با انواع شال و روسری ۲۰۲۰ آشنا شوید و بدرخشید

0

با انواع شال و روسری ۲۰۲۰ آشنا شوید و بدرخشیداز دیرباز در بیشتر کشورهای مسلمان جهان زنان و دختران برای پوشش سر از روسری استفاده می کنند. این پوشش برای بانوان مسلمان ایرانی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

با انواع شال و روسری ۲۰۲۰ آشنا شوید و بدرخشید

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده :  اما در دنیای امروز پوشش های متفاوتی به سبک روز خودنمایی می کنند. انواع شال و روسری ۲۰۲۰ این بستر را با انواع طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب برای بانوان مسلمان این بستر را فراهم می کند که علاوه بر پوشش مناسب، ترکیب مناسبی به وجود آورد. به عبارت دیگر شال و روسری های جدید به زیبایی و فاخر شدن شما بانوی گرامی نیز کمک می کند.

اگر از روی کنجکاوی سری به کمد لباس بانوان خوش استایل و شیک پوش بزنید، در کنار انواع لباس های فاخر و شیک، روسری های خوش رنگ و خوش طرح و رنگی را در کمد دارند. تنوع در انتخاب روسری های زیبا و جذاب این امکان را برای زنان فراهم می کند که هر وقت بخواهند، روسری مدنظر را با مانتو یا کیف خود ست کنند و بر جذابیت خود بیفزایند.

حال اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به ظاهر خود اهمیت می دهید و در کنار حجاب و پوشش سر می خواهید لباس های دیگرتان نیز به چشم بیاید، در این گفتار همراه ما باشید.

انواع شال و روسری ۲۰۲۰

برخلاف تصور عموم که شال و روسری فقط برای پوشش سر است، یکی از انواع ابزار زیبایی نیز به شمار می رود. حتی در کشورهای اروپایی که حجاب مدنظر نیست، زنان شال و روسری های زیبا با انواع طرح های زیبا و جذاب را به عنوان سرپوش انتخاب می کنند.

شال و روسری تابستانی

یکی از نمونه های شال و روسری ۲۰۲۰ روسری های نخی تابستانی است که در فصول گرم سال کاربرد دارد. یکی از ویژگی های هر نوع شال و روسری راحت بودن آن است به طوری که استفاده از آن در طول روز و در گرمای تابستان باعث آزار بانوان نشود.

یکی دیگر از نکاتی که در خرید شال و روسری باید دقت شود، اصالت آن است.

شال و روسری مجلسی

شال و روسری های خوش رنگ ساتن با طرح های متنوع و رنگ های روشن یکی دیگر از انتخاب های بانوان شیک پوش ایرانی است.  مدل شال های مجلسی زیبایی خانوم ها را دوچندان می کند. این نوع از شال و روسری به درخشندگی خانم ها در مجالس میهمانی یا تولد ها و عروسی ها کمک شایانی خواهد کرد.

شال و روسری لمه

این نوع از شال و روسری نیز به خاطر براق بودن تار و پود بافت آن بسیار پرطرفدار است. پارچه لمه ظاهری براق و اکلیلی دارد و به خاطر جنس نرم و کشی آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. طراحان در طراحی این نوع از پوشش بیشتر رنگ های مشکی، نقره ای و مسی را به کار می برند که در سال ۲۰۲۰ بسیار پرکاربرد است.

شال و روسری قواره بزرگ

برای بسیاری از بانوان مسلمان ایرانی حجاب از اهمیت بسزایی برخوردار است، بنابر این روسری های قواره بزرگ در طرح های متنوع و جذاب انتخاب بسیار مناسبی بری آنهاست. این مدل روسری ها به صورت یک طرفه روی یکی از شانه ها قرار می گیرد و دور گردن پیچ می خورند. برای بسیاری از افراد نیز در فصول پاییز و زمستان برای در امان ماندن از سرمای هوا کاربرد دارد.

این نوع از روسری ها با الهام از کاشی کاری های قدیمی منازل و مساجد در رنگ های متنوع به بازار عرضه شده است که تفاوت سلیقه بانوان ایرانی را نشان می دهد.

پترن حیوانات با اشکال متفاوت

یکی دیگر از طرح هایی که مدنظر بسیاری از طراحان امروزه قرار دارد و بسیار جوان پسند است، پترن حیوانات است. این نوع از شال و روسری ۲۰۲۰ انتخاب بسیار مناسبی برای نوجوانان و بانوان جوان شیک پوش است که با پارچه کرپ حریر و در رنگ های شاد و متنوع برای فصل تابستان بسیار مناسب است.

شال و روسری هایی با پترن توپ توپی نیز به تازگی وارد بازار شده و در دل نوجوانان که علاقه مند به رنگ های شاد هستند، جا باز کرده است.

روسری های ساتن

مدل دیگر شال و روسری ساتن است. این روسری ها بیشتر در فصل پاییز مورد استفاده قرار می گیرند و در اندازه های کوچک و بزرگ دوخته می شوند. این نوع روسری ها در طرح های چهارخانه در فصل پاییز بسیار کاربرد دارد و حالتی رسمی و شیک به پوشش زنان می بخشد و آن را بیش از پیش فاخر می کند.

روسری های ساتن گل دار نیز در این دسته جای می گیرند و مناسب فصل بهار هستند.

شال و روسری پلیسه

یکی دیگر از انواع شال و روسری ۲۰۲۰ نوع پلیسه ای بودن آن است که هر چند وقت یک بار به دنیای مد راه می یابد. امسال نیز تولیدکنندگان در طراحی شال و روسری این نکته را از یاد نبرده اند و انواع پارچه های مخمل، ابریشم یا ساتن را به شکل پلیسه طراحی می کنند. در طراحی آن نیز انواع استایل های زنانه مدنظر قرار می گیرد.

شال و روسری های پشمی

این نوع از شال و روسری ها بیشتر در فصول سرد سال کاربرد دارند. جنس ضخیم و پشمی این نوع از پوشش برای گرم نگه داشتن سر و صورت استفاده می شود. طراحان ایرانی در طراحی شال و روسری های پشمی نیز ابتکار عمل به خرج داده اند؛ این نوع پوشش در رنگ های شاد و متنوع در بازار موجود است و چشم هر بیننده ای را به خود معطوف می دارد.

سخن آخر

همان طور که گفته شد، در ایام قدیم از شال و روسری فقط به عنوان پوشش سر استفاده می شد؛ اما در دنیای امروز انواع شال و روسری ۲۰۲۰ علاوه بر تامین این مهم، با رنگ های متنوع، شاد و جذاب به زیبایی و فاخر بودن استایل زنان و دختران مسلمان ایرانی می افزاید.

حال اگر از آن دسته افرادی هستید که از هدیه های یکنواخت و کسل کننده خسته شده اید. از طرفی میخواهید برای شاد کردن دل عزیزان خود هدیه متفاوتی را تقدیم کنید، فروشگاه ویستور در این راه همراه شماست و به عنوان فروشگاه برتر اینترنتی به شما مطابق با سلیقه و خواسته خودتان یاری می رساند. با ویستور همیشه زندگی سبزی را تجربه خواهید کرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد