گیاه آپارتمانی گل سنگ را می شناسید؟!

0

گیاه آپارتمانی گل سنگ را می شناسید؟!: انتخاب یک هدیه مناسب همیشه سخت است. شما با انتخاب درست، علاوه بر راضی بودن از خریدتان، رضایت آن کسی را که برایش کادو گرفته اید نیز حس می کنید. یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه مناسب، گیاهان آپارتمانی برای هر یک از اطرافیان ماست.

گیاه آپارتمانی گل سنگ را می شناسید؟!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : شما با خرید حتی یک گیاه آپارتمانی گل سنگ کوچک لبخند را به صورت کسانی که دوست دارید می نشانید.  هدیه،  مناسبت خاصی نمی خواهد گاهی فقط برای خوشحال کردن مادرتان یک شاخه گل هم کافی است؛ اما گل ها به دلیل ماندگاری پایینشان هدیه مناسبی نخواهند بود؛ چرا که با هزینه ای که تقبل می کنید نهایتا یک هفته دوام بیاورد. با انتخاب گیاهان آپارتمانی درست به عنوان هدیه شاید تا آخر عمر آن گیاه کنارشان باشد.

گیاه آپارتمانی گل سنگ کک و مکی !

هدیه یک دلیل بزرگ برای ابراز احساسات افراد است. در انتخاب کادو به بسیاری از فاکتور ها باید توجه شود که آن برای شخص مقابل دلنشین و به یاد ماندنی باشد. سن، جنسیت . علاقه کسی که برای او هدیه تهیه می کنیم بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که با انتخاب اشتباه آن ارمغان بی فایده خواهد بود.

گاه پیش آمده که وقت، پول یا اطلاع کافی نداشته باشید؛ در این مواقع گل و گیاهان به کمک رسانی شما خواهند شتافت زیرا همه نوع سلیقه را در بر خواهند گرفت. گیاه آپارتمانی گل سنگ یکی از انتخاب های درست در زمینه هدیه است. با گل سنگ که گیاهی زیبا، جذاب و کوچک است با طیف رنگی زیبا و کک و مک مانندش کسی که دوستش دارید را خوشحال خواهید کرد.

کاری کنید که مجلات دکوراسیون داخلی به سراغ شما بیایند!

با گذشت زمان و کوچک تر شدن خانه ها افراد بیشتر به دنبال زیباسازی خانه و محل کارشان می اندیشند؛ چرا که باید از کوچکترین فضا، بیشترین استفاده را ببرند. خیلی از افراد به خصوص نسل جدید، با دنیای بیرون خود بسیار در رابطه هستند و با جدید ترین روش های مد و طراح داخلی آشنا می شوند. یکی از رکن های اصلی طراحی داخلی ،گیاهان آپارتمانی است؛ با استفاده از گیاهان سبزی و گرمی به دکوراسیون خانه وارد می شود.

جادوی سفید

همیش از جادوی سیاه گفته ایم اما هیچ چیز بدتر از یک دیوار سفید خالی نیست. جاهای خالی را پر کنید! با نصب گلدان های دیواری چند گیاه زیبای آپارتمانی، دیوار سفید خسته کننده را به دیواری دیدنی تبدیل کنید.

جاهای خالی خانه را فراموش نکنید؛ آن ها همیشه جلوی چشم هستند پس از قرار دادن گیاهی مانند گیاه آپارتمانی گل سنگ غافل نشوید. اگر اتاق کوچک دارید بهتر است شلوغش نکنید؛ یک درختچه یا گیاهی کوچک در اتاقی سفید تمام کاستی ها را می پوشاند.

در جنگل غرق شوید!

از حالت سایه مانند جنگل مگر کسی است که خوشش نیاید؟ شما با قرار دادن چندین گیاه آپارتمانی گل سنگ و چند گل و گیاه خزنده بر روی تاقچه خانه یا در راه پله از حس جنگل در خانه و محل کارتان لذت ببرید.

شاید تزیین خانه با گیاهان سخت به نظر برسد؛ همیشه سعی کرده اید با قرار دادن کوسن ها خانه یتان را دنج نشان دهید؛ اما با قرار دادن چند گیاه مقابل پنجره پذیرایی یا دفترتان احساس اصلی دنج و گرم را تجربه کنید.

کوچک های دوست داشتنی

شما عاشق بیرون و همینطور داخل آپارتمان هستید؟! چرا هر دو را یک جا نداشته باشید؟ با قرار دادن تعداد  زیادی گیاه کوچک بر روی قفسه های متصل روی دیوار خانه و محل کارتان این حس را کاملا درک خواهید کرد.

اگر آینه بزرگی در فضا دارید از آن هم غافل نشوید و چند گلدان جلوی آن قرار دهید تا زیباییشان دو برابر شود. گل و گیاهان کوچکتان را از بالکن به خانه بیاورید از دیوار محل کار وصل کنید؛ شاهد زیبایی خیره کننده اش خواهید بود.

از گیاه خال خالی چه می دانید؟

گیاه آپارتمانی گل سنگ (polka dot) یک گیاه آپارتمانی زیبا، جذاب و دوست داشتنی است که نظر همه را به خود جلب می کند. این گیاه کوچک با برگ های خال خالی که مانند کک و مک می ماند در نور زیاد به رنگ روشن و در نور کم به صورت سبز در می آید.

نگهداری از این گیاه بسیار آسان است و به آبیاری و رسیدگی زیادی احتیاج ندارد. گیاهان آپارتمانی گل سنگ به چندین رنگ تقسیم شده است که هر کدام آن نظر هر کسی را جلب خود خواهد کرد.  ما قبل تر راجع به زیبایی رنگ سبز صحبت کردیم حال به رنگ های دیگر خواهیم پرداخت.

فضا را به خون بکشید!

طراحان فضای داخلی می گویند که قرمز هیچ وقت خسته کننده نمی شود و همیشه انتخاب عالی برای گرم کردن خانه سرد شماست. اگر علاقه ای به استفاده از مبل و پرده قرمز ندارید پس چه چیزی بهتر از یک گیاه آپارتمانی گل سنگ قرمز که خانه شما را مورد توجه مهمانان قرار دهد.

شما در دنیای باربی ها زندگی نمی کنید!

اگر علاقه زیادی به رنگ صورتی دارید لازم نیست تمام محل کار را صورتی کنید. این رنگ خنثی را می شود با بسیاری از رنگ ها ترکیب کرد و زیبایی آن را به رخ کشید بدون آن که تمام خانه و محل کار را مانند خانه باربی صورتی کرد.

با یک میز سفید که روی آن یک گل سنگ صورتی قرار داده می شود شروع کنید و با قرار دادن چند وسیله صورتی دیگر آن نمایی می شود که دوست دارید.

کلام آخر

آنکه از گیاه آپارتمانی گل سنگ استفاده می کنید یا از هر گیاه دیگر مهم نیست؛ چراکه همه گیاهان به زیبایی محیط شما بسیار کمک خواهند کرد. برای هدیه دادن یک فروشگاه عالی و مورد اعتماد لازم است تمام نیاز ما را در خرید تامین کند.

به همین دلیل ویستور همیشه سعی کرده است هرآنچه مشتریان و مخاطبان برای هدیه های متفاوت نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهد. کافیست به بخش فروشگاه بروید و از انواع گل و گیاه آپارتمانی ما دیدن کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد