صندلی اپن سنتی، چیدمانی کلاسیک به رنگ ایرانی!

0

صندلی اپن سنتی، چیدمانی کلاسیک به رنگ ایرانی!: اگر شما نیز به سبک کلاسیک علاقه مند هستید، احتمالا از دیدن وسایلی با این سبک لذت می برید.

کلاسیک سبک اصیل ایرانی است و حس اصالت را در ما ایرانی ها زنده می کند؛ به طوری که منازل بیشتر ایرانی ها رنگ و بوی اصیل کلاسیک را در خود جای داده است.

صندلی اپن سنتی، چیدمانی کلاسیک به رنگ ایرانی!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه طراحان داخلی از وسایل شیک کلاسیک برای ایجاد فضای زیباتر استفاده می کنند؛ از این رو قصد داریم در رابطه با صندلی اپن سنتی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر قصد خرید صندلی اپن سنتی را دارید، جهت اطلاعات بیشتر، به ادامه این مطلب توجه کنید.

چگونه از صندلی اپن سنتی در چیدمان منزل استفاده کنیم؟

در سال های اخیر شاهد تعییراتی در سبک معماری آشپزخانه های ایرانی بوده ایم. این معماری برگرفته از معماری مدرن اروپا است که اکنون در شرق نیز دیده می شود.

اما این سبک اروپایی با ورود به دنیای شرق از جمله ایران دست خوش تغییراتی شده است.

در واقع این تغییرات به سبب هماهنگی با سبک و سیاق ایرانی ها انجام شده است. به عنوان نمونه چیدمان آشپرخانه اپن به سبک کلاسیک، از مواردی تغییر یافته به دست ایرانی ها است.

برای آن که چیدمانی کلاسیک به فضای خانه وارد کنید، نیاز است از المان های کلاسیک به اندازه و البته به جا استفاده کنید.

یکی از این المان ها، صندلی اپن سنتی است که در انواع و طرح های مختلف نیز یافت می شود.

برای آن که صندلی سنتی را با اپن مدرن هماهنگ کنید، نیاز به استفاده از موارد دیگری در آن دارید. برای درک بهتر مثالی می زنیم.

آشپزخانه ای اپن را تصور کنید؛ این اپن ممکن است هر رنگی داشته باشد. نکته حائز اهمیت، دید شما به نوع چیدمان است.

وجود لوستری مدرن در سقف اپن با ارتفاع زیاد به همراه فرش های کلاسیک ایرانی، محیطی سازگار را ایجاد می کند که نهایتا در ایجاد حس آرامش در خانه مفید واقع می شود.

صندلی اپن سنتی برای چه فضاهایی بهتر است؟

صندلی اپن برای تمامی منازل مناسب است؛ اما برای خانه هایی که دارای ابعاد کوچک هستند و به اصطلاح به آن ها نقلی گفته می شود، بسیار کاربردی است.

البته این موضوع به این معنا نیست که خانه های بزرگ برای استفاده از این صندلی ها مناسب نیست. این صندلی ها به دلیل کاربرد فراوان در خانه هایی با متراژ بالا نیز کاربرد دارند.

در نهایت این صندلی ها نه تنها در منزل هایی با تلفیق سبک کلاسیک و مدرن کاربرد دارند، بلکه در خانه هایی به سبک تماما کلاسیک نیز جزو بهترین انتخاب های شما خواهد بود.

کاربردهای صندلی اپن

آشپزخانه محیط امن هر خانه ای به حساب می آید و معمولا نه تنها خانم خانه بلکه تمامی افراد در منزل روزانه وقت زیادی از خود را در آشپزخانه می گذرانند.

به همین سبب نیاز است در این محیط گرم وسایلی وجود داشته باشد که وقت گذرانی در آشپزخانه را برای افراد نزل راحت و دلچسب تر کند.

صندلی اپن سنتی نه تنها مناسب برای صرف صبحانه، ناهار و شام است، بلکه به سبب راحتی زیاد، انجام کارهای روزانه نظیر بررسی ایمیل، پروژه های کاری و مواردی از این قبیل را آسان تر می کند.

سبک کلاسیک صندلی اپن چه تاثیری در فضای خانه دارد؟

اگر قصد خرید صندلی اپن به سبک کلاسیک را دارید، باید درنظر داشته باشید که جهت استفاده از این سبک، خانه شما نیز باید المان های کلاسیک داشته باشد.

به طور کلی استفاده از سبک کلاسیک در منزل سبب ایجاد انرژی زیاد و حس اصالت در منزل می شود.

انتخاب صندلی اپن باعث تحریک احساسات مختلف شما می شود و تاثیرات بسیاری در آن دارد.

به عنوان نمونه اگر تمایل دارید حس شادی، سرزندگی و جوانی در خانه شما موج بزند، از صندلی های سنتی مخصوص اپن در رنگ های متنوع و ساده استفاده کنید.

همچنین اگر تمایل دارید در منزل خود علاوه بر انرژی، حس قدرت را نیز القا کنید، بهتر است از صندلی های اپن سنتی با چوب های زیبا و رنگ های خاص مانند زرشکی، قرمز، مشکی یا رنگ های طبیعی چوب بهره ببرید.

استفاده از صندلی اپن به سبک کلاسیک مناسب چه افرادی است؟

استفاده از صندلی اپن سنتی برای افرادی که صاحب خانه های کوچک بوده و در چیدمان منزل شان دچار محدودیت هایی هستند، مناسب است.

همچنین افرادی که در خانه هایی با متراژ بالا سکونت دارند نیز جهت ایجاد رنگ و بوی بهتر به فضا و صرف صبحانه و انجام آشپزی، کارهای روزمره و غیره از آن استفاده می کنند.

حال اگر قصد روح بخشیدن به منزل خود را داشته باشید، استفاده از صندلی اپن به سبک سنتی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.

در استفاده از این صندلی ها باید دقت داشته باشید که سبک کلاسیک دارای دو بخش است؛

بخشی جوان پسند که بیشتر انرژی، شادی و طراوت را به خانه القا می کند و بخشی سنگین که بیشتر استفاده از آن ها به سبب ایجاد حس قدرت در خانه است.

در آخر

صندلی اپن سنتی تلفیقی از معماری کلاسیک ایرانی و مدرن است که سبب راحتی در آشپزخانه و منزل می شود.

شما با انتخاب طرح ها و رنگ های جذاب از این نوع صندلی، امکان ایجاد فضاهای پرانرژی، شاد و قدرتمند را دارید.

همانطور که در طول مقاله بیان کردیم، برای ایجاد همخوانی بیشتر صندلی ها با فضای خانه ، بهتر است از عناصر کلاسیک دیگری نیز بهره ببرید.

خوگر به عنوان اولین پلتفرم تخصصی و جامع در صنعت چوب، در زمینه فروش صندلی های اپن سنتی پیشرو است.

جهت خرید اینترنتی صندلی اپن سنتی به بخش فروشگاه سایت مراجعه کرده و از محصولات چوبی خوگر به ویژه صندلی های سنتی اپن دیدن کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد