرا در آینده می‌توانید پوستر دیواری را تعویض نمایید.
  • نور اتاق کودک می‌تواند در انتخاب پوستر دیواری موثر باشد زیرا دست شما برای انتخاب هر طرح و رنگی باز خواهد بود.
  • هنگام انتخاب پوستر دیواری برای اتاق کودک زیر سن ۳ سال سعی کنید طرحی که انتخاب می‌کنید اشکال آشنایی داشته باشد به طوری که کودکان بتوانند با آن رابطه برقرار کرده و آن‌ها را شناسایی کنند. انتخاب پوستر دیواری با طرح حیوانات مختلف، شخصیت های کارتونی مثل مک کویین، مرد عنکبوتی  طرح بالن و … مناسب است.
  • کودکان زمان شروع به راه رفتن از دیوار برای ایجاد تعادل و راه رفتن استفاده می‌کنند بنابراین برخورد دست کودکان با پوستر دیواری می‌تواند باعث لک شدن آن شود. به این ترتیب بهتر است از کاغذ دیواری سه بعدی قابل شست و شو استفاده نمایید.
  • کودکان علاقمند به رنگ‎های شاد هستند پس در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق کودک سعی کنید از رنگ‌های روشن استفاده کنید. بخصوص اگر رنگ پوستر دیواری با سایر وسایل اتاق کودک هماهنگی داشته باشد به آن زیبایی بیشتری خواهد بخشید.

عکس کاغذ دیواری سه بعدی نصب و اجرا شده

شاید این پرسش برای خوانندگان این مطلب پیش آید که عکس کاغذ دیواری سه بعدی چگونه انتخاب می‌شود و طی چه مراحلی کاغذ دیواری تولید می‌گردد؟ این عکس‌ها و طرح‌ها اغلب توسط هنرمندان برجسته زده می‌شود و بعد این طراحی‌ها با رنگ‌ های مختلفی بازسازی می‌شود تا طراحان و تولید کنندگان کاغذ دیواری و یا پوستر سه بعدی بتوانند از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنند. پس از این طرح نهایی شده به صورت پوستر دیواری یا پوستر سه بعدی بر روی کاغذهایی که به صورت رول آماده شده‌اند و از جنس و بافت الیاف طبیعی، چرم و کتان و … می‌باشند، چاپ می‌شود. در بخش نهایی نیز محصول بسته بندی شده و برای فروش و نصب در اختیار فروشندگان و در نهایت مشتری قرار می‌گیرد. البته برخی از تولید کنندگان می‌توانند طرح و عکس درخواستی مشتریان را نیز به صورت کاغذ دیواری سه بعدی و یا پوستر دیواری چاپ نمایند. در تصاویر زیر می توانید نمونه های نصب و اجرا شده پوستر دیواری را مشاهده کنید:

عکس کاغذ دیواری سه بعدی

معرفی فروشگاه اینرتنتی برای خرید پوستر دیواری

برای مشاهده قیمت روز و خرید پوستر دیواری از طریق لینک روبرو می توانید اقدام کنید: https://www.manzel.ir/wall-poster/

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد