شرکت های مجاز برای ثبت در آلمان کدام است؟

0

شرکت های مجاز برای ثبت در آلمان کدام است؟ امروزه کشور آلمان جز صنعتی ترین کشورهای جهان است. همچنین به عنوان ثروتمندترین کشور عضو اتحادیه اروپا نیز به حساب می آید. این کشور از نظر اقتصادی بسیار قوی است. به همین دلیل سرمایه گذاران زیادی علاقه دارند که شانس خود را در این کشور امتحان کنند.

شرکت های مجاز برای ثبت در آلمان کدام است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که در رابطه با شرکت های مجاز برای ثبت در آلمان و شرایط هر یک از آن ها توضیحاتی را ارائه دهیم. بنابراین در صورتی که به سرمایه گذاری در این کشور از طریق ثبت شرکت تمایل دارید؛ با ما همراه باشید. چنان که با استفاده از اطلاعات این مقاله به راحتی شرکت مورد نظر خود را در آلمان به ثبت خواهیدرساند.

آشنایی با شرکت های مجاز برای ثبت در آلمان

در سال های اخیر کشور آلمان در حوزه اقتصادی بسیار پیشرفت کرده است و جز قانون مندترین کشورها در این زمینه به حساب می آید. همچنین آلمان ثبات اقتصادی بالایی دارد که این موضوع برای سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت است.

زیرا در کشورهایی که بی ثباتی اقتصادی دارند؛ سرمایه گذاری ریسک بسیار بالایی خواهدداشت. به همین دلیل بهتر است که تا جای ممکن از ثبت شرکت و راه اندازی هر گونه تجارتی در کشورهای بی ثبات در حوزه اقتصادی پیشگیری کرد.

بنابراین اگر قصد ثبت شرکت در آلمان را دارید باید بدانید که امکان ثبت پنج نوع شرکت وجود دارد که نام آن ها مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام و مشارکت محدود است. بنابراین در این بخش به معرفی شرکت هایی که شرایط ثبت قانونی در آلمان و شهر هامبورگ را دارند؛ می پردازیم.

شرکت با مسئولیت محدود

برای ثبت شرکتی با نام مسئولیت محدود نیازی نیست که تابعیت کشور خاصی را داشته باشید. همچنین برای تاسیس این شرکت تنها یک مدیر کافی است و لزومی به حضور چندین مدیر عامل وجود نیست. همچنین شخصی که به عنوان مدیر در نظر گرفته می شود؛ ممکن است که فرد حقوقی یا حقیقی باشد.

ثبت این شرکت بسیار راحت است و از این طریق کسب سود به سادگی در کشور آلمان ممکن خواهدشد. در این رابطه باید بدانید که سرمایه مورد نیاز به منظور ثبت شرکت در آلمان حدود ۲۵۰۰۰ یورو محاسبه شده است. شما ملزم هستید که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود سرمایه خود را به صورت نقد پرداخت کنید.

شرکت سهامی خاص

شرکت دوم از جمله شرکت های مجاز برای ثبت در آلمان به سهامی خاص شهرت دارد. راه اندازی شرکت سهامی خاص در کشور آلمان این مزیت را خواهدداشت که سرمایه ابتدایی شما به تدریج افزایش پیدا کند. این شرکت برای ثبت سهام در حوزه بورس و برای مشاغل دارای گستره بزرگ تر نسبت به کسب و کارهای دیگر مناسب تر است.

سرمایه اولیه به منظور ثبت شرکت سهامی عام حداقل ۵۰۰۰۰ یورو تخمین زده می شود که مسئولیت شرکا فقط در ازای آورده خود به این شرکت است. چنان که به سرمایه اولیه ای که هر یک از سهامداران از همان ابتدا برای راه اندازی شرکت به کار گرفته اند؛ آورده گفته می شود.

شرکت مشارکت محدود

برای ثبت شرکت با نام مشارکت محدود لازم است که حداقل دو شریک وجود داشته باشد. همچنین نکته مهمی هنگام عقد قرارداد برای ثبت این نوع شرکت ها باید رعایت شود که براساس آن نسبت به میزان مشارکت خود در شرکت تعهد خواهیدداشت.

شرکت سهامی عام

برای ثبت این نوع شرکت ها به حداقل ۵ نفر سهامدار نیاز است که با سرمایه اولیه حدود ۵۰۰۰۰ یورو امکان پذیر خواهدبود. البته شرکت سهامی عام برای افرادی که به تازگی وارد تجارت و راه اندازی شرکت شده اند؛ مناسب نیست.

چرا انواع شرکت ها را در آلمان به ثبت برسانیم؟!

از مزایای راه اندازی کسب و کار به واسطه تاسیس هر کدام از انواع شرکت های مجاز برای ثبت در آلمان این است که شما ملزم به در دست داشتن مدرک زبان آلمانی نیستید. همچنین از این طریق قادر خواهید بود برای تمامی اعضای خانواده خود اقامت این کشور را دریافت کنید.

از طریق ثبت شرکت در آلمان این امکان برای شما فراهم شده است که از خدمات درمانی و بیمه این کشور به راحتی استفاده کنید و به صورت کاملا رایگان در این کشور به تحصیل بپردازید. از مزایای دیگر آلمان این است که در صورت ثبت شرکت در هر کدام از شهرهای این کشور، قادر هستید در سر تا سر کشورهای اروپایی نسبت به افتتاح حساب بانکی اقدام کنید.

یکی از مزایای بی نظیر کشور آلمان برای ثبت شرکت این است که نیازی به شریک شدن با فرد دیگری نیستید. یعنی این امکان را دارید که به تنهایی یک شرکت را به ثبت برسانید و به کسب درآمد در این کشور مشغول شوید. علاوه بر ذکر این موارد در صورت ثبت شرکت در این کشور، سرمایه گذاران از تمامی حقوق شهروندی آلمان برخوردار خواهند بود.

با ثبت شرکت در آلمان با آرامش خاطر در کسب و کار خود پیشرفت کنید

زمانی که قصد سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در کشورهای خارجی را دارید یکی از مسائل مهم در این مورد، برخورداری آن کشور از ثبات در زمینه های اقتصادی و تجاری است. کشور آلمان در این حوزه شرایط بسیار ویژه ای دارد و در سالیان اخیر بسیار کم پیش آمده است که در اقتصاد دچار تزلزل شود.

این موضوع باعث شده است که بسیاری از ثروتمندان و سرمایه گذاران برای ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کارهای خارجی به این کشور روی بیاورند. علاوه بر این موارد این کشور در اقتصاد حوزه صنعت در تمام جهان بسیار پیشرفته است.

در این مقاله درباره شرکت های مجاز برای ثبت در آلمان توضیح داده شد که از انواع آن ها به شرکت سهامی خاص و عام، مسئولیت محدود و موارد دیگر در متن بالا اشاره کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی تجارت در کشور آلمان با ثبت فردا ارتباط برقرار کنید و از مشاورین و متخصصان با تجربه در این باره بهره بگیرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد