مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان امکان پذیر است؟

0

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان امکان پذیر است؟ کشور آلمان یکی از کشورهای قاره اروپا با پایتخت برلین است. جمعیت آن ۸۳ میلیون نفر است که به زبان رسمی کشور یعنی آلمانی سخن می گویند. این کشور امروزه یکی از مهم ترین کشورها در حوزه صنعت است و به همین دلیل استقبال مقامات از مهاجران متخصص یا سرمایه گذاران اقدامی منطقی به نظر می رسد.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان امکان پذیر است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از مهم ترین انگیزه های افراد جهت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور آلمان، دریافت اقامت این کشور است. این افراد علاوه بر دریافت سود سرمایه و اهداف تجاری به دنبال کسب اقامت خود و اعضای خانواده در آلمان نیز هستند. اقامت در این کشور با مزایای زیادی برای متقاضی همراه خواهد بود.

در نتیجه، پرسشی که بسیاری از افراد به دنبال پاسخ آن هستند این است که دریافت اقامت این کشور با مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان ممکن است یا خیر. در پاسخ بایستی بگوییم که بله اگر مراحل ثبت شرکت در این کشور را به خوبی طی کنید به راحتی قادر به کسب اقامت آلمان نیز خواهید بود. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم. با ما همراه باشید و نکات زیر را به خاطر بسپارید.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان

همانطور که در ابتدا اشاره شد، آلمان کشوری پیشرفته است که امکانات رفاهی مختلفی را به راحتی در اختیار شهروندان خود می گذارد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا به دنبال دریافت اقامت این کشور و مهاجرت به آن هستند.

با مهاجرت به این کشور از امکانات تجاری و رفاهی بی نظیری برخوردار خواهید شد و دیگر نگرانی بابت تحصیل و پیشرفت فرزندان خود نخواهید داشت. برخی از روش های دریافت اقامت شاید کمی دشوار به نظر برسد و متقاضیان در طی انجام مراحل دچار کلافگی و سردرگمی شوند.

اما در رابطه با ثبت شرکت نباید نگرانی به دل خود راه دهید. زیرا مراحل آن راحت تر از سایر روش ها است و تنها کمی حوصله و دقت نیاز دارد. جهت اطلاع از نحوه دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ثبت شرکت در آلمان

اولین نکته ای که در ثبت شرکت در آلمان باید به آن توجه داشته باشید, اطلاع از شرایط اقتصادی و عمومی این کشور است. در این مورد نگرانی خاصی نخواهید داشت و با خیالی آسوده قادر به انتخاب کشور آلمان خواهید بود. البته پیش از اقدام جهت ثبت شرکت برخی از اطلاعات کلی را مطالعه کنید و با دیدی باز نسبت به مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان اقدام کنید.

قوانین مربوط به تاسیس شرکت در آلمان این اجازه را به اتباع خارجی می دهد که موفق به دریافت اقامت این کشور شوند. این کار اغلب جهت ساماندهی به کارهای شرکت و مدیریت آنها صورت می گیرد.

مهاجرت همراه با اقامت

توجه داشته باشید که جهت ثبت شرکت باید تمامی شرایط لازم را داشته باشید و پس از آن اقدام به ثبت آن کنید. مخارج خود، خانواده و شرکت را در نظر بگیرید و سرمایه کافی داشته باشید. در ابتدا باید مدارک ترجمه شده توسط سفارت آلمان تایید شود. سپس به آلمان فرستاده می شود و پس از تایید, ویزای سه ماهه را دریافت خواهید کرد.

اقامت اعضای خانواده

پرسشی که شاید برای شما نیز پیش آمده باشد آن است که آیا اقامت به اعضای خانواده تان نیز تعلق می گیرد؟ در پاسخ باید بگوییم که بله، پس از آنکه طرح توجیهی را به مقامات مربوطه ارائه دادید و کسب و کار خود را راه اندازی کردید قادر به ارسال دعوتنامه به خانواده خود خواهید بود.

توجه داشته باشید که معمولا مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان و اخذ اقامت بین ۷ تا ۱۰ ماه طول می کشد. بنابراین، پیش از انجام کارها، با اعضای خانواده مشورت کنید و از رضایت آنها مطمئن شوید.

مدت زمان اقامت

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید نحوه فعالیت و میزان موفقیت شرکت راه اندازی شده است. از آنجا که مدت اقامت شما و اعضای خانواده تان به این مورد بستگی دارد پس بهتر است آن را به خاطر بسپارید. اگر شرکت ثبت شده به مدت ۳ تا ۵ سال موفق و سودمند باشد، اقامت موقت شما به اقامت دائم تبدیل خواهد شد و مشکلی در رابطه با اقامت نخواهید داشت و جزو شهروندان محسوب می شوید.

مشکلات مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان

درست است که با دریافت اقامت آلمان از بسیاری از امکانات بهره مند می شوید اما برخی از محدودیت ها نیز ممکن است مشکل ساز شوند. برای اطلاع بیشتر از این مشکلات در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

  • نیاز به اثبات فعالیت های تجاری در کشور مبدا؛
  • بالا بودن هزینه تمدید اقامت و همچنین مالیات سالیانه؛
  • اثبات توانایی در پرداخت هزینه های زندگی به مقامات؛
  • بالا بردن هزینه های مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان؛
  • لزوم ارائه مدرک زبان آلمانی برای مدرک تحصیلی پایین تر از کارشناسی؛
  • ضرورت ارائه مدرک زبان برای اعضای خانواده (بالای ۱۶ سال).

مزایای اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

پس از بررسی مشکلات دریافت اقامت آلمان، بهتر است نگاهی نیز به مزایای وسوسه برانگیز آن داشته باشیم. افراد با اقدام به ثبت شرکت در این کشور قادر به راه اندازی کسب و کار خود در یکی از بهترین کشورهای جهان خواهند بود. اطلاع از مزایای این کار، افراد زیادی را به ثبت شرکت در آلمان سوق می دهد.

مواردی نظیر کوتاه بودن انجام کارهای اقامت، ثبت غیرحضوری شرکت از طریق سفارت، برخورداری از شرایط عالی زندگی، عدم نیاز به مدرک زبان آلمانی در صورت داشتن مدرک لیسانس و موارد دیگر از جمله مزایای دریافت اقامت و ثبت شرکت در این کشور است.

نتیجه گیری

دریافت اقامت در یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان شاید رویای بسیاری از انسان ها باشد. آلمان یکی از بهترین کشورهای جهان از لحاظ امکانات تجاری و رفاهی است و سالیانه افراد زیادی را به خود جذب می کند. یکی از راه های دریافت اقامت در این کشور، ثبت شرکت است.

راه اندازی کسب و کار قوی در آلمان علاوه بر سودسازی، موجب دریافت اقامت فرد و اعضای خانواد ه او نیز می شود. بررسی شرایط مهاجرت از طریق ثبت شرکت در آلمان نیز بایستی پیش از انجام این کار انجام شود. در این صورت، مهاجرت به بهترین صورت ممکن انجام خواهد گرفت.

ما در این مقاله سعی کردیم مهم ترین موارد مربوط به مهاجرت و ثبت شرکت درآلمان را در اختیار شما بگذاریم. اگر در روند انجام کارها دچار مشکل شدید بهتر است نگاهی به سایت ثبت فردا بیندازید و از متخصصان این سایت یاری بخواهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد