نحوه بازسازی کف پوش

0

نحوه بازسازی کف پوش : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از سنجاق با اینکه بتن از مقاوم‌ترین مواد ممکن برای پوشش کف است اما ممکن نیاز به تعمیر داشته باشد. ممکن است قسمتی از کف‌پوش بتنی در اثر رفت و آمد و یا ضربه‌ی سنگین، آسیب دیده باشد و این امر باعث می‌شود که آب باران در فرورفتگی‌ها جمع شود. با ما در این مقاله همراه باشید تا یاد بگیرید چگونه می‌توان این مشکل را رفع کرد.

نحوه بازسازی کف پوش

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت بازسازی خانه را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک شرکت بازسازی در تهران باشید می‌توانید درخواست بازسازی خانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

چگونه کف‌پوش بتنی را تعویض کنیم؟

اگر قسمتی از کف‌پوش شکسته و یا آسیب دیده، این مراحل را دنبال کنید تا بتوانید آن‌ها را به راحتی تعویض کنید. قبل از شروع به کار، بررسی کنید که آیا قطعات از ۶۰ میلی متر مربع بزرگ‌تر هستند یا خیر. اگر پاسخ مثبت بود، از نفر دوم برای بلند کردن و تعویض آن کمک بگیرید تا کمرتان آسیب نبیند.

مرحله اول:

قبل از شروع به کار، حتما از دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید. گوشه‌های کف‌پوش را با استفاده از مته و چکش بشکنید.

مرحله دوم:

با استفاده از یک بیل کج، کف‌پوش را از جای خود بلند کنید.

مرحله‌ی سوم:

یک دسته‌ی جارو زیر کف‌پوش قرار دهید و کف‌پوش را روی آن بغلطانید تا بتوانید آن را از سرجای خود جدا کنید.

مرحله‌ی چهارم:

با استفاده از مته‌ی مخصوص حفاری و چکش، ملات قدیمی را شکسته و خارج کنید. اگر تنها از ماسه برای بستر کف پوش استفاده شده بود، با استفاده از یک قطعه چوب ماسه‌ها را صاف کرده و در صورت لزوم مقدار بیشتری ماسه بریزید.

مرحله‌ی پنجم:

اگر کف‌پوش روی بستری از ملات قرار داشت، قسمت پشتی آن را خیس کنید و روی ملات تازه قرار دهید و یا از یک کف‌پوش جدید استفاده کنید. برای تهیه‌ی ملات از چهار قسمت ماسه و یک قسمت سیمان استفاده کنید. دقت کنید که کف‌پوش با سایر کف‌پوش‌های اطراف خود در یک راستا باشد. با یک قطعه چوب کف‌پوش را سرجای خود محکم کنید و از ملات برای پر کردن درز‌ها استفاده نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد