به خشکشویی کت و شلوار ارزان اعتماد کنیم؟

0

به خشکشویی کت و شلوار ارزان اعتماد کنیم؟ خشکشویی از روش های شستشو و تمیزی انواع پارچه، لباس، پرده، مبل، کت و شلوار و غیره است. به علت اینکه در روند خشکشویی از آب استفاده نمی شود، به بافت پارچه آسیب نمی زند به همین علت مناسب ترین روش شستشو برای تمیزی لباس ها از جمله کت و شلوار است. اما بیشتر افراد فکر می کنند هزینه خشکشویی زیاد است. حال سوالی که مطرح می شود این است که به خشکشویی کت و شلوار ارزان اعتماد کنیم؟

به خشکشویی کت و شلوار ارزان اعتماد کنیم؟

به گزارش ابینترنتی مجله دکوکده : در این مقاله به بررسی روش شستشو در خشکشویی می پردازیم که ابتدا با آن آشنا شوید و در نهایت متوجه شوید ممکن است به برخی لباس ها با شستشوی خانگی آسیب وارد کنید! ضرری که  با شستشو با آب به برخی از لباس ها وارد می شود اگر بخواهید جبران کنید هزینه آن بیشتر از خشکشویی است!

پیشنهاد می کنیم با بهره گیری از خدمات خشکشویی واشین لین، تجربه ای متفاوت با قیمت مناسب داشته باشید.

انتخاب خشکشویی کت و شلوار ارزان!

اکثر خانم ها برای کمک به چرخه اقتصاد خانواده، لباس ها را به روش خانگی شستشو می دهند. انواع و اقسام لباس با طرح و رنگ های گوناگون مانند کت و شلوار و لباس راحتی را در یک ماشین لباسشویی کوچک قرار می دهند و با یک ماده شوینده، تمامی لباس ها را شستشو می دهند! چه کار اشتباهی!

لباس های مجلسی مانند کت و شلوار و لباس های مجلسی زنانه نیاز به روش خاصی برای شستشو دارند. به علت جنس پارچه و ساختار آن ها باید از مواد شوینده مخصوصی استفاده کرد.

حال احتمالا بیشتر افراد پس از خراب کاری های انجام شده تصمیم به انتخاب خشکشویی کت و شلوار ارزان می گیرند. اما برای آنکه هزینه زیادی پرداخت نکنند ارزان ترین خشکشویی را انتخاب می کنند!

پیشنهاد ما این است به جای انتخاب دم دست ترین خشکشویی با قیمت ارزان که ممکن است از مواد شوینده نامناسب و دستگاه های قدیمی استفاده کند، بهترین مرکز را با قیمت مناسب برگزینید.

بهتر است ابتدا با روش شستشوی لباس ها در خشکشویی آشنا شوید که راحت تر به آن ها اعتماد کنید.

آشنایی با روش شستشو در خشکشویی

یکی از روش های شستشوی لباس از جمله کت و شلوار خشکشویی است. علت انتخاب چنین نامی برای این مرکز، عدم استفاده از آب در فرآیند شستشو است. برخی از پارچه ها از جمله ابریشم در برخورد با آب آسیب می بینند. همچنین ممکن است لباس هایی که با آب شسته می شوند کوتاه و کوچک شوند و دیگر قابل استفاده نباشند.

برای حفظ ساختار و حالت لباس ها باید از مواد شوینده غیر قطبی مانند پرکلرواتیلن استفاده کرد. این ماده بسیار موثر در لکه زدایی نیز هست.

در روش خشکشویی، لباس ها را درون دستگاه های بزرگ و پیشرفته قرار می دهند. با اضافه کردن یک محلول شیمیایی به آن فرآیند شستشو شروع می شود. در پایان پس از خروج از دستگاه، لباس ها کاملا خشک هستند!

اگر کت و شلوار شما کثیف شد، بهتر است آن ها را به خشکشویی کت و شلوار ارزان نبرید!

لکه زدایی در خشکشویی به بهترین نحو صورت می گیرد؛ زیرا لکه روی لباس به روش انحلال پذیری یعنی تحت فشار از بین می روند.

محلول شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها پرکلرواتیلن است. بهتر است با این ماده بی خطر بیشتر آشنا شویم و روش تمیزی لباس ها با این محلول را بدانیم.

پرکلرواتیلن محلولی شگفت آور

این حلال بسیار سنگین تر از آب است. وقتی در دستگاه ریخته می شود در انتهای کار به روش تقطیر جدا شده و از دستگاه خارج می شود و مجدد مورد استفاده قرار می گیرد.

پرکلرواتیلن لکه های ناشی از روغن و چربی را در خود حل می کند و از بین می برد. این ماده مانند بنزین است اما بو ندارد و بی خطر است. همچنین از بید زدن لباس جلوگیری می کند.

از دیگر مواد شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها، سکاپور، تترا کلرو اتن و دی اکسید کربن مایع است. این حلال ها بی خطر و مناسب لکه زدایی هستند. توجه داشته باشید که خشکشویی کت و شلوار ارزان ممکن است از مواد شوینده اشتعال زا برای لباستان استفاده کند و آسیب جبران ناپذیری به شما وارد کند.

اگر لباستان لک شد بهتر است برای لکه زدایی به خشکشویی ببرید. ابتدا به وسیله مقداری پنبه ذرات اضافه لکه را از بین می برند و مقداری ماده سکاپور را به همراه پرکلرواتیلن در دستگاه می ریزند که لباستان بعد از شستشو کاملا تمیز و درخشان است و دیگر اثری از لکه نخواهید دید.

خشکشویی بهترین روش شستشوی کت و شلوار

اکنون که با روش شستشو آشنا شدید و مواد شوینده مورد استفاده در خشکشویی ها را شناختید، بهتر است ریسک تمیز کردن خانگی لباس های گران قیمت خود مانند کت و شلوار را کنار بگذارید و بهترین خشکشویی با قیمت مناسب را انتخاب کنید. اما مواظب

باشید که فریب قیمت خشکشویی کت و شلوار ارزان را نخورید!

پارچه های کت و شلواری بسیار گران قیمت هستند. دوخت این لباس ها متفاوت از دیگر لباس ها است و برای حفظ ساختار و حالت ایستایی روش شستشوی و اتوکشی آن ها متفاوت است.

لازم به ذکر است که کت و شلوار را نباید با اتوهای معمولی، اتو بکشید. زیرا بور و کدر می شوند و ممکن است بسوزند.

در خشکشویی، لباس ها در انتهای کار کاملا خشک هستند به همین علت اتوکشی آن ها بسیار راحت است. همچنین این مراکز از دستگاه های اتو بخار و پرس برای لباس ها استفاده می کنند.

با مزایای گفته شده برای خشکشویی دیگر نگرانی را از خود دور کنید و با خیال راحت لباس خود را به این مراکز بسپارید.

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی و با توسعه علم و فناوری، مراکز خشکشویی آنلاین شروع به کار و ارائه خدمات کرده اند. این مراکز با ارائه خدمات در محل مورد نظر، رقیب جدی برای خشکشویی های قدیم و محلی هستند.

پیشنهاد می دهیم با انتخاب خشکشویی واش لین، از امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین، خدمات خشکشویی انواع کت و شلوارهای مردانه و زنانه، خشکشویی تخصصی مبلمان، پرده و لباس های مجلسی با قیمت مناسب بهره مند شوید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد