لوستر تک شعله را معمولا برای چه اتاق هایی تهیه می کنند؟

0

لوستر تک شعله را معمولا برای چه اتاق هایی تهیه می کنند؟ با توجه به دنیای مدرن و زندگی فاخر امروزی، وسایلی که به کار برده می شود نیز باید متناسب با این نوع از زندگی های مدرن باشد. لوستر تک شعله نیز یکی از همین وسایل زینتی است که در اکثر خانه ها متناسب با سبک زندگی ها تهیه می شود.

لوستر تک شعله را معمولا برای چه اتاق هایی تهیه می کنند؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : این نوع لوستر با بدنه محکم و ظریف به صورت آویز تکی بوده و فقط یک لامپ را درون خود جای می‌دهد. همچنین علاوه بر زیبایی و به روز بودن‌، بسیار آسان نصب می شود. همینطور از آنجایی که بسیار سبک هستند، برای نصب نیازی به قلاب، زنجیر ضخیم یا نصاب حرفه ای ندارند. این نوع لوستر برای فضاهای کوچک از‌جمله اتاق خواب ها‌، حال ‌یا پذیرایی‌، لابی و ورودی منزل‌، آشپزخانه ها‌، فضاهای داخلی‌، راهرو‌، مکان های عمومی چون کافی شاپ ها و اتاق کودک مناسب است‌‌.

اگر به دنبال طراحی خاص و در عین حال ساده هستید، این گفتار اطلاعات ارزشمندی در این راستا ارائه خواهد داد.

خرید لوستر تک شعله با هزینه مناسب

آیا به دنبال خریدی هستید که از نظر اقتصادی به صرفه باشد، پیشنهاد ما به شما تهیه این مدل از لوسترها‌ست. نورافشان های تک شعله به دلیل دارا بودن وزن کم‌، متریال کمی در آن استفاده شده که موجب کمتر شدن قیمت آن می شود‌‌.

اگر در اتاق ها و فضای حاکم اولویت شما روشنایی و ایجاد نور بیشتر است، یک نور ثابت هدف کاربردی تری را ارائه می دهد‌‌؛ به عنوان مثال چراغ آویز برای جزیره آشپزخانه‌، نورپردازی کارآمد و محوی را در اختیار شما قرار می دهد‌‌.

  چه ویژگی هایی لوستر ها را از یکدیگر متمایز می کند؟

سازندگان در عرصه تولید با توجه به سلایق مختلف تنوع را چاشنی ساخت چلچراغ های زینت بخش کرده اند. این نورافشان ها نیز در طرح ها و سایزهای مختلف در عرصه تولید عرضه شده اند. هر کدام نیز ویژگی های منحصر به فردی دارند که با توجه به محل نصب خریداری می شوند. این ویژگی ها عبارت اند از:

آویز بلند‌

این نوع از لوستر تک شعله کمی بلند‌تر از مدل های دیگر هستند و ارتفاع آنها تا زمین‌، کمتر است‌‌. این نوع از لوسترها برای روشن کردن میز غذاخوری یا بالای میز وسط پذیرایی بسیار مناسب هستند‌‌. نزدیک بودن منبع نور به زمین‌، باعث ایجاد فضایی گرم و صمیمی و البته منحصر به فرد می شود.

جنس بدنه  

جنس بدنه لوسترها می تواند چوبی‌، فلزی‌، کریستالی و برنزی باشد. این فاکتور را با توجه به استحکام محل نصب انتخاب کنید؛ به عنوان مثال برای سقف های کاذب لوسترهای سبک را برگزینید‌.

جنس و رنگ حباب آن

در انتخاب این لوستر ها باید دقت کرد که حباب های آنها مات نباشند‌؛ زیرا حباب های مات مقدار نور دریافتی را کم می کنند‌‌. همچنین دقت کنید طراحی متفاوت و کمیابی نداشته باشد؛ چراکه در صورت شکستن یکی از حباب ها‌، باید بتوانید آن را جایگزین کنید.

جنس زنجیرها و فلزات

دقت شود برای ساخت این نورافشان های زینتی از آلیاژهای باکیفیت و مقاوم در برابر ضربه‌، ضد رطوبت‌، ضد حرارت‌، ضد زنگ‌زدگی ترجیحا همراه با رنگ پوششی کوره ای استفاده شده باشد.

علاوه بر نصب آسان‌، نظافت لوستر هم نکته مهمی در خرید آن است‌‌. اگر طراحی لامپ ها و بدنه در لوستر عجیب و غریب باشد‌، نظافت آن سخت خواهد بود. بدین ترتیب بعد از مدتی گرد و خاک زیادی به خود جذب می کند و روی میزان پخش روشنایی تاثیر منفی می گذارد. نکته ای که در اینجا پررنگ است، نظافت لوستر های کریستالی است‌؛ زیرا همان قدر که زیبا و چشم نوازند، به همان میزان هم تمیز کردن و گردگیریشان همت می خواهد‌‌. در این بین لوستر های تک شعله آسان ترین نظافت را دارند‌.

سخن آخر

در این گفتار بر آن شدیم به توضیحات مختصری درباره لوستر تک شعله بپردازیم. همچنین شرایط استفاده از آن در دکوراسیون خانه مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به مطالب ارائه شده‌، این لوستر را در هر قسمت از خانه نظیر راهرو‌، اتاق خواب‌، آشپز خانه‌، اتاق نشیمن و پذیرایی وغیره می توان استفاده کرد؛ اما در انتخاب آن به مواردی نظیر متریال‌، اندازه لوستر و نکات اشاره شده توجه کنید.

عرضه کنندگانی نظیر خوگر با توجه به امکاناتی نظیر خرید اینترنتی و فروش انواع وسایل منزل و دکوراتیو در این زمینه دارای طرح های متنوعی است و سلیقه های مختلف را در این امر دخیل کرده است. با توجه به این امر می توانید به آنچه مدنظرتان است، دست پیدا کنید.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد