صندلی اپن چرخشی چه مزایایی دارد؟

0

صندلی اپن چرخشی چه مزایایی دارد؟: صندلی های اپن در انواع گسترده ای برای کاربران در دسترس هستند.

یکی از کاربردی ترین انواع آن صندلی اپن چرخشی به حساب می آید. امروزه بسیاری از خانه های کوچک دیگر گنجایش آن را ندارند که از یک میز ناهار خوری در آشپزخانه خود استفاده کنند.

صندلی اپن چرخشی چه مزایایی دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به همین دلیل عرض اپن آشپزخانه ها افزایش یافته و کاربران علاوه بر صرف وعده های غذایی روی آن از اپن به منظور کارهای دیگری نیز استفاده می کنند.‌

کارهایی نظیر مطالعه، کار با لپتاپ، گوشی، صرف نوشیدنی و موارد دیگر.

همه این موارد نیازمند صندلی های مخصوصی است که با اندازه اپن آشپزخانه هماهنگ بوده و مخصوص آن ساخته شده باشند. همانطور که در بالا نیز گفته شد تنوع این صندلی ها بسیار زیاد بوده و هر کدام از آپشن های مختلفی بهره مند هستند.

یکی از مهمترین انواع این صندلی ها، صندلی اپن چرخشی به شمار می آید که دارای ارتفاعی حدود ۶۴ تا ۷۴ سانتی متر و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای منحصر به فرد و ویژه این صندلی آشنا کنیم. لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

مزایای منحصر به فرد صندلی اپن چرخشی

پیش از آغاز این بخش لازم است به شما علاقه مندان به خرید صندلی اپن پیشنهاد ویژه ای ارائه دهیم.

ما شما عزیزان را دعوت می کنیم که به منظور بررسی بیشتر صندلی ها با تنوع گوناگون محصولات و دسته بندی های منظم، از قسمت فروشگاه سایت خوگر بازدید کنید.

همچنین با خرید اینترنتی صندلی اپن چرخشی با قیمت های استثنایی این فرصت را خواهید داشت که از گارانتی و خدمات پس از فروش تیم متخصص خوگر بهره مند شوید.

حال توجه شما را به ادامه مقاله جلب می کنیم. صندلی اپن گردون یا چرخشی دارای مزایا و نقاط قوت بسیار زیادی نسبت به صندلی های عادی است که ما در این بخش شما را با تعدادی از آنها آشنا می کنیم.

قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

بارزترین ویژگی این صندلی قابلیت چرخش آن به چپ و راست و همچنین چرخش کامل ۳۶۰ درجه است. این ویژگی مزایای بسیار زیادی برای افراد دارد و صندلی اپن چرخشی را نسبت به صندلی های معمولی کاملا متمایز کرده است.

شما این امکان را دارید که با وارد کردن کمی فشار به قسمت نشیمن این صندلی، به راحت ترین شکل ممکن آن را به هر طرفی که دوست دارید بچرخانید.

این ویژگی قابلیت مانور دهی زیادی را به کاربران می دهد و برای اپن های کوچک گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.

این ویژگی باعث می شود که کاربرانی که روی این صندلی می نشینند، بدون اینکه نیاز باشد صندلی را بلند کنند و به جهت مورد نظر خود جابجا کنند، آن را به طرفین بچرخانند.

به عنوان مثال فرض کنید کاربر صندلی اپن چرخشی حین صرف نوشیدنی یا غذای روی اپن، به تلویزیونی که پشت سر خود قرار دارد هم توجه می کند.

عدم خستگی کاربر

ویژگی مهم بعدی این صندلی ها این است که کاربران فضای زیادی برای مانور دهی داشته و به راحتی بدن خود را جابجا می کنند.

مدل های پشتی دار، فنری و انعطاف پذیر صندلی اپن چرخشی باعث می شود کاربران به راحتی به آن تکیه داده و با کمترین فشار صندلی را به جناحین بچرخانند.

این کار خستگی کاربر را که ممکن است ناشی از یک روز خسته کننده یا نشستن زیاد روی صندلی باشد برطرف می کند. از این رو این صندلی برای مانور دهی به چپ و راست و رفع خستگی از ایده آل ترین گزینه ها محسوب می شود.

طراحی منحصر به فرد

نکته جالب این است که این صندلی ها در انواع چوبی، فلزی، کامپوزیتی و پلکسی گلاس برای شما عزیزان در دسترس هستند. طراحی های متنوع و منحصر به فرد، صندلی اپن چرخشی را به یک گزینه بسیار ایده آل تبدیل کرده است.

بسیاری افراد نگران آن بودند که شاید نشود این آپشن را روی صندلی های چوبی پیاده کرد.

با این حال ساخت صندلی چوبی چرخشی و عرضه آن به بازار این نگرانی را به طور کامل از بین برد. از این رو این صندلی با انواع روکش های زیبا، مدل های دسته دار، پشتی دار و بدون دسته و پشتی با تنوع بالا برای علاقه مندان در دسترس هستند.

جای استراحت پا

از مهمترین اجزای این صندلی جای مخصوص برای استراحت پا است. این عامل که در واقع فشار اصلی برای چرخش صندلی روی آن اعمال می شود، از طرفی هم باعث می شود پا روی هوا معلق نماند و هم کاربران خسته نشوند.

از این رو کاربرد دیگر جای استراحت پا در صندلی اپن چرخشی فراهم سازی امکان چرخش است. همه این مزایا خرید صندلی اپن مدل چرخشی را به یک گزینه ایده آل برای آشپزخانه شما تبدیل می کند.

سخن آخر

با گسترش علاقه مردم به استفاده از اپن به جای میز ناهار خوری، نیاز به صندلی های مخصوص اپن نیز بیش از پیش احساس شد.

صندلی اپن که دارای ارتفاع بیشتری نسبت به صندلی های مخصوص ناهار خوری هستند، ارتفاعی حدود ۶۴ تا ۷۴ سانتی متر را دربر می گیرند.

صندلی اپن در تنوع بسیار گسترده ای از لحاظ متریال به کار رفته در ساخت و آپشن های مختلف به بازار عرضه شده است.

یکی از بهترین انواع این صندلی، صندلی اپن چرخشی است. ما در این مقاله شما را با مزایای متعدد این صندلی نظیر چرخش ۳۶۰ درجه، راحتی و امکان مانور دهی بالا و دیگر مزایای آن آشنا کردیم.

از شما دعوت می کنیم که به منظور بررسی بیشتر محصولات و همچنین خرید اینترنتی صندلی اپن از فروشگاه سایت خوگر بازدید کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد