مراحل شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین چیست؟

0

مراحل شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین چیست؟ امروزه با گستردگی کاربرد اینترنت و اپلیکیشن های تلفن همراه بسیاری از مردم شستشوی لباس خود را به خشکشویی آنلاین می سپارند. در گذشته مردم جهت دستیابی به یک خشکشویی مناسب باید زمان زیادی صرف می کردند.

مراحل شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در نهایت حتی نتیجه کار بسیاری از خشکشویی ها به دلیل عدم تجربه کافی و انجام خشکشویی با فرایندی نامناسب، آسیب لباس و از شکل افتادگی آن بود. امروزه اما تنها با چند کلیک امکان سفارش شستشو به یک خشکشویی آنلاین معتبر و با تجربه بالا فراهم شده است.

این خدمات نوظهور به خصوص برای افرادی که زمان کافی برای شستشوی لباس های خود و جستجوی یک خشکشویی باتجربه را ندارند؛ بسیار مفید محسوب می شود. زیرا شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین یک امر بسیار مطمئن و ایمن برای پیشگیری از بروز هر گونه آسیب در بافت و کیفیت لباس های ما است.

اما آیا از مراحل شستشوی لباس توسط خشکشویی های آنلاین اطلاعا دارید؟ ما در این مقاله قصد داریم که شما را با روش های کار و مراحل شستشوی لباس ها در خشکشویی های آنلاین به طور کامل آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مراحل شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین

از آنجایی که بسیاری از افراد جهت شستشوی لباس های خود به خشکشویی های آنلاین مراجعه می کنند و می خواهند بدانند که شستشو در این مراکز به چه شکلی انجام می شود؛ در این قسمت مراحل کار این مراکز را برای شما شرح می دهیم:

ثبت سفارش

نخستین مرحله در شستشوی لباس توسط خشکشویی های آنلاین و بهره مندی از خدمات آن ها ثبت سفارش است. شما این فرصت را دارید که با نصب اپلیکیشن مخصوص خشکشویی آنلاین همچون اپلیکیشن واشین لین به راحتی درخواست خود را ثبت کنید که در سریع ترین زمان ممکن راننده درب منزل شما حاضر باشد.

با این حال ممکن است که به اپلیکیشن خشکشویی آنلاین دسترسی نداشته باشید. در این شرایط باید بدانید که امکان ثبت سفارش و شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین به صورت اینترنتی از طریق وب سایت یا تلفن نیز فراهم است. البته بسیاری از کسب و کار های آنلاین برای کاربرانی که با اپلیکیشن سفارش خود را ثبت می‌کنند؛ تخفیف ها و مزایای ویژه ای در نظر می گیرند.

دریافت لباس ها توسط راننده

در این مرحله پس از ثبت سفارش، راننده با رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و دستکش، لباس های شما را تحویل می گیرد. همچنین راننده مخصوص با ارائه رسید به شما، لباس ها را به شرکت خشکشویی انتقال خواهد داد.

خشکشویی تخصصی لباس ها

این بخش مهم ترین مرحله در فرایند شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین محسوب می شود. شستشوی بسیاری از لباس ها در خانه با ماشین لباسشویی و آب به خصوص گرم باعث آسیب به بافت و عمر کوتاه مدت لباس می شود. لباس های پشمی و ابریشمی از این دسته لباس ها هستند.

به همین دلیل باید بدانید که خشکشویی درواقع به معنای شستشوی لباس ها بدون استفاده از آب است. برای شستشوی لباس های حساس به آب یا لباس های لکه داری که با روغن، سس، قهوه و موارد دیگر کثیف شده اند؛ از خشکشویی استفاده می کنند.

بنابراین فرایند خشکشویی آنلاین لباس ها با استفاده از دستگاه های مخصوص و با استفاده از موادی نظیر پرکلرواتیلن صورت می گیرد که هیچ آسیبی به بافت پارچه ها وارد نمی کند.

پرکلرواتیلن ۷۵ درصد از آب سنگین تر بوده و به ازای هر ۸ کیلوگرم لباس، ۸ لیتر از این حلال استفاده می شود. این حلال پس از اتمام فرایند بخار شده و ردی از آن روی لباس باقی نمی ماند.

از طرفی خشکشویی مناسب، چربی ها و لکه های موجود بر لباس ها را به شکل موثرتری حذف می کند. در فرایند خشکشویی آنلاین احتمال تغییر رنگ لباس به حداقل می رسد و از این رو با رنگ دهی به لباس های سفید و حساس نیز رو به رو نخواهید شد.

اتو لباس ها

پس از خشکشویی لباس ها و تمیزی آن ها از هر گونه لک، چربی و کثیفی در صورت نیاز با بهترین و مدرن ترین دستگاه اتو می شوند. در این مرحله از شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین پیراهن ها، شلوارهای پارچه ای، لباس های مجلسی زنانه و کت شلوار های مردانه و زنانه به اتو نیاز خواهند داشت.

به طوری که اتوی لباس ها و شلوارها به حرفه ای ترین و تخصصی ترین شکل ممکن انجام می شود که مشتریان نهایت نظم و ترتیب را در ظاهر لباس شاهد باشند. در این رابطه باید بدانید که تمامی این فرایندها در خشکشویی آنلاین واش‌لین به حرفه ای ترین و تخصصی ترین روش ممکن با قیمت های مصوب و مناسب صورت می گیرد.

تحویل لباس ها به شما

در آخرین مرحله نیز لباس های درخواستی شما پس از شستشوی مناسب و اصولی به زیباترین شکل ممکن بسته بندی شده و توسط راننده درب منزل شما فرستاده می شود. ضمن اینکه شما این فرصت را دارید که هزینه شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین واش‌لین را به صورت آنلاین یا به صورت تحویل درب منزل پرداخت کنید.

سخن آخر

امروزه وجود خشکشویی های آنلاین باعث شده است که شستشوی لباس برای افرادی که زمان کافی برای جستجوی بهترین و معتبرترین خشکشویی های سطح شهر را ندارند؛ بسیار آسان شود. چنان که مشتریان به راحت ترین شکل ممکن با استفاده از تلفن همراه، اپلیکیشن ها، وب سایت و حتی تماس با شرکت امکان درخواست هر یک از خدمات خشکشویی آنلاین را دارند.

بسیاری از لباس های پشمی و ابریشمی و همینطور کت و شلوارها به هیچ عنوان نباید با ماشین لباسشویی در منزل شسته شوند. به همین دلیل ما در این مقاله شما را با فرایند شستشوی لباس در خشکشویی آنلاین آشنا کرده و صفر تا صد آن را شرح دادیم.

زیرا بهترین راه برای شستشوی بسیاری از لباس های چروک، کثیف و لکه دار مانند کت و شلوارها استفاده از خشکشویی است. در این رابطه باید بدانید که خشکشویی آنلاین واش‌لین با استفاده از به روز ترین دستگاه های شستشوی لباس، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین جهت بهره مندی از این خدمات همین الان با کارشناسان سایت ما ارتباط برقرار کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد